איך לבחור כסאות לחדרי ישיבות

חדרי ישיבות ממלאים תפקיד מרכזי עבור כל חברה ומוסד ציבורי, והעובדים נוכחים בהם במשך שעות רבות. הדיונים המרכזיים נערכים בהם וההחלטות החשובות מתקבלות. חדרים אלה מיועדים למספר רב של אנשים ולכן חשוב שיהיו מרווחים ונעימים, והאווירה בהם תהיה רצינית ומכובדת. חדרי ישיבות כוללים בדרך כלל שולחן גדול, כסאות, לוח מתאים למצגות גרפיות ומתקנים אורקוליים נוספים. בחירת כסאות מתאימים לחדר הישיבות נחוצה כדי למנוע אי נעימויות ולהבטיח נוחות מירבית שתתרום לאווירה הרצינית הנדרשת. כסאות פגומים יפריעו לניהול ישיבה תקינה ועלולים לגרום למרמור רב בקרב הנוכחים. חוסר נוחות בחדר הישיבות עלול להוביל גם לנזקים כספיים במקרה של מו"מ עם גורמים חיצוניים, אשר עלולים לנטוש את הישיבה ולוותר על העסקה שעל הפרק.

בבחירת כסאות מתאימים לחדר ישיבות עלינו להביא בחשבון היבטים של נוחות, בטיחות, התאמה אורתופדית, עיצוב, קלות הניקוי ועוד. סקר שוק מקיף יעזור לנו לגבש דעה לגבי הדגמים המועדפים, אשר יתאימו לחדר הישיבות מבחינת צבע ועיצוב. לצורך קבלת ההחלטה הסופית ראוי לקבל חוות דעת ממעצב פנים בעל ניסיון אשר ימנה את האפשרויות ואת היתרונות והחסרונות של הכסאות האפשריים. כמו כן, חשוב לשמוע את דעת המנכ"ל, אשר מנהל את הישיבות ולמסור לו מידע רב ככל האפשר על הכסאות השונים.

התקשרות עם היצרן 

התקשרות עם יצרן כסאות מסוג זה צריכה להתבסס על המלצות אישיות מחברים וקולגות, וכדאי גם לבקר בחדר ישיבות של הממליצים כדי לראות כיצד הכסאות משתלבים בנוף הכללי של החדר, איך מסדרים אותם באופן אופטימלי וכו'. יחסים של אמון הדדי עם היצרן הכרחיים עבור רכישת הכסאות. חוסר אמון עלול להוביל לבזבוז זמן מיותר ולנזקים כספיים. החלטה חשובה נוספת היא האם כל הכסאות יהיו זהים זה לזה או שיהיו הבדלים על בסיס סטטוס בחברה, וכן בין כסאות מארחים לכסאות אורחים. הערכה מוקדמת בדבר הכמות המבוקשת של הכסאות תסייע לכם להימנע מקנייה של כסאות גדולים מדי, אשר יגרמו לצפיפות מיותרת ויעיקו על המשתתפים בישיבות. המרחק בין המשתתפים חשוב לשם שמירה על פרטיות ומניעת חיכוכים מיותרים אבל גם לצורך שיתוף פעולה אפקטיבי ביניהם. כמו כן הכסאות הם חלק מחדר הישיבות ולכן עליהם להתאים למראה הכללי שיוצרים הרהיטים האחרים שנמצאים בו. ניתן להשיג כסאות מנהלים במגוון צבעים וצורות ויש לקחת זאת בחשבון.

בחירה נכונה של כסאות לחדרי ישיבות כוללת גם תחושה בלתי אמצעית של הכסאות ואותה ניתן להשיג באולמות התצוגה של היצרנים או בפגישה אישית איתם. חשוב שבכירי החברה (או רק המנכ"ל עצמו) יגיעו למקום כדי להתרשם מהכסאות ולחוות ישיבה בהם. כך יוכלו לקבל החלטות שמבוססות על ניסיון ולא להסתמך על פרסומות ושמועות. מוכר אמין יאפשר זאת כמובן והתחמקות מצד המוכר חייבת לעורר בכם חשד עד כדי ביטול העסקה.

הכסאות צריכים להתאים לאנשים בעלי נתונים פיזיים שונים זה מזה, ולכן חשוב שיהיו גמישים לטווח רחב של משקלים וגבהים. לפיכך יש לבחון היטב את התאמתם לעומסים שונים ואת רמת הבטיחות שלהם. כמו כן תעודת אחריות לטווח ארוך יוצרת אמון באיכות הסחורה ויש לעמוד כך על שהיא תהיה חלק מהעסקה.

החלטות ונקודות חשובות נוספות

החלטה משמעותית נוספת צריכה להיות האם מדובר בכסא מנהלים עם גלגלים או בכסא מגלש. אפשר לשלב בין שני הסוגים בחדר הישיבות לפי ההיררכיה, כאשר כסאות המנהלים יהיו מיועדים לבכירים.

כל התקשרות עם יצרן חייבת לכלול זמן אספקה מובטח, וזאת כדי שלא תחכו לכסאות בזמן שחדר הישיבות יהיה משותק. אם מדובר בחדר ישיבות בבניין חדש, כדאי לבדוק איזה כסאות שימשו את הדיירים הקודמים ולקבל מהם מידע מהי הכמות המקסימלית של הכסאות שניתן להכניס לחדר לצורך קיום ישיבה. אם מראה החדר משתנה והקירות נצבעים מחדש, אפשר לרכוש כסאות בעלי גוון דומה לצבע הקיר. כמו כן, כדאי לרכוש כמות הכוללת כסאות רזרביים למקרה של תקלה בחלק מהכסאות או צורך בכמות גדולה מהמקובל (למשל עבור אירועים חגיגיים). בזמן ההתקשרות עלינו לקבל מידע גם על שירות התיקונים ולהבין למי ניתן לפנות במקרה של תקלה ומהו זמן התיקון המקסימלי. כמו כן, חובה לדאוג לביטוח על הובלת הכסאות, למקרה שמתעוררת בעיה במהלך פעולה זו.

נשמח לעזור ולייעץ תמיד בכל שאלה שיש לכם. הקליקו כאן ליצירת קשר!


תגיות - כיסאות משרדיים

חדר ישיבות מפואר
חדר ישיבות מפואר
בחירת כסא לחדר ישיבות
בחירת כסא לחדר ישיבות
עיצוב חדרי ישיבות
עיצוב חדרי ישיבות