מידע מקצועי

בבלוג של סמייל אופיס נעדכן באופן שוטף תכנים, מידע מקצועי וטיפים בכל מה שקשור לריהוט משרדי ותכנון נכון של משרדים וסביבת עבודה. מקווים שתיהנו ותפיקו תועלת מהתכנים. אנו זמינים תמיד לכל שאלה או התייעצות ונשמח אם תצרו איתנו קשר!:)

  • שולחנות עבודה מתכווננים, המספקים אפשרות לעבוד לסירוגין בישיבה ובעמידה, יכולים להועיל מאוד הן לבריאות והן לפרודוקטיביות, אז מה הפלא שהם הופכים ליותר ויותר פופולריים?כדי לנצל היטב את תכונות הכוונון שמציע לכם ׳שולחן עבודה...

    קראו עוד
  • איך בוחרים בכסא מחשב?יש כמה משתנים שעשויים להשפיע על הבחירה בכסא מחשב מומלץ ומתאים לכם, החל מממוצע השעות שבהן אתם מבלים במשך היום בישיבה וכלה במבנה הגוף שלכם. כשאתם מחפשים כסא לעבודה מול מחשב, קחו בחשבון שמשתנים...

    קראו עוד
  •  ׳כסא טוב׳ פירושו לעתים קרובות כסא מנהלים המציע תכונות ארגונומיות המתבטאות במגוון של אפשרויות כוונון והתאמות. יש המון שינויים קטנים שתוכלו לעשות כדי להתאים את הכיסא למבנה הגוף שלכם, תלוי בסוג הכסא שתבחרו, לדוגמה,...

    קראו עוד
  • מציאת הכיסא המשרדי הטוב ביותר, לא יכולה להסתפק רק במציאת מושב נוח. יש גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון. לדוגמה, כיסא שעשוי מהחומרים הנכונים יכול להפיג את חום הגוף, וכיסא עם אפשרויות כיוונון רבות יכול להתאים את עצמו לגוף...

    קראו עוד
  • אם אתם עובדים מול מחשב ומבלים זמן ממושך בישיבה, נראה שהגיע הזמן לשקול להתפנק עם כיסא משרדי ארגונומי שיציע נוחות ורווחה וימנע כאבים ונזקים בריאותיים לאורך זמן!תמיד כדאי לקום ולזוז, לפחות פעם בשעה, במהלך העבודה. אבל כסאות...

    קראו עוד
  • אצלנו בחברת ׳Smile Office׳ תמצאו תחת קורת גג אחת את כל הנדרש לריהוט המשרד שלכם. חלק מפריטי הריהוט האיכותיים שלנו מעוצבים ומיוצרים אצלנו וחלקם מיובאים מחו״ל. דרכי הפעולה של החברה שלנו מאפשרות לנו להציע פתרונות מושלמים ושלמים...

    קראו עוד
  • אם אתם מבלים את רוב שעות היום בעבודה בישיבה, כיסא נוח הכרחי כדי לשמור על הבריאות הפיזית והנפשית שלכם ועל התפוקה והיעילות שלכם בעבודה. השאלה היא האם להסתפק בכסא משרדי רגיל או להשקיע בכסא ארגונומי?ההבדל העיקרי בין כסאות...

    קראו עוד
  • נמאס לכם מכאבי הגב, מכאבי הצוואר ומכאבים נוספים הנגרמים מישיבה ממושכת בכסא המשרדי שלכם? אם כן, אולי הגיע הזמן לרכוש כסא משרדי אורתופדי או ארגונומי ולשים קץ לכל הסבל הזה?שוק הכסאות מציע כל כך הרבה אפשרויות זמינות לשמירה...

    קראו עוד
  • רובנו מעבירים שעות ארוכות בעבודה כשאנחנו רכונים מעל לקלידי המחשב – כשהגב כואב, הכתפיים שורפות והצוואר מתוח. אם גם אתם חווים מצב ירוד זה, אתם בטח תוהים אם עמידה במהלך יום העבודה תוכל לשפר את הנוחות והבריאות שלכם.שולחנות...

    קראו עוד
  • בעולם הטכנולוגי של היום, פינת למידה ייעודית המצוידת בכיסא מחשב מתאים היא חיונית, במיוחד עבור ילדים ונוער. מרחב למידה מותאם אישית הוא חיוני למיקוד, פרודוקטיביות ונוחות במהלך הכנת עבודות ושיעורי בית. במקום שבו יוקצו אינספור...

    קראו עוד
  • סביר להניח שגם בעסק שלכם, עובדי המשרד יושבים שעות ארוכות על כסאות לא נכונים. כסאות אלה עלולים לגרום לבעיות בריאות חמורות. לעומת זאת, רכישת כסא אורטופדי, ארגונומי, יכולה לשפר באופן דרסטי את היציבה, להפחית את כאבי הגב ובסופו...

    קראו עוד
  • ניווט בתחום הנרחב של ריהוט משרדי יכול לעתים קרובות להרגיש כמו משימה מרתיעה, במיוחד כאשר שוקלים משהו חיוני כמו כיסא מחשב. כיסא טוב, במיוחד עם משענת נוחה, יכול להשפיע באופן משמעותי על הרווחה הכללית שלך, על הפרודוקטיביות...

    קראו עוד
  •  סוף סוף השתכנעתם לרהט את המשרד בכיסאות אורטופדיים, ארגונומיים שיעזרו למנהל ולצוות העובדים לשבת בנוחות במשך שעות העבודה הארוכות שהם מבלים במשרד מדי יום ביומו. כסאות אלה כוללים מנגנון התכווננות שלא קיים בכיסאות...

    קראו עוד
  • לא משנה עד כמה הכיסא המשרדי שלכם נהדר. ישיבה על הכיסא במשך שעות ארוכות, לא טובה לגוף שלכם. אבל גם עמידה ממושכת על הרגליים אינה נוחה ופוגעת בבריאות. לכן, שולחן עמידה חשמלי המאפשר לעבוד לסירוגין בעמידה או בישיבה, מציע לנו...

    קראו עוד
  • אנשים רבים מבלים 8 שעות ביום ויותר בישיבה ממושכת במשרד. הישיבה מפעילה עומס ולחץ רב על הגוף, ויכולה להוביל למספר סיבוכים בריאותיים חמורים (כולל סוכרת, פקקת ורידים עמוקים או מחלות לב). למרות שכולנו התרגלנו להתלונן על כאבים...

    קראו עוד
  • אחרי שהשקעתם כל כך הרבה כסף ברכישת רהיטים יפים וחדשים למשרד, כדאי גם ללמוד איך לשמור עליהם נקיים ומתוחזקים וליהנות מהמראה שלהם למשך שנים. תחזוקה וניקיון מתאימים יאפשרו לכם לשמור על הריהוט המשרדי שברשותכם מבלי שתצטרכו...

    קראו עוד
  • האם אתם קוראים עכשיו תוך כדי עמידה ליד שולחן העבודה שלכם? אולי כן! אחרי הכול, שולחנות עמידה הם הטרנד הלוהט ביותר בעולם הריהוט המשרדי.ישיבה ממושכת לאורך יום העבודה היא בעיה נפוצה. רבים מאיתנו שותפים לחוויה זו מעצם אורח...

    קראו עוד
  • שולחנות משרדיים הם אחד המרכיבים החשובים ביותר במשרד. אחרי הכול, המשרד לא יוכל לפעול בהצלחה ללא שולחן עבודה לביצוע הפעילות העסקית או ללא שולחן ישיבות שיאפשר לצוות להתכנס יחדיו בנוחות כדי לקיים דיונים עסקיים חשובים.שולחנות...

    קראו עוד
  • כאשר אנחנו חיים בעולם שהופך ליותר ויותר חכם ואינטרנט איכותי הפך לחלק אינטגרלי מהמשרד של כולנו, גם הריהוט המשרדי לא יכול להישאר מאחור. אז בין אם אתם מתכננים משרד עם אופן ספייס מפנק  או שאתם בדיוק לפני השיפוץ של חדר הישיבות,...

