האם יש השפעה בבחירת ציוד משרדי לעיצובו של המשרד?

 סוג הציוד שאותו בוחרים משפיע על העיצוב, על האווירה וכמובן על התפוקה של עובדי המשרד. בנוסף, כדאי להשוות בין סוגים שונים של ציוד, על מנת להתאים אותו לצרכים של קהל היעד ולתקציב של בעלי משרדים. הנה המדריך המלא

בעלי משרדים צריכים לדאוג לעיצוב ולציוד שיהיה זמין עבור העובדים. על מנת שהעובדים יחזיקו בציוד כמה שיותר מקצועי וכמובן יעיל, יש צורך להשוות בין הפתרונות שעל הפרק. בין היתר, האחריות של בעלי משרדים היא למשל להשוות בין סוגים שונים של ציוד, לבדוק באיזה ציוד צריך להשתמש על מנת לבצע פעולות מסוימות ומה אפשר לעשות על מנת להקל על העובדים.

המטרה של ציוד משרדי מסוים היא להגביר את התפוקה. ברמה הפרקטית, יש צורך בציוד מתאים על מנת לנהל מערכת תקשורת תקינה בין העובדים, בין הלקוחות ומול הספקים. במקביל, אותו ציוד שיש במשרד יכול לשמש גם את המנהלים והוא כמובן חלק חשוב מהאופן שבו מקיימים פגישות או ישיבות. אז מכאן והלאה, כל שנותר הוא לבדוק איזו השפעה יש לבחירת ציוד משרדי על עיצובו של המשרד.

סוגים של עיצוב משרדי

ציוד משרדי יכול להפוך את חלל הפנים למעוצב, מזמין ונעים יותר לשהייה ממושכת – גם של העובדים וגם של הלקוחות או הספקים. אבל ברמה הפרקטית, מה שבודקים מראש זה האם מדובר על ציוד משרדי שמתכתב עם עיצוב משרדים בסגנון מודרני או על כזה שמיועד לסגנון כפרי.

יש כמובן עוד המון סגנונות שונים של עיצוב משרדים, אבל ההבדל בין המודרני והכפרי הוא הבולט ביותר. אם מבינים היטב את ההבדל בין האופן שבו מעצבים משרדים בסגנון מודרני לבין הדרך שבה מעצבים משרדים בסגנון כפרי, כל שאר השיקולים הופכים להיות פשוטים ומבוססים יותר.

מאפיינים של סגנון עיצוב מודרני

סגנון עיצוב מודרני מתאפיין בכך שהוא נשען על טהרת קווים גיאומטריים ועל שימוש בחומרי גלם כגון מתכות, אלומיניום, זכוכית וכן הלאה. כפועל יוצא מכך, סוג הציוד המשרדי שבו משתמשים על מנת להתכתב עם סגנון עיצוב מודרני דומה מאוד מבחינת חומרי הגלם, הצבעים והגוון הכללי.

מאפיינים של סגנון עיצוב כפרי

סגנון עיצוב כפרי מתאפיין בכך שהוא מבוסס על השימוש בעץ ועל חומרי גלם טבעיים. בשביל לעצב משרד בסגנון כפרי, צריך למשל לבחור חומרי גלם כגון עץ. במקביל, יש צורך לשלב בחלל הפנים כמה שיותר אלמנטים של חום, שמנת, לבן וכן הלאה. עם הזמן, העובדים והלקוחות מתרגלים למאפיינים של סגנון עיצוב כפרי ויכולים ליהנות מכל היתרונות שלו.

איך בוחרים ציוד משרדי?

הטעות הנפוצה גורסת שלציוד משרדי אין השפעה על העיצוב של חלל הפנים. רבים חושבים כך למשל משום שהציוד המשרדי הוא יחסית קטן בגודל שלו, הוא לעיתים קרובות נמצא בתוך הארונות ויש גם מקרים שבהם הלקוחות או הספקים בכלל לא רואים אותו. אבל בפועל, הדברים הקטנים עושים את ההבדל הכי גדול – בעיקר בעיצוב משרדים.

היתרונות של עיצוב משרדים

הדרך הכי טובה להפיק תועלת מהאופן שבו בוחרים לעצב כל סוג של משרד היא לבדוק בקפידה איזה מוצרים וציוד הכי מתאימים עבורו. זה בדרך כלל השלב שבו אפשר להשוות בין סוגים שונים של ציוד למשרדים לפי נתונים שיש בקטלוג, על פי המלצות של מעצבי פנים ובעלי מקצוע ולפי השראה ממשרדים אחרים. אם עושים את זה מוקדם, בעלי משרדים יכולים למצוא גם סגנון עיצוב וגם ציוד משרדי הולם.


אולי יעניין אותך גם: