איך להשיג עיצוב מזמין למשרד שלכם

עבור עובדים רבים המשרד הוא בית שני ועל פי נתונים, אדם מבלה במשרד יותר מכפי שהוא מבלה בבית במיוחד בתפקידים תובעניים. 
לכן, חשוב לעצב את המשרד בדרך שמצד אחד, תגרום לכל עובד להרגיש בנוח ומצד שני, לעצב תוך שימת דגש על הגברת הפרודקטיביות בזמן העבודה. 

כיצד תוכלו למצוא את האיזון בין השניים ולשים לב גם לקבלת קהל והרושם שנוצר אצל לקוחות הנכנסים למשרד?

הכל מתחיל בקונספט

עצבו את המשרד לפי סביבת העבודה שתרצו ליצור בין אם רשמית או משוחררת יותר. ניתן לבחור פלטת גוונים קלאסית כמו שחור, לבן, אפור ולהוסיף נגיעות של צבע עז יותר בדמות הרהיטים או אקססוריז כלשהם שיוסיפו טוויסט מעניין במוקדים מסוימים. כמו למשל, לוח צבעוני בכניסה למשרד, תמונות עם מסגרות דקורטיביות או עציצים שמוסיפים חיים וגוון המחובר לטבע. החליטו אם תהיה הפרדה עיצובית בין בעלי תפקידים או שהמשרד כולו יישא את אותו עיצוב. 
ניתן ליצור הפרדה וויזואלית בין עמדת הקבלה לאזורי העבודה באמצעות חיפויי קיר או אריחים בגוון אחר או טקסטורה שונה.

כיסא איכותי עושה הבדל גדול

אחד הנושאים החשובים שיש לתת עליו את הדעת הוא ארגונומיה ובריאות. בשל הזמן הממושך שעובדים יושבים במשרד על הכיסא, חשוב לבחור כיסאות איכותיים המאפשרים כיוונון והתאמת הכיסא לפי המנח האופטימאלי לגוף כמו גם עשויים מחומרי גלם משובחים וריפוד נעים. בין הפיצ'רים החשובים בבחירת כיסא עובד, ניתן לציין ידיות מתכווננות, גלגלי סיליקון, רשת נושמת ועוד מנגנונים משוכללים. כמובן שמבחינה עיצובית, אפשר לבחור כיסאות בעלי מראה אלגנטי שיתאימו לחדרי ישיבות בעלי נופך עיצובי רשמי יותר לעומת כיסאות לעמדות העבודה ולבחור את הגוון המועדף בהתאם לקו הסגנוני המוביל של המשרד.

מאחורי כל מחיצה מסתתר עיצוב אישי

אפילו אם המשרד הוא אופן ספייס או חלל פתוח המופרד במחיצות לכל עובד, כדאי להעניק לכל אחד הזדמנות לעצב בטעם ובסגנון האישי שלו את עמדת העבודה. בין אם בדמות אביזרים מעניינים כמו לוחות השראה, פתרונות אחסון למשרד ובין אם בבחירת צבע שונה לפתרונות האחסון כך שכל עובד יוכל להביא את האני המאמין והטעם שלו לחלל העבודה המשותף.

דברים שרואים באור אחר

בחירת התאורה קריטית לסביבת עבודה נעימה. חשוב שהתאורה הטבעית תהיה מקסימלית אך לא מסנוורת וניתן לצורך כך להשתמש בתליית ווילונות במיוחד בפרויקטים בבנייני מעטפת זכוכית ובמוקדי תאורה שיאפשרו הארה היקפית של המשרד בשילוב גופי תאורה המאפשרים תאורה ממוקדת בפינת העבודה. התאורה תורמת לרעננות של העובדים וכן לתחושה ממריצה בחלל מבלי לעייף את העיניים. אפשר לבחור גופי תאורה תלויים או ספוטים, לפי הקו העיצובי המועדף.

טרקלין שעושה חשק להיפגש עם קולגות
בעיצוב הכולל של המשרד חשבו על החללים המשותפים שנועדו לאינטראקציה בין עמיתים כמו למשל, הטרקלין או המטבח. בחדרים אלה ניתן לשבור את הממד הרשמי וללכת על עיצוב רך וצבעוני ושמח יותר בין אם קירות צבעוניים או אביזרים צבעוניים – שעונים, מראות שמגדילות את החלל, אגרטלים יפים, תמונות השראה, מפה לשולחן, כלים ססגוניים וכל אלמנט שייתן אופי אחר. אפשר ליצור גם פינות רוגע ושקט במשרד עם ספריית ספרים ומגזינים או רהיטים מפנקים שמאפשרים ישיבה משוחררת, שונה מהישיבה הסטנדרטית בכיסא משרדי להתאווררות של העובדים בהפסקת צהריים או בין משימה אחת לשנייה.

הקפידו על עיצוב משרד שמאפשר אקוסטיקה טובה יחד עם רהיטים איכותיים כיסאות מתכווננים ועמדות עבודה מודולאריות או עם מחיצות מתקדמות והוספת אביזרים שיעניקו למשרד אווירה ביתית ומזמינה יותר.

אולי יעניין אתכם גם?