    קראו עוד
  • ישיבה ממושכת על כיסא משרדי לא נוח, עלולה לגרום לכאבים בצוואר ובגב, וגם אם לא תגרום לכאבים, היא לא תהיה נוחה לאורך זמן.מחקרים רבים הוכיחו כי ישיבה ביציבה לקויה לאורך זמן, על כיסא לא נוח ולא תומך, עלולה להוביל לכאבים ולמתח...

    קראו עוד
  • שבו למצוא את הכיסא המשרדי הטוב ביותר שישמור על הגב שלכם.בין אם אתם עובדים מהבית ליד השולחן הביתי ובין אם אתם נוסעים כל בוקר לעבודה במשרד יוקרתי, יתכן שאתם מתחילים להרגיש את כאבי הגב כתוצאה מהלחץ שיוצרת הישיבה הממושכת....

    קראו עוד
  • הנראות והעיצוב של כל משרד, הם חלון הראווה של העסק. החשיבה על האופן שבו כל משרד ייראה היא נושא חשוב ביותר כיוון שהוא מייצג את המשרד ואת המקצועיות שלו בפני העובדים, הקולגות והאורחים שמגיעים אליו מעת לעת.התכנון של המשרדכאשר...

    קראו עוד
  • יש לכם משרד משעמם וכזה שלא כיף לעבוד בו? דעו לכם כי כל משרד יכול להיות הרבה יותר אטרקטיבי ומיוחד וזאת אם יודעים להתייחס למספר היבטים פשוטים אשר נוגעים לעיצוב שלו. על מנת לסייע לכם עם העניין הזה, במאמר הבא תמצאו מספר טיפים...

    קראו עוד
  • חברות רבות ברחבי העולם שלחו את העובדים שלהם לעבוד מהבית. גוגל, מיקרוסופט, טוויטר, אפל, היטאצ׳י, אמזון, ספוטיפיי – תאגידי ענק גלובליים מבריטניה ועד לארה״ב, יפן ודרום קוריאה – הכריזו בימים האחרונים (תוך כדי התפשטות...

    קראו עוד
  • מחקרים מראים שאנשים שמבלים את יום העבודה שלהם בישיבה, הופכים רגישים יותר למחלות לב ולסוכרת ומסתכנים בתוחלת חיים קצרה יותר. שילוב זה של תסמינים נקרא לפעמים ׳מחלת ישיבה׳. וגרוע מכך, לעתים קרובות לא ניתן לבטל את ההשפעות...

    קראו עוד
  • כיצד נעצב את המשרד, כך שהוא ישדר בדיוק את מה שהוא צריך לשדר? בין אם אתם עומדים לצבוע משרד קטן או גדול, ישנם מספר טיפים לעיצוב משרדים שכדאי לקחת בחשבון. בעזרת כמה הכוונות פשוטות ובסיועם של מעצבי משרדים, תוכלו לחדש את העיצוב...

    קראו עוד
  • עיצוב המשרד בצורה פרקטית יכול לעשות את כל ההבדל בין משרד יעיל ובין משרד פחות יעיל. אנשים רבים לא מבינים זאת, אך לסביבת העבודה יש השפעה ישירה על אופן התפקוד של כל עובד ועל ההנאה או חוסר ההנאה שלו בעת השהות במשרד. ברוב...

    קראו עוד
  • נכנסים למשרד חדש בזמן הקרוב? משפצים את המשרד הישן? זה הזמן לדעת הכול על התאמת רהיטים למשרד בהתאם לכל הטרנדים של שנת 2019 הנמצאת כבר בפתח...התאמה של ריהוט משרדי לסביבת העבודה המשרדית, הינה פעולה החייבת להיעשות בהתאם...

    קראו עוד
  • עבור עובדים רבים המשרד הוא בית שני ועל פי נתונים, אדם מבלה במשרד יותר מכפי שהוא מבלה בבית במיוחד בתפקידים תובעניים. לכן, חשוב לעצב את המשרד בדרך שמצד אחד, תגרום לכל עובד להרגיש בנוח ומצד שני, לעצב תוך שימת דגש על הגברת...

    קראו עוד
  • כיום יש הרבה אנשים שעובדים מהבית. אלו יכולים להיות גם עצמאיים שיש להם עסק משלהם וגם שכירים שיכולים בחלק מהזמן לעבוד מהבית ולא חייבים להיות פיזית במשרדי החברה. אז איך אפשר לעבוד מהבית בצורה נכונה ועל הדרך גם ליצור משרד...

    קראו עוד
  • יותר ויותר אנשים, ילדים ונוער מבלים שעות רבות מיומם בישיבה ממושכת ורציפה. מקצועות רבים עוברים לעבוד בישיבה, לדוגמה במוקדי שירות לקוחות, בעבודה משרדית מול מחשב ובחדרי ישיבות. למעשה, רוב העובדים יושבים מול המחשב, בעיקר...

    קראו עוד
  • פנג שואי היא תורה סינית עתיקת יומין לסידור ולארגון מבנים וחפצים במטרה להגיע להרמוניה עם הטבע וכדי ליצור סנכרון מיטבי עם אנרגיית החיים הפועלת בטבע. לשיטת הפנג שואי יתרונות רבים, לכן אין זה פלא כי השיטה הנמצאת בבסיס הדת...

    קראו עוד
  • מעוניינים לעצב את המשרד החדש או לשדרג את העיצוב הקיים? האם ידעתם כי בחירה נכונה של ריהוט משרדי משפיעה לטובה על האווירה בעסק ותורמת להצלחתו? עליכם לזכור כי ריהוט משרדי נועד לשמש את העובדים והמנהלים במשרד, אך הוא חשוב גם...

    קראו עוד
  • עובדים רבים בארגונים או חברות, ללא קשר לתחום העיסוק שלהם – נוהגים לבצע את המטלות המקצועיות שלהם כשהם ישובים במשך שעות ארוכות מול המחשב או בסמיכות לריהוט המשרדי שלהם. על מנת לדאוג שיהיה להם כמה שיותר נוח ונעים – חשוב...

    קראו עוד
  • עיצוב של משרד מקצועי הוא משימה מעניינת ומאתגרת ויש הרבה מה לקחת בחשבון כאשר עושים את זה. אין מדובר בעיצוב אחיד שאפשר לראות או להתרשם ממנו במשרדים רבים מכיוון שלתחום העיסוק של המשרד יש חשיבות גבוהה וצריך שתהיה התאמה בין...

    קראו עוד
  • הפעילות העסקית שלכם גדלה אבל המשרד נותר באותם מימדים? זה הזמן לדעת הכול על האמצעים השונים העומדים לרשותכם לצרכי חלוקה מודולארית של  המרחב המשרדי.חלוקתו של המרחב המשרדי חייבת להיעשות בהתאם לצרכי העבודה השוטפת בסביבה...

    קראו עוד
  • כל מי שעובד במשרד או ארגון מכיר את המושג אופן ספייס שמשמעו חלל עבודה משותף לכמה עובדים. ברוב המקרים מדובר על מחיצות המפרידות בין עמדות העבודה השונות על מנת ליצור עבור כל עובד עמדה אישית שמאפשרת לו גם פרטיות. יחד עם זאת...

    קראו עוד
  • בשנים האחרונות עולה יותר ויותר למודעות הנושא של ארגונומיה ושימוש נכון בגוף בזמן השהות בעבודה. יש כיום סוגים שונים של עבודות ומשרות ובכל אחד ואחד מהם חשוב מאד להקפיד על ביצוע תנועות נכונות וכאלה שמעודדות פעילות בריאה...

    קראו עוד
  • פריטי ריהוט משרדי הם האביזרים שנותנים למשרד את המראה והעיצוב הסופי ולא אחת הם משקפים מסרים שחשובים ומהותיים לבעלי המשרד והמנהלים. הטעם האישי וההעדפות שלהם באים לידי ביטוי בסגנון הריהוט ובאופן הסידור לצד עמדות העבודה,...

