איך לרהט נכון משרד לטובת השכרה?
שוק הנדל״ן עוסק גם בהשכרת משרדים, החל מחללים קטנים לסטארט-אפים מתחילים וכלה בקומות משרדים שלמות לחברות מבוססות. בשוק התחרותי של ימינו, משרד להשכרה מעוצב ומרוהט נכון, יכול לשדר רמה גבוהה יותר של מקצועיות, אמינות, ואסתטיות ולהיות אטרקטיבי יותר לשוכרים פוטנציאליים מאשר משרד ריק.
שוכרים, המחפשים משרד להשכרה, לא שוקלים רק את המיקום וגובה דמי השכירות, אלא גם את המראה וההרגשה שמשרה המשרד כשעוברים את סף הדלת. לעומת המשרד הריק, משרד מעוצב ומרוהט היטב יכול ליצור רושם ראשוני המאפשר לשוכר הפוטנציאלי לשקול היבטים שונים הקשורים לסביבת העבודה הנפרשת לנגד עיניו, כמו רמת שביעות הרצון שתהיה מנת חלקו של הצוות שלו או תפיסת העסק על ידי הלקוחות שלו.
אולי יעניין אותך גם:
- כסא אורטופדי לבעיות גב
- כיסא סטודנט אורתופדי: המפתח ללמידה נוחה ובריאה
- כסא משרדי מומלץ: פתרונות ישיבה לעבודה פרודוקטיבית
השכרת משרד מרוהט לעומת משרד ריק
בעלי הנכס עשויים להתלבט אם להשקיע במשרד מרוהט או להשאירו ריק לחלוטין. כאן נכנס לתמונה ההיבט השיווקי שלפיו משרד מרוהט היטב עם שולחנות עמידה חשמליים, כסאות ארגונומיים פתרונות אחסון חכמים ותאורה נכונה, יעשה רושם ראשוני חיובי על השוכר הפוטנציאלי וישדר מוכנות להפעלה.
הנה כמה מהיתרונות הבולטים של השכרת משרד מרוהט:
כניסה מהירה לעבודה – שוכר פוטנציאלי שמגיע למשרד ורואה חלל מרוהט, מוכן לעבודה כבר מחר בבוקר, ייטה לסגור עסקה מהר יותר.
חיסכון בעלויות – משרד מרוהט במלואו, שכולל בין היתר תקשורת wifi, ארונות תיוק, מדפים, כסאות ושולחנות למשרד, מסלק את אחד המכשולים המשמעותיים שעשוי להרתיע שוכרים צעירים וחברות סטארט-אפ מתחילות, והכוונה היא לצורך להשקיע בריהוט משרדי איכותי ויקר.
מראה מקצועי אחיד – עיצוב משרדי הייטק בסגנון נקי ואחיד שמשדר סדר ויוקרה, מגביר את תחושת הביטחון ושביעות הרצון של שוכרים פוטנציאליים.
אטרקטיביות גבוהה יותר בשוק – בהשוואה למשרדים ריקים, משרדים מרוהטים נוטים להיסגר מהר יותר, גם בגלל שהם נראים מתאימים כבר ממבט ראשון.
ולאחר שאמרנו זאת, גם למשרד ריק יש כמה יתרונות משלו, במיוחד החופש לשוכרים לבחור בעיצוב מותאם אישית לצרכים ולמיתוג שלהם, גם אם זה דורש מהם להשקיע עוד זמן וכסף. אם יש לכם נכסים מסחריים ואתם רוצים להעלות את סיכויי ההשכרה, נראה כי משרד מרוהט מציע לכם קלף מנצח.
למה דווקא ריהוט ארגונומי?
לאחר קבלת ההחלטה על השכרת משרד מרוהט, עולה השאלה באיזה ריהוט לבחור? ההמלצה היא לבחור לא רק בריהוט שנראה טוב אלא גם שומר על בריאות העובדים. ריהוט משרדי ארגונומי יכול להעלות את ערך הנכס בעיני שוכרים פוטנציאליים מכמה סיבות, וביניהן:
בריאות העובדים כיתרון עסקי – שוכרים פוטנציאליים יעדיפו לשכור משרד שכבר דואג לרווחת העובדים שלהם ומרוהט בכסאות משרד ארגונומיים ובשולחנות מתכווננים המפחיתים בעיות צוואר וגב.
הגדלת התפוקה – מקום עבודה נוח יכול להציע סביבת עבודה יעילה יותר. כשהשוכר מסייר במשרד ורואה ריהוט ארגונומי נוח שמקדם לא רק את הבריאות אלא גם את הפרודוקטיביות, הוא מבין שזה המקום שיוכל להצעיד את צוות העובדים שלו קדימה.
