איך להתאים בצורה נכונה ריהוט משרדי לחלל המשרד והבית?

כאשר מתכננים עיצוב של דירה או משרד, בין אם מדובר על חלל חדש אליו עברנו או שאנו רק מעוניינים לחדש ולרענן את החלל הקיים, חשוב מאוד לקחת בחשבון כיצד הריהוט ישתלב באופן המיטבי. ריכזנו עבורכם את העצות המרכזיות שיסייעו לכם במשימה.

 כדאי להיעזר במעצב מוכשר ומקצועי

רבים עלולים לחשוב כי אינם מתאימים לתכנון עיצוב החלל שלהם בעצמם, מאחר ולא הוכשרו לכך, אין להם חוש עיצובי או שפשוט אין להם זמן להתעסק בזה בעצמם. לכן, מומלץ מאוד לחפש מעצב שיוכל לסייע לכם במלאכה. אם אתם מעוניינים למצוא מעצב פנים בוודאי לא תתקשו, אך אולי תופתעו לשמוע כי גם בפריפריה ניתן למצוא מעצבים מוכשרים שיקשיבו לצרכיכם ויתפרו עבורכם את העיצוב עליו חלמתם.

עיצוב משרדים ודירות מגורים - למה שווה להשקיע בזה?

חשוב לזכור כי האופן שבו מעוצב המשרד או דירת המגורים שלכם ישפיע מאוד על האווירה שירגישו הנוכחים בחלל, בין אם אלו עמיתיכם לעבודה ובין אם אלו בני הבית שלכם. עיצוב לא מוצלח שהושקעה בו חשיבה מועטה יגרום לאנשים לחוש שלא בנוח, ובמקרה של משרד אף עלול להביא לתפוקה ירודה של העובדים. לכן, לא כדאי להקל ראש בעניין ומומלץ להשקיע את הזמן והמשאבים הדרושים לעיצוב שיהיה נכון עבור החלל שלכם.

עיצוב מוצלח דורש גם ריהוט משרדי מוצלח

לא רק הדרך שבה תמקמו את הרהיטים בחלל חשובה לאווירה מוצלחת, אלא גם הבחירה ברהיטים וציוד משרדי התואמים את צרכיכם. אנשים רבים נוטים לקנות ציוד משרדי שאינם בטוחים כי הם זקוקים לו ובסופו של דבר צוברים ציוד רב מיותר התופס מקום וגורם לעומס בחלל העבודה, דבר שגם אינו אסתטי וגם פוגם באיכות העבודה. בנוגע לריהוט משרדי, יש לבחור מחברות אמינות, כמו סמיילי אופיס, המבטיחות רהיטים באיכות גבוהה שיוכלו ללוות אתכם שנים.

עצות חשובות לפני שמתחילים לעצב

לצד הצורך בבחירת הרהיטים והציוד המשרדי שנרצה לרכוש, ישנם שני דברים שתרצו להחליט עליהם כחלק מתכנון עיצוב החלל:

איזו אווירה הייתם רוצים שתהיה לחלל שלכם?

האם תרצו שהחלל יאפשר לאנשים לתקשר זה עם זה בקלות? או אולי דווקא שכל אדם יזכה במרחב פרטי לעצמו לעבודה? האם תרצו חלל מואר המשדר פשטות עם ריהוט בהיר או דווקא חלל יוקרתי ואינטימי יותר עם ריהוט כהה? מחשבה מוקדמת על נושא זה תקל מאוד את המשך עבודת העיצוב ואף תקל עליכם בבחירת ריהוט משרדי תואם.

מה התקציב שלכם לעיצוב החלל:

למרות שבעולם אידאלי לא הייתם צריכים להתייחס לגורם זה, השיקול הכלכלי מהותי מאוד בתכנון עיצוב החלל שלכם. החלטה על מסגרת תקציב לעיצוב תאפשר לכם לתכנן את רכישות הריהוט והציוד המשרדי באופן יעיל ואולי אף תסייע לכם לצמצם את מרחב האפשרויות האדיר שקיים לעיצוב התואם את צרכיכם.