    קראו עוד
  • אנשים רבים שעובדים במשרות משרדיות כיום מוצאים את עצמם מבלים לא מעט שעות כשהם ישובים על מחשב ומבצעים את עבודתם - משוחחים בטלפון, מבצעים משימות במחשב או מקיימים פגישות עם אנשים אחרים. כאשר הגוף נמצא באותו התנוחה במשך...

    קראו עוד
  • ג'יימי טוטל קומפורט הנו הדגם הנמכר ביותר מבין סדרת ה"טוטל קומפורט" של חברת סמייל אופיס ומתאים לישיבה רציפה של למעלה מ-14 שעות.  הדגם הייחודי מציע מגוון רחב של פתרונות כוונון ובכך אפשרות להתאים את...

    קראו עוד
  • כל מי שעובד במשרד יודע שעבודה מסוג זה כרוכה בשעות רבות של ישיבה לצד שולחן או מחשב. אמנם ישנם סוגים שונים של פריטי ריהוט משרדי כמו שולחנות וכיסאות שיכולים להקל על הישיבה הממושכת או להיות נוחים יותר עבור עובד זה או אחר,...

    קראו עוד
  • תחום עיצוב המשרדים הולך ומתפתח עם השנים, אם בעבר משרדים של עורכי דין נראו פחות או יותר באופן דומה, הרי כיום עורכי הדין משקיעים משאבים רבים בעיצוב המשרד שלהם וביצירת סביבת עבודה מתקדמת וארגונומית על מנת להגביר את תפוקת...

    קראו עוד
  • כדי לעצב את המשרד לפי הפנג שוואי צריך לשים לב לכמה כללים בסיסיים:המשרד צריך להיות מאורגן וללא עומס.שולחן העבודה צריך להיות מוצב בעמדה פיקודית.חשוב להוסיף לחדר יצירות ותמונות צבעוניות.אם מדובר במשרד ביתי – חשוב להפרידו...

    קראו עוד
  • חברות עיצוב מתהדרות לא פעם בהמצאות היצירתיות שלהם לעיצוב משרדים. כמובן, שעיצובים אלה דורשים רמה מסוימת של חלל ותקציב שצריך להשיג. אבל עד שהעסק שלכם יהיה מספיק גדול ותוכלו לבנות את המשרד החלומי הזה, תצטרכו להתמודד עם...

    קראו עוד
  • אם אתם רוצים לשדרג את המראה של המשרד שלכם, וזאת מבלי להוציא סכומי כסף גדולים מידי, חידוש רהיטים מעץ יכול לסייע לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות איכותיים ומתקדמים עבור חידוש רהיטים...

    קראו עוד
  • כיסא משרדי הינו אחד הגורמים החשובים ביותר בכל משרד וזאת מכיוון שהוא משפיע באופן ישיר על טיב עבודתכם, בעיקר למי מבינינו שיושב שעות מרובות.כשאנו יושבים על הכיסא שלנו בכל יום, מספר שעות, חשוב מאוד לשים לב לכך שהכיסא עליו...

    קראו עוד
  • חברות וארגונים משקיעים משאבים עצומים בעיצוב המשרדים שלהם.  לאחר שהוכח מחקרית כי עיצוב המשרד משפיע באופן משמעותי על רווחיות העסק ומחויבות העובדים, החלו עסקים רבים להיוועץ עם חברה לעיצוב ותכנון משרדים.עיצוב חללי...

    קראו עוד
  • ארגונים רבים במשק הישראלי נוהגים לתכנן סביבות עבודה בסגנון אופן ספייס בגלל היתרונות הרבים כמו עלויות בנייה נמוכות יותר, ניצול מקסימלי של חלל המשרד, אפשרות לשיתופי פעולה נוחים ויעילים בין העובדים ועוד. משרד בסגנון אופן...

    קראו עוד
  • עד כמה נוח לכם בסביבת העבודה שלכם ברגע זה? בטח לא תופתעו מהידיעה שעובד במשרד מבלה מדי שבוע בין 40 עד 70 שעות או יותר. אחוז גבוה מהשעות בהן הוא ער.אז אם כבר נפל בגורלנו לבלות בכל יום כל כך הרבה שעות במשרד, זה יכול להיות הרבה...

    קראו עוד
  • ריהוט משרדי לביתריהוט המשרד שהכי יתאים למשרד הביתי שלכם, הוא זה שבו תרגישו הכי נוח ופרודוקטיביים. ריהוט נכון יכול להבטיח שביעות רצון רבה יותר מהמשרד הביתי שלכם.לפני שאתם מתחילים להסתבך במראה ובעיצוב, עליכם להביא...

    קראו עוד
  • ריהוט משרדי יש לבחור בקפידה תוך התחשבות בפרמטרים רבים כמו עיצוב, סטייל, נוחות, חומרי גלם, עמידות, פונקציונליות ומחיר. עליכם לזכור כי שולחנות עבודה ומנהלים וכל פריט ריהוט אחר למשרד נועדו לשמש את העובדים ומנהלי העסק לצרכי...

    קראו עוד
  • טיפים לישיבה נכונה במשרדלמעלה מ- 80% מהאוכלוסייה סובלים בשלב זה או אחר בחייהם מכאבי גב הנובעים מסיבות שונות. השיעור הגבוה של אנשים הסובלים מכאבי גב מאפיין את החברה המודרנית בה מרבית העובדים שוהים מול המחשב למשך שעות...

    קראו עוד
  • כל עסק, קטן או גדול, חייב לרכוש ריהוט וציוד משרדי הכרחי כמו רהיטים, מחשבים, לפחות מדפסת אחת, ציוד טכני לחדר ישיבות, ציוד מתכלה ומוצרים חד פעמיים. חשוב להשקיע זמן ומחשבה בבחירת פריטי הריהוט הקובעים את עיצוב המשרד וצורת...

    קראו עוד
  • טיפים לקראת מעבר משרד

    מעבר למשרד חדש מחייב תכנון לפרטי פרטים ויש להתחשב בפרמטרים רבים כגון בחירת ריהוט משרדי, עיצוב כללי של המשרד, תכנון סביבות עבודה פונקציונליות וחלוקה פנימית נכונה של המשרד, פתרונות אחסון ועוד. טרם המעבר מהמשרד הקיים לחדש...

    קראו עוד
  • ייבוא ושיווק ריהוט משרדי באיכות גבוהה

    מי מאיתנו שעובד במשרד וצריך לשבת בכל יום שעות ארוכות אל מול מסך המחשב יודע שכיסא משרדי הינו הדבר החשוב ביותר בזמן העבודה, והשקעה בו, מעבר לבריאות הגוף, מביאה בסופו של דבר לביצועים טובים יותר כך שאינטרס זה משותף לעובד...

    קראו עוד
  • עיצוב משרד ירוק

    בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה חדשה בקרב חברות וארגונים מובילים להפיכת סביבת העבודה לירוקה יותר. מסתבר, שלא רק בבית אלא גם במשרד אפשר להיות יותר "ירוקים" וידידותיים לסביבה, והמודעות לחשיבות השמירה על הסביבה רק...

    קראו עוד
  • תכנון ועיצוב המשרד על ידי בחירת ריהוט משרדי פונקציונאליסביבת העבודה משפיעה על שביעות רצונם של העובדים ומידת הפרודוקטיביות שלהם. לכן, חשוב לתכנן סביבת עבודה בעזרת חברה מקצועית המתמחה בנושא, ומציעה שלל פתרונות מתקדמים...

    קראו עוד
  • תכנון סביבת עבודה ידידותית ובריאה

     בעבר בני האדם עסקו בעבודות בעלות גיוון רב בתנועתיות הגוף, חקלאות ובתעשייה. בעקבות המהפכה התעשייתית והמכונות האוטומטיות נוצרה הקלה מחד במאמץ הפיזי של העובד ומאידך נגרם תהליך הפחתת פעילויות מערכת השלד והתנועה תהליך...