מסר חיובי ללקוחות – משרד מעוצב, המצויד בריהוט ארגונומי שמשדר מקצועיות, חדשנות ותשומת לב לפרטים, יוצר רושם ראשוני חיובי שמשפיע גם על המבקרים העסקיים שמגיעים למשרד.
עמידות וחיסכון – העמידות של ריהוט ארגונומי איכותי מחזיקה מעמד שנים רבות ומשדרת לשוכרים שמדובר במשרד מתוחזק היטב שלא יצריך הוצאות נוספות בטווח הקרוב.
אין ספק שמשרד עם ריהוט ארגונומי הופך לכלי שיווקי שמשדר סביבת עבודה בריאה ואטרקטיבית לשוכרים.
עיצוב פונקציונלי שמשווק את המשרד
עם כל הכבוד לריהוט עצמו, אי אפשר לזלזל בתכנון החלל ובעיצוב הפונקציונלי ובהשפעתם הרבה על הדרך שבה המשרד ייתפס בעיני השוכר הפוטנציאלי. עיצוב פונקציונלי הוא מעבר לאסתטיקה והוא מבוסס על חלוקה חכמה של החלל, על זרימה נכונה בין האזורים ועל שילוב אלמנטים עיצוביים שישלימו את הסגנון הכללי.
ניצול מקסימלי של המרחב – שוכר פוטנציאלי רוצה לוודא שהוא מקבל ׳תמורה מלאה׳ לכול מ״ר שהוא שוכר. חלוקה יעילה של עמדות העבודה, עמדת הקבלה, חדר הישיבות ואזור המנוחה, מגדילה את ערכו הנתפס של הנכס.
רושם ראשוני מנצח – לובי מעוצב או חדר ישיבות מסוגנן היטב יוצרים רושם שמדובר בחברה מקצועית ומאורגנת. רושם זה יכול להפוך לגורם מכריע בהחלטה אם לשכור את המשרד שלכם או לא.
גמישות לכול סוג עיסוק – עיצוב פונקציונלי מאפשר לכול שוכר להתאים את המשרד לתחום העיסוק שלו, בין אם זה משרד עורכי דין, סטודיו לצילום או סטארט-אפ טכנולוגי. כדי שזה יקרה, חשוב להשתמש בריהוט מודולרי, במחיצות ניידות ובתאורה חכמה.
חוויית משתמש – העיצוב הפונקציונלי אמור לשדר סביבת עבודה נעימה לשהייה, נוחה לניווט ותומכת בשגרת העבודה היומיומית גם בטווח הארוך.
טיפים להגדלת האטרקטיביות של משרד מרוהט להשכרה
פתרונות אחסון חכמים – משרד הכולל פתרונות אחסון חכמים מבטיח אפשרויות לשמירה על חלל עבודה מסודר ומאורגן, מה שיכול לשכנע את השוכר הפוטנציאלי לשכור את הנכס שלכם.
אזור מנוחה נעים – בין אם מדובר במטבחון או בפינת קפה עם כורסאות, אזור המנוחה משדר לשוכרים שהעיצוב מתחשב בצרכים האנושיים של העובדים.
אפשרויות להוספת מיתוג – גם עסק המתנהל במשרד שכור מבקש לשלב בעיצוב המשרד את זהות המותג שלו. עיצוב בסיסי מאפשר לשוכרים הנוכחיים לשלב את צבעי החברה והלוגו שלהם בחללי המשרד, בקלות וללא השקעה רבה מדי.
תכנון במחשבה תחילה – תכנון מראש של חללי המשרד וזרימת העבודה, כדי שיתאים לשוכרים בטווח הארוך. לדוגמה, מיקום המטבחון, חדרי הישיבות והשירותים באזורים הנגישים יותר.
בשורה התחתונה
משרד להשכרה לא מציע רק חלל עם קירות, אלא חוויית עבודה מלאה. משרד מרוהט שמתוכנן מראש בעיצוב פונקציונלי, עם ריהוט ארגונומי ואיכותי, מציע לשוכרים סביבת עבודה בריאה ונעימה שמגדילה את סיכויי ההשכרה.
בשוק התחרותי עם ההיצע הגבוה, משרדים להשכרה המשלבים נוחות, אסתטיקה ותכנון מוקפד, נחשבים כבחירה מנצחת והם נחשקים יותר בעיני קהל השוכרים הפוטנציאלי.