עוברים משרד? - כך תעשו זאת נכון

עבור חלק מאיתנו המשרד הוא לא רק משרד והוא לא רק מקום העבודה שאנחנו מגיעים אליו בכל בוקר, המשרד הוא הבית השני שלנו ובלי לשים לב אנחנו מבלים שעות רבות מהיום יותר במקום העבודה ופחות בבית הפרטי . לכן עיצוב המשרד הוא קריטי וחשוב, לפעמים אפילו יותר מעיצוב הבית ורק אם תשקיעו מחשבה מרובה ותביאו את היצירתיות שלכם תוכלו להגיע למצב שהמשרד שלכם נראה בדיוק כמו שחלמתם. אז נכון, לא לכולנו יש את הטאץ' של העיצוב אבל בעזרת אנשי מקצוע או קצת בירורים אצל אנשים מביני עניין אפשר להגיע לתוצאות מדהימות בעיצוב המשרד שיובילו בשלב יותר מאוחר לתוצאות נפלאות בעבודה בכלל.

עוברים למשרד חדש? הזדמנות נפלאה לעצב מחדש

כל משרד בישראל כולל כיסאות לעובדים, כיסאות מנהלים, דלפק קבלה, שולחנות משרדיים, ריהוט מתאים לחדר הישיבות, כיסאות המתנה ועוד. על מנת לשמור על אווירה מושלמת במשרד עליכם לסדר ולארגן את כל המרכיבים האלו ביחד שיעצימו את המקום שבו הם נמצאים וכמובן שעליכם לשמור על הציוד מכל משמר שלא יינזק ולא ייהרס. אם אתם במקרה עוברים למשרד חדש עליכם לדעת שהעברת הציוד מהמשרד הישן למשרד החדש יכולה להיות מורכבת ויכולה לגרום נזק לציוד אם לא מבצעים את ההובלה כמו שצריך. הובלת משרד שונה מאוד מהובלה של בית פרטי, מדובר על הובלה הרבה יותר מורכבת שמצריכה מקצוענים אמיתיים ולא מובילים חסרי ניסיון שיכולים לגרום לכם נזק בלתי הפיך. מעבר למשרד חדש זו הזדמנות מצוינת לעצב מחדש את המשרד וזו הזדמנות נהדרת להתחיל דרך חדשה, אל תתפשרו על המובילים כי זה יכול לפגוע בכם מאוד.

העברת משרד – לחסוך הרבה מאוד כסף

הציוד המשרדי שלכם יקר מאוד ולכן אתם רוצים לשמור עליו כאשר את מעבירים אותו במשאית ההובלה למשכנכם החדש אך אתם גם רוצים לשמור על הכסף שלכם לעצמכם אז איך משלבים בין שני הדברים? ראשית חובה להדגיש שרק בישראל נהוג לחשוב שמה שיקר איכותי ומה שזול לא שווה כלום. העברת משרד לא חייבת להיות יקרה ולא חייבת לקרוע לכם את הכיס כדי שתהיו מרוצים אבל כן חלה עליכם החובה לבחור את חברת ההובלות המקצועית והאיכותית ביותר כדי למנוע מקרים לא נעימים. על מנת לחסוך הרבה כסף אתם צריכים להשוות מחירים, לבדוק מספר הצעות במקביל, להתמקח על המחיר הראשוני שמוצע לכם וכמובן לבחור חברת הובלות שאתם יכולים לסמוך עליה אחרת הנזק שייגרם במידה ובחרתם חברת הובלות לא מקצועית יהיה הרבה יותר יקר.

מה כולל שירות ההעברה? 

העברת המשרד שלכם כוללת בראש ובראשונה את המעבר של הציוד מהמשרד הישן למשרד החדש. אתם למעשה לא צריכים לדאוג לשום דבר מלבד להיות בזמן ובשעה שקבעתם עם המובילים והם כבר יעמיסו הכל ויפרקו הכל היכן שצריך. חברת הובלות שבאמת אכפת לה מכם גם תנסה לסדר את המשרד החדש שלכם ככל שניתן ולהניח את הציוד בצורה הגיונית כדי שיהיה לכם קל יותר לעצב אחר כך את המשרד כראות עיניכם. מלבד זאת, הובלות משרדים כולל אריזה זה גם אחד השירותים שרוב חברות ההובלה נותנות היום ללקוחות שלהם. לארוז לבד יכול להיות סיוט לא קטן ואם גם אתם לא רוצים לעבוד קשה ואם גם אתם רוצים שיעשו את העבודה בשבילכם אז גם השירות הזה מוצע לכם על ידי המובילים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לברר עם חברת ההובלות איזה שירותים היא מעניקה לכם, אם אתם לא מקבלים שירותי אריזה עברו לחברת ההובלות הבאה בתור.

עוברים למשרד חדש? צריכים עזרה בתכנון, עיצוב או מעבר? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!