    קראו עוד
  • עובדים בענף ההייטק מבלים בממוצע במשרד 10 עד 12 שעות מדי יום, רוב העובדים הם צעירים מתחת לגיל 40. בעת תכנון משרד הייטק יש להתחשב בצרכים הייחודיים של העובדים ויש לפתח סביבת עבודה צעירה ונעימה הכוללת פתרונות מתקדמים וחדשניים....

    קראו עוד
  • שיהיה מסוגנן, נוח ופונקציונלי

    כסאות מנהלים הם הכסאות המועדפים בדרך כלל במשרדי המנהלים ובחדרי ההמתנה של ההנהלה הבכירה, ברוב משרדי החברה.חשוב שלמנהל יהיה כסא שישקף את התדמית המקצועית של המשרד ושישתלב היטב עם הריהוט המשרדי הקיים. בנוסף, צריך לא לשכוח...

    קראו עוד
  • כל כסא משרדי מורכב ממספר חלקים: גלגלים, בסיס, בוכנה, מנגנון, ידיות ומושב. במאמר זה נסקור את החלקים השונים ונסביר כיצד ניתן לדעת באיזו איכות מדובר.לכאורה, רק באמצעות מבט, בעין בלתי מקצועית, מאוד קשה להבחין בין כסא משרדי...

    קראו עוד
  • המרחב הפיזי שאנחנו תופסים, משפיע על מי שאנחנו ועל איך שאנחנו מתנהגים, ולאלה יש השלכות רציניות על הרווחה הפסיכולוגית ועל הביצועים שלנו. בהתחשב בכך שרבים מאתנו מבלים שנים בעבודה באותו חדר, או אפילו ליד אותו שולחן, זה הגיוני...

    קראו עוד
  • דלפק קבלה שירשים את הנכנסים למשרד כולנו שמענו לא פעם את האמירה "לרושם ראשוני יש אך ורק הזדמנות אחת". אז אם אתם רוצים ליצור רושם ראשוני חיובי, חשוב לתכנן בזהירות את הפריסה של אזור הקבלה במשרד...

    קראו עוד
  • תכנון המשרד ועיצובו משפיעים על העובדים והלקוחות המבקרים בעסק, תכנון יעיל ונכון של סביבת העבודה מעודד על פי מחקרים רבים את היצירתיות בקרב העובדים. מכאן החשיבות הגבוהה ליצירת סביבה עבודה שמעודדת יצירתיות, מגבירה את תפוקת...

    קראו עוד
  • זה קרה, הצלחתם להקצות תקציב לשיפוץ המשרד שלכם, בניתם תוכנית, דיברתם עם מעצבת הפנים, הבאתם אנשי מקצוע ואפילו בחרתם ריהוט משרדי חדש, ספה לחלל ההמתנה ועציצים לעמדת הקבלה, הכל מוכן, תכף מתחילים, אבל מה נשאר? כמובן, הרצפה. אחרי...

    קראו עוד
  • תכנון ועיצוב מתקדם של משרדים מתחיל בהבנת צרכי הלקוח ומאפייני צורת העבודה, תוך מתן דגש על כללי ארגונומיה לעבודה במקום, בטיחות בעבודה במשרדים, תאורה יעילה, אקוסטיקה יעילה ופתרונות לבעיית הרעש במשרד, אוורור ומיזוג, פתרונות...

    קראו עוד
  • תכנון ועיצוב המשרד המודרני מחייב ידע רב וניסיון עשיר בתחום. העובדים מבלים שעות ארוכות מדי יום במשרד, לכן באמצעות עיצוב נכון וחכם ניתן להשפיע על האווירה במקום, להגדיל את תפוקת העובדים, ולהעביר גם מסרים שיווקיים ומניעים...

    קראו עוד
  • חדרי ישיבות ממלאים תפקיד מרכזי עבור כל חברה ומוסד ציבורי, והעובדים נוכחים בהם במשך שעות רבות. הדיונים המרכזיים נערכים בהם וההחלטות החשובות מתקבלות. חדרים אלה מיועדים למספר רב של אנשים ולכן חשוב שיהיו מרווחים ונעימים,...

    קראו עוד
  • עבור חלק מאיתנו המשרד הוא לא רק משרד והוא לא רק מקום העבודה שאנחנו מגיעים אליו בכל בוקר, המשרד הוא הבית השני שלנו ובלי לשים לב אנחנו מבלים שעות רבות מהיום יותר במקום העבודה ופחות בבית הפרטי . לכן עיצוב המשרד הוא קריטי...

    קראו עוד
  • שולחנות מגע יכולים להיתפס אולי כסוג של פריט עתידני שרק בעוד שנים רבות נראה יותר ויותר בשימוש - הן מבחינה עסקית או מסחרית והן לשימושים פרטיים וביתיים. מהבחינה הזאת ניתן לומר בעצם שהעתיד כבר כאן, שכן שולחנות המגע...

    קראו עוד
  • עולם העסקים הוא עולם רווי תחרות ורווי מתחים. כאשר אנחנו רוצים לנהל את העסק שלנו על מי מנוחות אנחנו חייבים שיהיה לנו משרד נוח ואיכותי לעבוד ממנו. חשוב שננסה לשכור משרד שיתאים לאופי העסק שלנו ויאפשר לנו להעניק את השירות...

    קראו עוד
  • אם אתם רוצים לשדרג את המראה של המשרד שלכם, וזאת מבלי להוציא סכומי כסף גדולים מידי, חידוש רהיטים מעץ יכול לסייע לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות איכותיים ומתקדמים עבור חידוש רהיטים...

    קראו עוד
  • המדריך המלא לניהול הזמן שלך

    איך לעבוד בצורה יותר פרודוקטיבית?נדמה כי מנהלי החברות ומנכ"לי הארגונים, יחד עם צוות העובדים, מחזיקים באותה המטרה: להיות פרודוקטיביים. מובן כשמש כי אלו העומדים בראש הארגונים מייחלים לצוות כמה שיותר פרודוקטיבי...

    קראו עוד
  • צוות העובדים בעסק שלך שוהה מדי יום שעות ארוכות במשרד, העובדים בעסק מתמודדים עם אתגרים רבים, עליהם לעמוד ביעדי הארגון, לבצע את מלאכתם היומית היטב, להעניק שירות לבבי ואדיב ללקוחות ועוד. בכל עסק יש שחיקה גבוהה בקרב העובדים,...

    קראו עוד
  • ניהול העסק כולל קשת רחבה של תחומים, ביניהם תכנון תקציב עסקי, ניהול תזרים מזומנים, תמחור, שיווק, מיתוג וניהול יעיל של צוות העובדים. בכל עסק חייבים לנהל בקפידה את התקציב על מנת לעמוד ביעדים וכדי להימנע מבעיות הון חוזר, מינוס...

    קראו עוד
  • כאשר באים לתכנן משרד קטן או משרד שיהיה בתוך הביתי, יש להתחשב בגודל החלל, שסביר להניח שיהיה מצומצם לא מספיק גדול. זאת בשונה ממשרדים, המתוכננים בחללים גדולים. למעשה, כאשר מדובר על חלל קטן, יש לתכנן אותו, כך שיהיה אפשר להפיק...

    קראו עוד
  • כיום, עובדים רבים מבלים שעות ארוכות במשרד, למעשה המשרד הפך למעין בית שני עבור השכירים והמנהלים, לכן חשוב לעצב אותו היטב ולהשקיע באזור עשיר ונדיב. בין אם העסק שלכם גדל והתפתח ואתם עוברים למשרד חדש, ובין אם עליכם לעצב מחדש...

    קראו עוד
  •  אם הילדים שלכם מתחילים ללמוד בבית הספר בשנה הבאה, עליכם להכין להם מבעוד מועד פינת למידה או מספר פינות למידה. כך הם יוכלו ללמוד וגם לצור בקלות ובנוחות. לאלו דברים כדאי לשים לב כאשר מתחילים להרכיב פינה כזאת? המשיכו בקריאת...

