ללא פשרות: שילוב עיצוב ונוחות המשרד

עבור כל לקוח המגיע בפעם הראשונה לפגישה במשרדים, נראותם של המשרדים היא אבן בוחן משמעותית עבורו והיא מסמלת את החשיבות המעניקים מנהלי החברה לוויזואליות של המרחב שבו הם עובדים, לאורך שעות רבות בכל יום.

משרד מעוצב

מנהלים של משרדים רבים מבינים כי עליהם לבצע תכנון ועיצוב משרדים ברמה גבוהה וגם לתת לעובדים טעימה של אווירה ביתית, כיוון שהם נמצאים בו שעות רבות ולכן הם מקדישים תשומת לב רבה לכל נושא הריהוט המשרדי.

ריהוט משרדי ברחבי המשרד

מעצבי הפנים בוחנים את הצורך בכל משרד, כמות העובדים, אילו רהיטים משרדיים אמורים להיות בכל חדר כדי לאפשר נוחות מקסימלית. גודלו של הדלפק המוצב במבואה, חדרי הישיבות, המטבח המשרדי ועוד. מוצעות אפשרויות רבות לריהוט בגדלים ובגוונים שונים שיאפשרו שילוב מנצח של הנראות והפרקטיות.

עבור החדרים של העובדים רוכשים בדרך כלל סוג זהה של ריהוט משרדי כדי ליצור אחידות בנראותם של כל החדרים. אפשר להציב שולחן משרדי המתאים לאדם אחד כך שיניח עליו את צג המחשב ויעבוד בנוחות מרבית. בחדרים אשר בהם ממוקמות עמדות של כמה עובדים, מציבים את השולחנות המשרדיים בצורת האות ר' או האות ח' בהתאם למבנה החדר כך שלכל אחד מהם יהיה שטח עבודה נוח ללא הפרעה זה לזה.

בעת בחירת כיסאות משרדיים, מוודאים שמדובר בכיסאות אורטופדיים בעלי משענת תומכת כך שהעובד ישב עליו בנוחות ולא יחוש כאבים בגבו לאחר שעות עבודה רבות.

חדרו של כל עובד מותאם לתפקידו ולצורת ההתנהלות היום יומית בו, לכן בחלק מהחדרים מתקיימות פגישות של כמה קולגות, סביב השולחן המשרדי או לחילופין בפינת אירוח הקיימת במשרד הכוללת ספה, כורסא ושולחן נמוך.

בחדרי המנהלים קיימות מספר אפשרויות של הצבת שולחנות מנהלים הקיימים בכמה גדלים המשדרים מקצועיות רבה. הן המנהל והן הקולגות המגיעים אליו לפגישות יושבים בנוחות רבה בכיסאות משרדיים המאפשרים להם ישיבה ארוכה ונוחה לאור התכנון הפונקציונלי של הכיסאות, המשענת התומכת ובדי הריפוד היפים.

במבואה מציבים דלפק קצר או ארוך בהתאם למספר העובדים המקדמים את פני האורחים בכניסה למשרד, עבור כל אחד מהם קונים כיסא משרדי איכותי.

חדרי הישיבות

במשרדים רבים קיימים כמה חדרי ישיבות לאור הפגישות הרבות המתנהלות במשרד אשר הם בהרכבים שונים. בחלק מהפגישות יש צורך בהגעת משתתפים רבים ולכן מציבים בו שולחן משרדי ארוך מאד אך עם זאת הוא מעוצב כך שרוב האנשים יוכלו לראות ואף לשמוע זה את זה. סביב השולחן קיימים כסאות משרדיים שהם בדרך כלל על גלגלים כך שיהיה נוח לכל אדם לשבת באופן מרווח על הכיסא שבחר.

קיימים בקומה זו או בקומות אחרות של המבנה גם חדרי ישיבות קטנים יותר המותאמים לכמות קטנה יותר כמו שלושה או שישה משתתפים. בהתאם לגודלו הפיסי של כל חדר מתאימים את השולחן המשרדי הנוח והפונקציונלי ביותר, מלבני, מרובע או אליפסה. גם באופציה זו מציבים כסאות נוחים על גלגלים המאפשרים גישה נוחה לקרבת השולחן.

משטחי פרקט ברחבי המשרד

בנושא החיפוי אין עוררין ורוב המעצבים ומנהלי המשרדים מחליטים על עיצוב המשרד בעזרת פרקטים לאור היתרונות הרבים שלהם על פני האריחים.

הימצאותם של הפרקטים משדרת יוקרה בכל חללי המשרד, אלגנטיות ואקסקלוסיביות וכך מעמידה את המשרד כמקום בעל רמה מקצועית גבוהה מאד ועם זאת מעניק גם תחושה של ביתיות וחמימות. העובדה שמדובר בתחזוקה קלה מוסיפה מחזקת את החשיבה וקבלת ההחלטה להתקין לוחות פרקט במשרד.

אולי יעניין אתכם גם?