הדרך לעיצוב משרד יוקרתי שתמיד חלמתם עליו

מה חשוב לדעת על עיצוב משרד יוקרתי?

יצירת סביבת עבודה נוחה ואלגנטית תורמת רבות לפרודוקטיביות ולרווחה. השקעה בריהוט איכותי היא החלטה נבונה לאנשים המבקשים לעצב לעצמם את המשרד היוקרתי החלומי שלהם. על ידי בחירה בריהוט משרדי יוקרתי, תוכלו לעצב סביבת עבודה שמשקפת את סגנון העסק והאישיות שלכם, מעוררת יצירתיות ומספקת נוחות ובריאות לאורך כל שעות העבודה.

במאמר זה נתעכב על כמה מהרעיונות החדשניים לתכנון סביבת עבודה יוקרתית ולבחירה בריהוט למשרד המשקף נוחות, רווחה וכמובן יוקרה!

חומרים טבעיים

ריהוט שעשוי מחומרים טבעיים, כגון עץ, עור ומתכת הופך ליותר ויותר פופולרי בתחום הריהוט המשרדי היוקרתי. החמימות והמרקם של החומרים הטבעיים יוצרים מראה מתוחכם ואלגנטי שמגביר את אווירת היוקרה שמקרינה סביבת העבודה.

לדוגמה:

שולחן עמידה חשמלי – Stand up Manager

שולחן עמידה, דגם Stand up Manager, כולל גם שלוחת ארונית בגימור פרימיום. סגנון שולחן העמידה נותן מענה הולם לדרישות הסגנוניות המאפיינות עיצוב משרד מנהל.

הארונית כוללת 4 מגירות עם מסילות לטריקה שקטה ו-3 דלתות. רמת הגימור האיכותית של הארונית והשולחן היא מהגבוהות בתחום, וכוללת שילוב של כמה חומרים המשיג מראה מושלם: משטח מפורניר אמיתי / פורמיקה / צבע אפוקסי בתנור) ורגלים מברזל .

בנוסף, השולחן כולל:

  • מנועים איכותיים
  • צג דיגיטלי אלקטרוני
  • מנגנון חירום לבלימה אוטומטית בעת הצורך
  • מנגנון הרמה והורדה של משטח השולחן בלחיצת כפתור
  • 3 מצבי זיכרון בקביעה אישית
  • גובה השולחן נע בין 62 ס״מ עד 128 ס״מ
  • משקל מומלץ עד 140 ק״ג

המידות, הצבעים והגימור ניתנים לבחירה מותאמת אישית.

כסא מנהלים אורתופדי מרופד בעור אמיתי – Butterfly Retro

דגם מיוחד של כיסא אורתופדי המרופד בעור אמיתי באיכות גבוהה וכולל מנגנון כבלים חכם לכוונון חלקי הכיסא השונים בלחיצת כפתור. כיוון שכפתור הכיוונון ממוקם בידית הכיסא, לא צריך להתכופף כדי לכוון את הכיסא.

ריהוט ארגונומי

עיצוב משרד יוקרתי הולך יד ביד עם ריהוט ארגונומי. בין אם מדובר בעיצוב משרד ביתי או בעיצוב משרד בוטיק במבנה מסחרי, כסאות ארגונומיים הם פריט חובה שמתחילים לבחור בסגנון הריהוט שימוקם במשרד היוקרתי. כסאות ארגונומיים נועדו לספק לצוואר, לכתפיים ולגב תמיכה ונוחות מרבית, ולשמור על בריאות הגוף גם לאחר ישיבה ממושכת.

לדוגמה:

כסא מנהלים ארגונומי ואורתופדי – FLOW

כסא מחשב אורתופדי מומלץ לעיצוב משרד המנהל. כסא מנהלים בדגם FLOW מציע רהיט מרווח ונוח עם תמיכה כדורית בגב התחתון המפזרת את הלחצים בעמוד השדרה ושומרת על הגב מפני כאבים ובעיות גם לאחר ישיבה ממושכת.

FLOW כסא מנהלים ארגונומי


פריטי ריהוט נוספים החיוניים לעיצוב משרד יוקרתי

כסא לחדר ישיבות – ויולט צהוב

עיצוב חדר ישיבות מפואר זקוק לכסאות יוקרתיים. הכיסא המדליק מדגם ויולט צהוב, מציע עיצוב חדשני ומודרני שישדרג את חלל חדר הישיבות שלכם.

כסא לחדר ישיבות-ויולט צהוב

כסא נוח במיוחד, עשוי פלסטיק איכותי ועם שכבת ריפוד נעימה המאפשרת נוחות גם בעת ישיבה ממושכת. רגלי הכיסא עשויות יציקת אלומיניום חזקה ויציבה שלא תישחק במהירות ותחזיק מעמד לאורך זמן.

עיצוב משרד מודרני אמור להתחשב גם בצוות המתכנס בחדר הישיבות לפעמים למשך שעות ארוכות של דיונים. הכיסא המדליק מדגם ויולט צהוב, מציע עיצוב חדשני ומודרני שישדרג את חלל חדר הישיבות היוקרתי שלכם.

מדובר בכסא נוח במיוחד שעשוי מפלסטיק איכותי וכולל שכבת ריפוד נעימה המציעה נוחות ונעימות גם לאחר ישיבה ממושכת. רגלי הכיסא עשויות יציקת אלומיניום חזקה ויציבה שלא תישחק במהירות ותחזיק מעמד לאורך זמן רב.