    קראו עוד
  •  משום שחללי העבודה הפכו למבוקשים, יותר ויותר מקומות חדשים נפתחים כפטריות אחרי הגשם ומרביתם מצליחים לאכלס את המשרדים תוך זמן קצר בלבד. חללי עבודה משותפים עונים על צרכים נקודתיים של רבים, אך על מנת להפוך אותם גם לפרודוקטיביים...

    קראו עוד
  • האם אתם מתכננים לשפץ את המשרד שלכם? האם אתם רוצים להעניק למשרד מראה חדש ורענן? אין ספק שלמראה של המשרד יש חשיבות רבה כאשר אתם רוצים להרשים את הלקוחות.אבל, לפני שאתם ניגשים לביצוע השיפוץ, מזמינים רהיטים חדישים ונוחים, או...

    קראו עוד
  • אם אתם מתכננים לעצב משרד מ-0 או לעצב משרד קיים מחדש, ישנם מספר דברים שחשוב לבחון לפני שמתחילים לעבוד: החל מהדברים הבסיסיים כמו צורת חלוקת חלל המשרד, דרך בחירת סגנון העיצוב שלו ועד לפרטים הקטנים כמו בחירת הצבעים והרהיטים....

    קראו עוד
  • לפעמים זה נשמע מופרך ולא אמיתי, אבל אתם לא תאמינו כמה העיצוב המשרד, יכול להשפיע על תפוקת העובדים שלכם. חשוב מאוד להשקיע בעיצוב. סביבה שהינה מעוצבת ובפרט כאשר מדובר על משרד מעוצב, יכולה לתרום משמעותית להעלאת התפוקות, למצב...

    קראו עוד
  • לתאורה שתבחר לסביבת העבודה השפעה מיטבית על הפרודקטיביות של העובדים וביצירת אווירה נעימה. תכנון מדויק של תאורה במשרד מאפשר לשמור על ערנות לאורך זמן מבלי לאמץ את העיניים.  כיום משקיעים חשיבה רבה בתכנון תאורה לסביבות...

    קראו עוד
  • זה בסדר גמור להשתמש בכיסא רגיל, עד שמתחילים לסבול מכל מיני כאבים בגוף. אנשים רבים, במיוחד אלה שעובדים כל היום במשרד, לא יכולים להימנע מישיבה ממושכת במשך כל שעות העבודה. אז מה עושים כדי להקל עליהם?עבודה בישיבה ממושכת ליד...

    קראו עוד
  • מחקרים שונים מראים שלעיצוב חללי העבודה ישנה השפעה רבה על הרגשתנו לאורך יום העבודה, הרגשה שעשויה להיות בעלת השלכות מרחיקות לכת לטווח הארוך על בריאותנו הפיזית והנפשית.לכן, התחום של עיצוב ותכנון משרדים מקבל בשנים האחרונות...

    קראו עוד
  • זה לא משנה אם אתם מתכננים כניסה למשרד חדש או שאתם משדרגים את המשרד הקיים שלכם, יש כמה דברים שכדאי לכם לעשות. המשיכו בקריאת המאמר שלנו ותוכלו לגלות טיפים לכניסה מוצלחת למשרד החדש או למשרד המשודרג. נכון מדובר על תהליך...

    קראו עוד
  • כאשר מתכננים להקים משרד חדש יש המון דברים שצריך לתכנן ולעשות. אבל לפני שמתחילים במלאכה חשוב לדעת בדיוק מה בדיוק הולכים לעשות וכיצד הולכים לעשות זאת. אחרי הכול, אי אפשר סתם ככך להכניס כמה מחשבים וכמה רהיטים ולקרוא לזה...

    קראו עוד
  • הגישה של ׳גודל אחיד מותאם לכול׳ אינה מתאימה לעיצוב חללי עבודה. לכול מקום עבודה יש רעיונות עיצוב מיוחדים וצרכים ייחודיים משלו, ואלה לא יכולים לקבל מענה מהריהוט המשרדי הסטנדרטי.משרדים מודרניים משתנים בגודלם ובפריסתם,...

    קראו עוד
  • בשוק העבודה של ימינו, גיוס עובדים מיומנים ומוכשרים ברמה גבוהה מאוד דורש יותר מחבילת שכר והטבות ללא תחרות. אנשים אלה רוצים לעבוד בסביבה המקדמת תרבות עבודה חיובית ומספקת חוויות מתגמלות בזכות המרחב הנוח והפעילות החברתית....

    קראו עוד
  • מציאת כסאות המשרד הטובים ביותר שמתאימים לתקציב העסק היא למעשה השקעה בבריאות ובפרודוקטיביות של העובדים. מומחים בתחום הבריאות ואנשים המתמחים בריהוט משרדי ארגונומי יכולים להאיר את עינינו באשר לשאלה החשובה: ״מה הופך כסא...

    קראו עוד
  • השקעתם בריהוט עץ איכותי, בבית הפרטי או במשרד החדש שלכם. כעת, אתם חוששים שמא הרהיטים יפלו קורבן לחרקי העץ שייהנו להפוך את העץ למקום מחיה ולמעשה יהרסו את העץ היפהפה של הכיסא, הספה, הארון או השולחן. במקרה אחר, ייתכן שלא אבחנתם...

    קראו עוד
  • הרעיון לבסס סטנדרטים עקביים של מיתוג העסק בכול רחבי המשרד עלול להישמע קצת מבלבל. אולי אתם דואגים שמא מדובר בהוצאה גדולה מדי, או אולי במשימה קשה להשגה. בנוסף, אתם עלולים להרגיש כי מיתוג יתר של המשרד עלול לגרום לתחושה של...

    קראו עוד
  • משרד מעוצב היטב יעלה כנראה קצת יותר, אבל בסופו של דבר יהיה זול יותר ממשרד מעוצב גרוע. משרד שלא מתפקד היטב גורם לבזבוז זמן ולתסכול רב כי הוא עלול לעכב משימות בסיסיות. עיצוב משרדי טוב פותר בעיות שכאלה, אבל עיצוב נהדר הולך...

    קראו עוד
  • סטודנטים רבים מתמודדים עם הצורך להישאר ממוקדם בזמן שהם מחליטים לשבת וללמוד. כל הסחת דעת, הטלוויזיה, מסך הטבלט, קונסולת המשחקים, ואפילו בני הבית, חוטפים את תשומת הלב של הסטודנט, ומפריעים ללמידה.כשאתם סטודנטים, בין אם לתואר...

    קראו עוד
  • סביבת העבודה שלכם אמורה להיות מקום של השראה ומוטיבציה. המשרד אמור לתמוך בחדשנות, בניהול שיחות, בשיתופי פעולה. מקום בו כל אחד מרגיש מספיק נוח כדי להיות יצירתי.העיצוב נוגע לא רק לתכנון משרדים מוקפד שמציע סביבת עבודה נוחה,...

    קראו עוד
  • קניית משרד חדש, זו השקעה גדולה. לכן חיוני לקבל החלטה מושכלת עוד לפני שאתם חותמים על חוזה הקניה ולפני שאתם מבקשים משכנתא, במיוחד אם אתם מתכננים להישאר בבניין הזה זמן רב.כדי לעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה, חשוב להשקיע מחשבה...

    קראו עוד
  • יצירת סביבת עבודה נוחהמרבית העובדים במשרדים יושבים שעות רבות על כיסאות מחשב, כלומר חשיבותם של כיסאות אלו צריכה להיות בעלת חשיבות עיקרית. אין להקל ראש בבחירה של כיסאות משרד, כי אם הן לא נוחות הן עלולות ליצור כאבי גב, לגרום...

    קראו עוד
  • עבור כל לקוח המגיע בפעם הראשונה לפגישה במשרדים, נראותם של המשרדים היא אבן בוחן משמעותית עבורו והיא מסמלת את החשיבות המעניקים מנהלי החברה לוויזואליות של המרחב שבו הם עובדים, לאורך שעות רבות בכל יום.משרד מעוצב מנהלים...

