​שולחנות מגע - מה זה, איך זה עובד ואיך זה יכול לעזור לך

שולחנות מגע יכולים להיתפס אולי כסוג של פריט עתידני שרק בעוד שנים רבות נראה יותר ויותר בשימוש - הן מבחינה עסקית או מסחרית והן לשימושים פרטיים וביתיים. מהבחינה הזאת ניתן לומר בעצם שהעתיד כבר כאן, שכן שולחנות המגע כבר קיימים, אם כי המחירים הגבוהים שלהם לא מאפשרים להפוך אותם לנגישים וקלים להשגה. אין ספק שמדובר בטכנולוגיה חדישה ומעניינת שברגע שתתפוס תאוצה אפשר ביצוע מגוון עצום של פעולות עבור כל משתמש ואפשר יהיה להתאים אותה לאופי השימוש. בנוסף לכך, יותאמו אביזרי המגע באופן אישי לכל משתמש ומשתמש.

רוצים שנייצר לכם שולחן מגע ייחודי? צרו איתנו קשר

מהם בעצם שולחנות אלה? הם מכונים גם שולחנות טאץ' ובעצם מתאימים לטכנולוגיה פורצת הדרך שעל בסיסה מיוצרים מסכי המגע שכולנו מכירים - מסכי הטלפונים הניידים החכמים, מסכים הממוקמים בכלי הרכב ומסכי המחשבים המתקדמים שיוצרו בשנים האחרונות. הטכנולוגיה מבוססת על חיישני מגע החשים היכן נוגע המשתמש וחומרה המאפרת יצירת תפריטים או אזור עבודה המבוססים על טכנולוגיית המגע. כאשר שולחנן המגע מחובר ומתקשר עם אביזרי חומרה נוספים, כמו מקרן מצגות או מחשב מתקדם הוא הופך בעצם להיות שולחן אינטראקטיבי וניתן להשתמש בו במגוון עצום של שימושים נוחים.

איך מיוצרים שולחנות המגע?

כאמור, הסוד טמון בהטמעת תוכנה מתקדמת ומשוכללת המאפשרת את השימוש באמצעות מגע וכמובן את התקנת מסך המגע בשכבה החיצונית העליונה של השולחן. שולחן מגע הוא בעצם מחשב בעל מסך גדול מאד ונוח מאד לעמוד סביבות, להציג נתונים או לעבוד בצוותא עם אנשים נוספים. שולחן המגע מתאים מאד למשחקי ילדים שבהם יכולים הילדים לעמוד סביב השולחן ותוכנת המגע משחררת מהצורך לשמור על כלי המשחק שעלולים ללכת לאיבוד. שולחן המגע בעצם הופך ללוח משחק אלקטרוני, ממוחשב ומתקדם. כאמור, האתגר הגדול הוא הטמעת תוכנת המגע בשולחנות גדולים ויצירת הקשר בינה לבין רכיבי חומרה אחרים שבהם מוטמעת גם כן אותה התוכנה.

שולחן מגע למשרד

טכנולוגיית מגע בשימוש עסקי

אין מתאימה יותר מהטכנולוגיה שעל בסיסה מיוצרים פריטי הטאץ' לשימוש מסחרי ועסקי. באמצעות שולחנות אלה ניתן להראות בקלות נתונים או מצגות, להחליף בין תמונות או מסכים במהירות ולאפשר אינטראקציה בין כמה משתמשים ומשתתפים באותו הפורום. למפעיל השולחן קל הרבה יותר לתמרן ויש פחות סיכון שייטעה כאשר יקיש על גבי השולחן בעודו מדבר עם הנוכחים בחדר או מראה במקביל נתונים המוצגים על גבי מסך. בנוסף, מסך המגע של השולחן אינו מפריע לחדר חשוך שמוקרנות בו שקופיות וניתן לשלב בין השימוש של מקרן המצגות ושל שולחן הטאץ'.

כאן נכנס לתמונה הנושא של תכנון משרד, שכן חשוב לבחור את שולחן המגע תוך התחשבות בגודל המשרד הקיים או לבדוק אפשרות של התאמת חדר אחר לטובת השולחן החשוב. בעת שמתכננים את המשרד הרלוונטי צריך לוודא שקיימות כל נקודות החשמל והתקשורת הדרושות ובמידת הצורך להוסיף חדשות ולוודא שהן ממוקמות באזורים נוחים לחיבור מבלי להפריע לתנועה או מעבר בחדר ומבלי לסכן איש. חשוב מאד שבתהליך התכנון ייקח חלק איש צוות המכיר א טכנולוגיית השולחן ויוכל לתת עצות וטיפים בנוגע לעיצוב נכון של המשרד או החדר שבו יהיה ממוקם השולחן.

איך להשיג שולחן מגע?

חברת Smile Office מייצרת שולחנות המבוססים על טכנולוגיית המגע עבור מגוון חברות. באמצעות ממשק זה יכול כל שולחן להפוך מהר מאד לכלי עבודה נוח ונגיש בכל משרד, עסק או חברה. בתי עסק מתחומי תעשייה ומסחר רבים יוכלו לעשות שימוש נוח ויעיל במחשבים מתוחכמים אלה וכאשר גודל השולחן יהיה מתאים למשרד ולארגון - אפשר יהיה לעשות בו שימוש במשך זמן רב במיוחד. עם הזמן יגיעו גם עדכוני תוכנה שיקלו על העבודה ויאפשרו הטמעת שינויים הנחוצים לשם ביצוע יעיל של העבודה. חשוב להתייעץ מבעוד מועד עם מי שמכיר את התחום ובקיא בו על מנת שיוכל לשפוך אור אודות השימוש באביזרים אלה והתאמה מלאה של השימוש לצורך האישי של כל לקוח ולקוח. כך אפשר יהיה להפוך את השולחן לחלק בלתי נפרד מהמשרד ומהעבודה השוטפת.

להתייעצות, שאלות ועוד אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר - נשמח לדבר!

אולי יעניין אותך גם:



תגיות - שולחנות משרדיים