איך תהפכו את המשרד שלכם למפואר יותר?

משרד שמרגיש, נראה ומריח יוקרה הוא חלק חשוב במיתוג החברה באופן כללי. הדרך בה תהפכו את המשרד ליוקרתי תהיה תלויה בסוג העסק שבו אתם עוסקים, מה שלעיתים אפילו יצריך בחירת ריהוט ספציפי עבור נישת העסק.

חברות מסוימות הופכות את המשרדים שלהן ליוקרתיים יותר על ידי הוספת ריהוט מעץ מלא למשרדים, או אפילו על ידי התקנת מפל מים ואולי גם בריכת דגים קטנה בחצר. זאת, בעוד שחברות אחרות הופכות את המשרדים שלהן ליוקרתיים על ידי הוספת דקורציה חיה כמו צמחים, אולי פריטים כמו כיסאות וספות יקרות ועוד. בין אם אתם מחפשים משרדים להשכרה, או שמא כבר יש לכם משרד, בדרך כלל כדאי להתחיל עם הריהוט.

הצעד הראשון בהפיכת המשרד ליוקרתי

אם כבר איתרתם משרדים להשכרה והעברתם את הציוד שלכם לתוכם, כעת הגיע הזמן לעצב אותו. בתוך כך, הצעד הראשון להפיכת המשרד שלכם ליוקרתי הוא, לוודא שיש לכם תחנת עבודה נעימה ונוחה, כמו גם לעובדים שלכם.

אתם יכול לקנות שולחן כתיבה, כיסא ואביזרים אחרים שיעזרו לכם להפיק את המרב מחלל העבודה שלכם, בעוד שאפשר גם לרכוש פינות עבודה קומפלט בהתאמה למשרד. כך או כך, יש בחנויות מגוון ענק של ריהוט יוקרתי למשרדים שממנו ניתן לבחור את המתאים לכם ביותר.

בחירת התאורה הנכונה למשרד

לאחר בחירת ריהוט משרדי יוקרתי, כדאי לשקול את סוג התאורה שיש לכם במשרד שלכם. תאורה מהסוג הנכון לא רק תעזור לריכוז ולפרודוקטיביות, אלא גם תיצור אווירה לשיתוף פעולה פרודוקטיבי בין העובדים השונים.

בסופו של דבר, יוקרה זה משהו שהוא סובייקטיבי לאנשים שונים. עם זאת, ישנם דברים מסוימים שהם חובה עבור משרד יוקרתי, למשל, תאורה למשרד. התאורה מבטאת את עיצוב פנים המשקף את האווירה המשרדית ואת אופי ורוח בית העסק.

התאמת העיצוב לסוג העסק בצורה נכונה

בשורה התחתונה, לחברות שונות יש רעיונות שונים כיצד להפוך את המשרד שלהן ליוקרתי יותר. לדוגמה, חברות מסוימות אוהבות להוסיף איזשהו TOUCH אישי על ידי עיצוב המשרד בפריטים אישיים משלהן. משרדים אחרים מעדיפים להתמקד בהיבט המעשי ולספק לעובדים את כל השירותים הדרושים להם כדי להיות פרודוקטיביים.

בעידן שבו קיימות כל כך הרבה חברות סטארט אפ, בחלק מהמשרדים יש אפילו חדר כושר או בריכת שחייה, באחרים יש בר או מסעדה במקום. מטרת המשרדים האלו היא לגרום לעובדים שלהם להרגיש שהם בבית, עם סלון ומטבח משלהם. חשוב לזכור,

קחו בחשבון את ההשלכה על הפרודוקטיביות במשרד

חובה להבין, המשרד הוא מקום שבו אנשים מבלים זמן רב. זה המקום שבו הם עובדים, משתפים פעולה ואפילו מוצאים את הזמן להירגע בין משימה למשימה. ככל שתשקיעו במשרד ותעצבו אותו נכון יותר, כך הפרודוקטיביות במשרד תהיה צפויה לעלות.

באופן כללי, יש הרבה גורמים שיכולים להשפיע על התפוקה במשרד. לדוגמה, אם המשרד גדול מדי או קטן מדי, גדוש ועמוס בפריטי עיצוב, צבוע בצבעים מאוד צבעוניים (אפילו צבעי אולטרה אולי) ועוד, כל זה יכול להוביל להסחת דעת וחוסר מיקוד של העובדים. בהיבט הזה, לעיצוב המשרד יש השפעה משמעותית על תפוקת העובד, ולכן חשוב לחברות להתחשב בכך בעת עיצוב המשרד בצורה מפוארת יותר.

אמנם הנטייה הטבעית של אנשים רבים היא להשתמש בכמה שיותר פריטי דקורציה כדי ליצור משרד מפואר יותר, אבל לפעמים דווקא קו העיצוב המינימליסטי עשוי להיות היעיל והנעים ביותר. באופן הזה, הסחות הדעת יהיו מינימליסטיות גם הן.

אולי יעניין אותך גם?