    קראו עוד
  • סמייל אופיס מתמחה בעיצוב וריהוט משרדי. אנו חושבים על כל פרט ומנוסים במתן דגש על כל דבר קטן שאינו מובן מאליו ותורם ליצירת הרמוניה ולהעלאת הסיפוק ושביעות הרצון במקום העבודה. יש לנו את כל הניסיון בתחום תכנון וייצור...

    קראו עוד
  • כאשר מתכננים עיצוב של דירה או משרד, בין אם מדובר על חלל חדש אליו עברנו או שאנו רק מעוניינים לחדש ולרענן את החלל הקיים, חשוב מאוד לקחת בחשבון כיצד הריהוט ישתלב באופן המיטבי. ריכזנו עבורכם את העצות המרכזיות שיסייעו לכם...

    קראו עוד
  • שולחן כתיבה הוא אחד המרכיבים המרכזיים בחלל המשרדי שלנו – אז בין אם אתם מנהלים משרד או שאתם עובדים מהבית – חשוב להשקיע זמן ומחשבה בנראות של סביבת העבודה שלכם, כי ככל שהפינה שלכם תהיה מאורגנת יותר כך תוכלו לעבוד טוב...

    קראו עוד
  • בשעה טובה לאחר כמה שנים טובות במשרדכם הנוכחי, שאתם מאוד אוהבים, אבל הוא כבר קטן פעילות העסק שגדלה, מצאתם חלל חדש למשרדים שלכם.ואז, כרעם ביום בהיר, התפרץ לו נגיף קטן, מזערי ממש, הוא מצליח להשבית את שגרת החיים של בני האנוש,...

    קראו עוד
  • בשנה האחרונה יותר ויותר אנשים מצאו את עצמם עובדים מהבית - הן בשל אילוצים בריאותיים והן בשל רצון לחסוך הוצאות שכירות של משרדים או מבנים מסוגים שונים. עבודה מהבית דורשת משמעת, סדר יום מוכן מראש, תכנון מקדים של שעות העבודה,...

    קראו עוד
  • כיום, בעלי עסקים וחברות מבינים את הצורך המשמעותי ביצירת סביבת עבודה מעוצבת ברמה גבוהה, תוך כדי התחשבות גדולה לא רק בפרטים הגדולים אלא גם בקטנים. סביבת עבודה מעוצבת גורמת להעלאת המוטיבציה של העובדים ומעבר לכך, היא...

    קראו עוד
  •  משרדים שונים, משרדים בוטיקים, משרדי הייטק כולם נדרשים לעבור את משימת תכנון ועיצוב בחללי המשרד בניהם: חדר אוכל, משרדי העובדים, חדר ישיבות ועוד. כל מעצב פנים המתמחה מתן פתרונות עיצוב עבור משרדים ידע להצביע על דברים שכדאי...

    קראו עוד
  • מחקרים רבים מהשנים האחרונות  גילו עובדה מפתיעה, ואולי בעצם לא כל כך מפתיעה: השכר שמקבלים העובדים הוא לאו דווקא הפרמטר המשפיע ביותר על שביעות הרצון שלהם בעבודה וגם לא בהכרח הפרמטר המשפיע ביותר על מידת המחויבות שלהם...

    קראו עוד
  • פתיחת משרד חדש דורשת רכישת ציוד משרדי. רכישה של ציוד כמו מחשבים, תוכנות, מדפסות וחיבורי רשת, תהיה ככול הנראה הוצאת ההפעלה השנייה בגודלה. אבל אם תתכננו את הדברים בקפידה, תוכלו לשלוט בהוצאות, על ידי קניית הציוד החיוני, זה...

    קראו עוד
  • בשנים האחרונות התחדדה ההבנה אצל לא מעט מעסיקים כי לשנת הצהריים של העובדים יש חשיבות עצומה מבחינת התפוקה. בשל כך, ניתן לראות מגמה הולכת וגוברת לעיצוב משרדים אשר מאפשרים לעובדים לנוח בזמן שעות העבודה. כיצד גם אתם יכולים...

    קראו עוד
  • בדומה לעיצוב הבית, עיצוב המשרד יכול להיות בסגנונות רבים המותאמים לאופיו. כדי לעצב אותו בצורה נוחה ואסתטית, יש לדעת כיצד לבחור את הריהוט הנכון. המאמר יציע רעיונות עיצוביים לסגנון המשרד ויפרט כיצד לבחור את הריהוט בהתאם...

    קראו עוד
  • ריהוט מעוצב בהתאמה אישית למשרד, ניתן לתכנון במגוון צבעים, ומותאם לצרכי המקום, לאופיו ולגודלו. אפשר לעצב אותו לפי הטעם האישי בחומרי גלם שונים. המאמר יעסוק בריהוט כזה בשילוב נגרות שישדרג לכם את המשרד.החשיבות של ריהוט...

    קראו עוד
  • קרה לכם שהגעתם בוקר אחד למשרד, הסתכלתם סביבכם והרגשתם שמשהו פתאום לא מסתדר? ייתכן מאוד שהגיע הזמן לשינוי; אולי העיצוב הקיים מיושן מאוד, אולי אתם פשוט צריכים לחדש ולרענן את הסביבה שלכם, אולי כדאי שתרכשו מאווררי תקרה חדשים...

    קראו עוד
  • שבוחרים לשפץ או לפתוח משרד אתם תצטרכו לתת את הדגש הנכון על הציוד שצריך לרכוש. אז אם בחרתם כיסאות למשרדים, כורסאות למשרד ואולי גם ספות לחדר המתנה משרדי? אם כך,הנה הטיפים שצריך לזכור בנושא.בכל משרד ישנו ציוד רב. אין ספק שאיכות...

    קראו עוד
  • משרד ביתי ועמדות עבודה תמיד היוו אפשרות נוחה לבעלי מקצועות חופשיים שבחרו לחסוך בעלויות השכרת משרד או לשלבו בין הבית לעבודה בצורה הרמונית. שנת 2020 הפכה לנקודת מפנה עבור רבים שנאלצו בשל המשבר לעבור לעבוד מביתם, כאשר לא...

    קראו עוד
  • מתכננים לעבור למשרד חדש? מעוניינים לשדרג את עיצוב ומראה המשרד החדש ומחפשים פתרונות מקצועיים ורעיונות מאנשי המקצוע המנוסים? כיצד משלבים נכון בין ריהוט משרדי לציוד ולמיכון משרדי?רגע לפני שחברת ההובלות מגיעה למשרד שלכם...

    קראו עוד
  • רובנו מקפידים שהמכונית שלנו תהיה נקייה, מצוחצחת ומתוחזקת היטב, אבל שוכחים לא פעם לדאוג גם למראה ולתחזוקה של הריהוט המשרדי. כל רהיט דורש תחזוקה ותשומת לב. הריהוט, מדרך הטבע, עובר בלאי רב ובעיקר כסאות משרדיים שסובלים את...

    קראו עוד
  • כולנו נהנים להיכנס לחנויות המעוצבות והממותגות שמזמינות ומושכות אותנו פנימה. אבל מה עם משרדי העסקים? תכנון ועיצוב משרדים מודרני לטובת המיתוג והפריון מתחיל להשפיע גם על עולם המשרדים. בנייה ועיצוב פנים איכותיים מיועדים...

    קראו עוד
  • המטבח המשרדי הוא הלב של המשרד ולרוב זה האזור בו כל העובדים נפגשים בבוקר ובהפסקות. לכן כשמתכננים את המטבח המשרדי חשוב לתכנן חלל מחושב בקפידה כדי שלכל העובדים יהיה נוח לשהות בו. בנוסף חשוב להכיר את האוכלוסייה שהעובדים...