כסא אורח - הייטק

כסא מפנק לאורח הממתין במשרד היוקרתי. הכיסא המעוצב להפליא עשוי מחומר דמוי עור באיכות גבוהה ובעובי של 1.5 ס״מ (הסטנדרט בשוק הוא 0.8 מ״מ). לכן החומר לא יתקלף עם הזמן. בסיס הכיסא עשוי מניקל שעוביו 1.8 מ״מ (כאשר הסטנדרט המקובל הוא 1.2 מ״מ בלבד). ניתן לבחור בכיסא בצבע לבן או שחור, תלוי בסגנון המשרד שלכם.

טכנולוגיה משולבת

בין אם מדובר בעיצוב חדר משרדי או בעיצוב פינת הקבלה, ריהוט משרדי יוקרתי הוא זה המצויד בטכנולוגיה מובנית (Built-in) המשולבת ברהיט כבר בתהליך הייצור.

לדוגמה, שולחן מנהלים ודלפק קבלה שניתן להזמין עם טכנולוגיה מובנית, כמו עמדות טעינה ויציאות USB מובנות.

דלפק קבלה דגם CEMENT

דלפק קבלה איכותי ויוקרתי, מעוצב משילוב של חומרים: פורמיקה, בטון ופורניר וכולל גם תאורת לד (לבחירה, בהתאמה אישית). גווני הבטון בשילוב עם מראה העץ העדין והרגוע, משדרים קו מודרני נקי, איכות ויוקרה.

הדלפק מעוצב על פי דרישה, בהתאם לסגנון, למידות, לצורות ולחומרים, בקביעה מראש עם הלקוח. כמו כן ניתן לשלב את הטכנולוגיה הנדרשת בדלפק הקבלה, לפי דרישת הלקוחות.

דלפק קבלה דגם CEMENT

שולחן מנהלים דגם Vermont

שולחן מנהלים פרימיום בעיצוב הייחודי שמציע דגם Vermont יוסיף יוקרה לעיצוב המפואר של משרד המנהל.

השולחן מורכב מ-2 פלטות פורניר עץ אלון רחבות (aניתן לשדרג למשטחים מעץ מלא) עם רגל ברזל מעוצבת להפליא בעובי של 8 מ״מ בחיתוך לייזר ומסתור לרגליים בצבע שחור אפוקסי.

משטח השולחן עצמו מונח על גבי ארונית מפורניר עץ אלון בשילוב עם דלתות ומגירות טריקה שקטה הצבועות בשחור בתנור.

ניתן להזמין את השולחן במידות ובצבעים בהתאמה אישית.

שולחן מנהלים דגם VERMONT

טיפים לעיצוב משרד יוקרתי

עיצוב משרד יוקרתי לא אמור להיות משימה מסובכת. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להצליח במשימה זאת:

  • הגדירו את הסגנון שלכם: התחילו בהגדרת הסגנון וההעדפות שלכם. לא משנה אם מדובר בעיצוב משרד גדול או בעיצוב משרד ביתי קטן, החלל הסופי צריך לשקף את האישיות והטעם שלכם.
  • השקיעו בריהוט איכותי: השקעה זו חיונית ליצירת חלל עבודה יוקרתי, שיהיה לא רק עמיד אלא גם נוח ומסוגנן.
  • העדיפו נוחות: הריהוט המשרדי שלכם אמור להיות קודם כל נוח! כסאות למשרד      שהם אורתופדיים או ארגונומיים, שולחנות עמידה והדומים לרגליים, הם אפשרויות שיכולות להבטיח נוחות מרבית.
  • שמרו על הסדר והארגון: סביבת עבודה מבולגנת יכולה להסיח את הדעת ולפגוע בפרודוקטיביות. השקיעו בפתרונות אחסון, כמו ארונות, מדפים ומגירות, כדי להבטיח סביבת עבודה מסודרת ומאורגנת.

שאלות נפוצות

האם עיצוב משרד יוקרתי ישפיע על הפרודוקטיביות ועל הבריאות שלי?

כן. עיצוב משרד יוקרתי הוא לרוב נוח ומאורגן יותר, ולכן הוא יכול לשפר את הריכוז ולהגדיל את הפרודוקטיביות. בנוסף, כסאות ארגונומיים ושולחנות עמידה מתכווננים תוכננו במיוחד כדי לשפר את היציבה ולהפחית את הסיכון לכאבי גב ולבעיות בריאותיות אחרות.

כיצד ניתן להשתמש בריהוט כדי לשפר את הסגנון והאסתטיקה של המשרד?

ריהוט משרדי יוקרתי מוסיף לחלל העבודה סגנון ואלגנטיות. משרד מעוצב ויוקרתי יכול ליצור רושם ראשוני נהדר על הלקוחות והספקים ולהשרות אווירה מקצועית שעשויה להוביל לחיזוק האימון והנאמנות לעסק שלכם.

למה כדאי לי להשקיע בעיצוב משרד יוקרתי?

בין אם אתם עובדים מהבית או עובדים במשרד תאגידי, השקעה בריהוט איכותי היא החלטה נבונה שיכולה להשתלם מאוד גם בטווח הארוך.

יצירת סביבת עבודה יוקרתית חיונית לשיפור הפרודוקטיביות, הבריאות והרווחה. הרעיונות העדכניים ביותר שמציע לכם ריהוט משרדי יוקרתי, מאפשרים לכם לעצב סביבת עבודה שיכולה לשקף את הסגנון שלכם ולעורר יצירתיות.