    קראו עוד
  • כניסה למשרד חדש היא תמיד אירוע מרגש - גם כשמדובר על המשרד הראשון של עסק בתחילת הדרך וגם כשמדובר על מעבר ממקום אחד לשני. אבזור המשרד מחייב התנהלות אחראית, ובפרט כשבוחרים את הרהיטים השונים, וזאת על-מנת ששגרת העבודה תהיה...

    קראו עוד
  • הגדרה מוקדמת של מסגרת התקציב מאפשרת לעצב את המשרד בסגנון מודרני, כפרי, קלאסי או בכל סגנון מועדף אחר. אבל איך עושים את זה ועם מי אפשר להתייעץ? הנה כל התשובותהיתרון של עיצוב פנים במשרדים בא לידי ביטוי בשדרוג...

    קראו עוד
  • עד לפני תקופת הקורונה, משרדים ביתיים, כמו גם עבודה ממשרד שאינו משרד רשמי ומסודר, זכו להרמת גבות רבות. אולם, בזכות הקורונה, העבודה מהבית והעובדים מהמשרד הביתי זכו לעדנה מחודשת, וכיום, המשרד הביתי זה למעמד של כבוד. וככזה,...

    קראו עוד
  • תהליך עיצוב פנים למשרד מתחיל באפיון והבנת צרכי הלקוח וסגנון העבודה בארגון, יש להתייחס לאילוצים מבניים כמו חלוקה לחללי פנים, לבחור נכון פתרונות תאורה ואחסון וכמובן שיש לרכוש ריהוט משרדי איכותי וארגונומי. בחירה נכונה...

    קראו עוד
  • בשנים האחרונות חל שינוי במודעות ובגישה של אנשים, משרדים וחברות רבים בכל הקשור לנושא של שמירה על איכות הסביבה. שמירה על איכות הסביבה באה לידי ביטוי במספר דרכים כמו למשל מיחזור נייר ושימוש בנייר ממוחזר להדפסת מסמכים שונים,...

    קראו עוד
  • אחד מהשינויים הדרמטיים ביותר בשוק התעסוקה כיום הוא המעבר לעבודה מהבית. קל להבין את המשיכה, הן של העובדים והן של המעסיקים, לעבור למודל עבודה זה - העובד חוסך שעות ארוכות של עמידה בפקקים, ונהנה מגמישות בחלוקת זמן העבודה...

    קראו עוד
  • הובלת משרדיםאם לעבור דירה זה הליך יחסית מסורבל לפעמים, מה יש לומר על כל נושא מעבר של משרדי העסק למקום משכן חדש? חשוב לדעת שמעבר משרד או כל דבר לוגיסטי דומה לעסק כלשהו למשרדים חדשים רצוי לתכנן את המעבר נכון וכחלק מזה גם...

    קראו עוד
  •  סוג הציוד שאותו בוחרים משפיע על העיצוב, על האווירה וכמובן על התפוקה של עובדי המשרד. בנוסף, כדאי להשוות בין סוגים שונים של ציוד, על מנת להתאים אותו לצרכים של קהל היעד ולתקציב של בעלי משרדים. הנה המדריך המלאבעלי...

    קראו עוד
  • כשאנחנו מתכננים לבנות ולעצב חלל פתוח במשרד, עלינו לחשוב כיצד הוא ישרת בצורה הטובה ביותר את העובדים. איך החלל יספק להם סביבת עבודה נעימה ויעילה, אשר תאפשר להם ליהנות מזמן השהות שלהם במקום וגם תאפשר להם לייצר תהליך עבודה...

    קראו עוד
  • עד לא מזמן, ה"משרד" היה מרוהט באופן בסיסי ביותר – שולחן, כסא, ספריה, מקום למדפסת, ארונות כאלו ואחרים ופינת קפה. אך עם השנים והתרחבות הכפר הגלובלי שלנו, נוכחנו לראות כי ה"משרד" כפי שהכרנו, נמצא במגמת דעיכה מבחינת...

    קראו עוד
  • עולם בתהליכי שינויהשינויים המהותיים שחלו בעולמנו בשנתיים האחרונות, הובילו לשינוי בגישתנו כלפי מקומות העבודה בכלל וכלפי העיסוק המקצועי שלנו בפרט. הבנו שמה שחשוב לנו ביותר הוא להרגיש טוב במקום העבודה. בעת המהומה הגלובלית...

    קראו עוד
  • ישיבה ממושכת לאורך יום העבודה יכולה לגבות מחיר בריאותי יקר, נפשי ופיזי. למרבה הצער, זה מה שחווים לא מעט עובדי משרדים מדי יום ביומו. לאחר שבוע עבודה ארוך, לרוב העובדים בישיבה כבר אין אנרגיה כדי לצאת לפעילות גופנית שתשמור...

    קראו עוד
  • המשרד המודרני עבר שינויים עיצוביים רבים במיוחד בתקופת הקורונה וכיום ניתן להבחין במגמות של מודולאריות והתאמה אישית, שמירה על מרחב פרטי המתמזג עם המרחב המשותף, פינות שקט וחללים ייעודיים לסיעור מוחות.  רהיטי המשרד...

    קראו עוד
  • המשרד הפך מזמן לבית שני עבור עובדים רבים השוהים בעבודה לפעמים באותו מינון בו הם שוהים בבית ואף יותר. על מנת לעודד עובדים להישאר במשרד ולהרגיש בנוח לפחות כמו בבית, החלו בארגונים, חברות ועסקים לאמץ עקרונות השואבים השראה...

    קראו עוד
  • תכנון הריהוט והעיצוב של המשרד החדש שלכם, הוא עשוי להשפיע הן על המראה של חלל העבודה והן על התפוקה של העובדים. יתרה מכך, השקעה נכונה, עשויה גם להאיר באור חיובי את המשרד בעיני הלקוחות הפוטנציאליים. אז איך מגיעים למשרד המושלם?...

    קראו עוד
  • רהיטי העץ הפכו במשך השנים לחלק אינטגרלי מהנוף של משרדים רבים בארץ ובעולם. הלוק הקלאסי שלהם, העובדה שמדובר בחומר טבעי והאלגנטיות שהם משדרים קנו להם מעריצים רבים. אולם האם השמש העוצמתית של ארצנו יכולה לגרום להם לנזק? הצטרפו...

    קראו עוד
  • השנתיים האחרונות הראו לכולנו כמה חשוב להישאר זמינים לעבודה ולעבוד מכל מקום ובכל זמן. התקופה הזאת גם חידדה לנו את הצורך בשכלול היכולת שלנו לעבוד מהבית. פינת עבודה ביתית נעשתה שלוחה חשובה ובלתי נפרדת מעמדת העבודה המשרדית,...

    קראו עוד
  • הנראות של המשרד היא נושא חשוב ביותר בעת תכנון המעבר למשרד חדש שהוא גדול או קטן יותר. שינוי המראה קורה גם במצבים שבהם מחליטים לבצע שיפוץ מאסיבי, כדי לרענן את הנראות של המשרד לאחר שנים רבות של פעילות. מנהלים רבים נעזרים...

    קראו עוד
  • רכישה של ריהוט למשרד יכולה להיות אתגר עבור מנהלי משרדים שתוהים כיצד יהיה נכון לגשת לכך. האם רצוי להיעזר במעצבת פנים? האם כדאי להשקיע בריהוט יוקרתי? כיצד מתייחסים להיבטי הפונקציונליות והעיצוב של הריהוט שבוחרים על מנת...

    קראו עוד
  • המשרדים של היום משרים תחושה ביתית, אינטימית, רגועה ומחבקת. עובדים מבלים היום במשרד זמן רב ולעיתים גם מנהלים מתכונת תעסוקתית היברידית ומשלבים בין עבודה מהמשרד בבית למשרד החיצוני וחשוב מאוד לתכנן ולעצב סביבת עבודה נעימה...

    קראו עוד
  • עסקים רבים זקוקים עם הזמן לשטח פעילות רחב יותר ולכן המנהלים מקבלים החלטה לרכוש משרד גדול יותר או לחלופין לשכור משרד גדול יותר בסביבה עסקית ספציפית שהיא המתאימה ביותר לתחום הפעילות העסקי. הן אם מדובר בעסקת נדל"ן והן אם...

    קראו עוד
  • הגיע היום ואתם רוצים לבנות או לחדש המשרד שלכם בצורה מודרנית, אך אתם רוצים לעשות זאת בצורה הכי זולה שרק אפשר. חשוב שתדעו שיעמדו לפניכם לא מעט אופציות שונות ומגוונות. זה יכול להיות רכישה של מחיצה למשרד וזה יכול להיות גם...

    קראו עוד
  • משרד שמרגיש, נראה ומריח יוקרה הוא חלק חשוב במיתוג החברה באופן כללי. הדרך בה תהפכו את המשרד ליוקרתי תהיה תלויה בסוג העסק שבו אתם עוסקים, מה שלעיתים אפילו יצריך בחירת ריהוט ספציפי עבור נישת העסק.חברות מסוימות הופכות את...

    קראו עוד
  • המשרד הוא מקום שבו אנשים עובדים, אבל לא רק. הם מבלים במשרד שעות, יוצרים קשרים חברתיים, מקצועיים ועוד. במילים אחרות, חשוב שיהיו דברים שצריך כדי לעשות את העבודה היטב וליהנות מהיום בו זמנית. הנה כמה דברים שכל משרד צריך.מעבר...

    קראו עוד
  • בשלב מסוים בחיי העסק, מגיע הרגע שאין ברירה אלא לתכנן הקמת משרד חדש שיוכל לספק את צרכי העבודה החדשים שלכם.כשמתכננים משרד חדש, יש הרבה החלטות שצריך לקבל. כמה מההחלטות החשובות ביותר סובבות סביב סגנון העיצוב שיוכל להשפיע...

    קראו עוד
  • עיצוב המשרד הוא חלון הראווה של כל עסק, הנראות שלו מייצגת במידה רבה את המקצועיות של הנהלת החברה, את רמת האחריות והרצינות שבה הם מתייחסים ללקוחות, לספקים ולכל גורם נוסף שהם נמצאים אתו בקשר עסקי יום יומי. זו הסיבה שכאשר הנהלת...

    קראו עוד
  • כשחושבים על בחירת הריהט והפריטים הדקורטיביים שיתאימו לעיצוב משרדי, מדמיינים, בין השאר, שולחנות וכסאות ארגונומיים, ארוניות אחסון מתוחכמות עם עציץ נחמד, ופינת קפה נעימה שתהפוך את ההפסקות לכיפיות יותר. עם זאת, למרות...

    קראו עוד
  • מה עולה לכם בראש כשאתם חושבים על משרד? שולחן מחשב, קירות, מנורות פלורסנט? אז זהו, שהיום יותר מתמיד הסביבה המשרדית עושה מהפך דקורטיבי. אתם עדיין תמצאו שם קירות, שולחן ומחשב, אבל גם הרבה צבע ירוק וטבע מתוק! ימה יותר טוב מלעבוד...

    קראו עוד
  • הגיע הזמן לשדרג את השולחנות במשרד? איך ניתן לבחור מה השולחן המתאים עבורכם? ואיך תדעו איפה כדאי לחפש את אותו שולחן מושלם? במאמר זה נציג לכם את מה שצריך לדעת על חיפוש שולחנות למשרד והקריטריונים אליהם צריך לשים לב. שולחנות...

    קראו עוד
  • יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת ריהוט למשרד זמני. ולמרות שאינכם בטוחים כמה זמן אתם עומדים לאכלס את המשרד, עליכם לוודא שהרהיטים שאתם בוחרים נוחים, עמידים ובמחיר סביר. כמו כן, מומלץ לשקול את האופציה של השכרת ריהוט...

    קראו עוד
  • השינויים בשוק העבודה הובילו חברות רבות להשקיע בעיצוב המשרד תוך התחשבות בחוויית העובד. סביבת עבודה מעוצבת ונעימה תשפר את התפוקה של העובדים ותשמש כחלון ראווה ללקוחות פוטנציאליים. חלון ראווה"שוק העבודה...

    קראו עוד
  • בין אם המשרד שלכם עוסק בתחום כזה או אחר, ספות המתנה בדרך כלל נדרשות ברוב סוגי המשרדים. הן משמשות את העובדים, הקולגות, מרואיינים שונים ועוד, ולכן חשוב לבחור את הספה הנכונה לחדר ההמתנה המשרדי שלכם. הנה כמה טיפים בנושא.בחירת...

    קראו עוד
  • מעצבים משרד חדש? רוצים לשדרג את המשרד הנוכחי שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומעוצב? הנה כמה טיפים לבחירת ריהוט מיוחד שיהפוך את המשרד שלכם ליחיד במינו. איך מייחדים משרד?על פניו נדמה שמשרדים הם חדרים משמימים וחסרי...

    קראו עוד
  • אחד הרהיטים החשובים ביותר בכל בית ובכל משרד זה השולחן. השולחן הוא זה שסביבו מתרחש הכול.סביב השולחן מתנהלת כל הפעילות המשרדית, סביב השולחן נערכות הארוחות. בלי שולחן, אין לנו בסיס, אין לנו מרכז ואין לנו יציבות. כמה פשוט...

    קראו עוד
  • אולי אתם כבר מודעים להשלכות הבריאותיות החמורות של ישיבה ממושכת, ומדוע זה אמור להדאיג את כל מי שמבלה שעות ארוכות בישיבה ליד שולחן העבודה מדי שבוע.הישיבה גורמת למספר מתחים בגוף, במיוחד בעמוד השדרה. כאשר יותר ויותר אנשי...

    קראו עוד
  • בהגיענו להשיק את המשרד החדש עבור בית העסק שלנו, הרי שישנם מספר יעדים העומדים לנגד עינינו:ראשית, נבקש ליצור סביבת עבודה נעימה ומזמינה אשר תשרה על העובדים והעובדות אווירה פרודוקטיבית ושייכות, יש שיגידו אף משפחתיות. לצד...

    קראו עוד
  • האופן שבו מרהטים את המשרד משפיע על תרבות העבודה ועל התדמית גם יחד. רהיטים באיכות טובה, היוצרים סביבת עבודה מעוצבת ונאה, תורמים לרמת הפרודוקטיביות של העובדים. חשוב לא פחות לשים לב לאופן שבו מרהטים, שכן הוא משפיע על הדרך...

    קראו עוד
  • כאשר מדברים על עיצוב משרד מינימלי, חובה באותה הנשימה להזכיר את מחירי השכירות הגבוהים שבעלי משרדים משלמים בישראל בעקבות שוק הנדל"I באופן כללי בשנים האחרונות. בעקבות הריביות שרק הולכות ועולות, וכן שכירויות שמטפסות...

    קראו עוד
  • הובלת ריהוט משרדי עשויה להתקבל כמשימה פשוטה, אך כאשר מדובר על ריהוט משרדי איכותי, נדרשת הקפדה יתרה ומירב תשומת הלב.כאשר אתם בוחרים ריהוט משרדי איכותי הרי שהוא לא רק יוסיף למראה האסתטי של כל חלל העבודה, אלא גם ימלא תפקיד...

    קראו עוד
  • משרד המנהל הוא הרבה יותר מאשר מרחב עבודה נוח ופרודוקטיבי. משרד המנהל אמור לשקף לכל מי שנכנס למרחב, הן את ערכי החברה והן את האישיות וסגנון הניהול של המנהל.תכנון ועיצוב משרד המנהל אמור לקחת בחשבון מספר גורמים הקשורים לבחירה...

    קראו עוד
  • נגישות, גמישות, טרנדים עיצוביים וטכנולוגיה חדשנית, נראה כי 2024 מציגה שינוי רב באופן שבו ייראו ויתפקדו חדרי הישיבות ועיצוב משרדים בהשוואה לאופן שבו משרדים תפקדו באופן מסורתי בעשורים האחרונים.האופן שבו ייראו חדרי הישיבות...

    קראו עוד