תכנון ועיצוב הריהוט בחלל חדר האוכל במשרדים

 משרדים שונים, משרדים בוטיקים, משרדי הייטק כולם נדרשים לעבור את משימת תכנון ועיצוב בחללי המשרד בניהם: חדר אוכל, משרדי העובדים, חדר ישיבות ועוד. כל מעצב פנים המתמחה מתן פתרונות עיצוב עבור משרדים ידע להצביע על דברים שכדאי לשים לב אליהם בבחירת עיצוב החלל.

על שולחן אוכל יוקרתי מעוצב

אחד הסגנונות הנחשבים בעיצוב יוקרתי הוא הסגנון העתיק. הסגנון העתיק משלב נוסטלגיה ויוקרה. כפי שהם תופסים אותנו בבית כך גם במשרד, אחד הרהיטים שתופסים את תשומת ליבנו הוא ללא ספק שולחן אוכל יוקרתי מעוצב. 

בטח אתם תוהים איך נוסטלגיה משתלבת עם יוקרה? ועוד בשולחנות אוכל? למעשה,  שולחנות האוכל היוקרתיים לרוב מיוצרים מחומר גלם המוכר והאהוב - עץ מלא והפריטים המשלימים אותו הוא שולחן עבה ובהתאמה כיסאות יציבים המשלימים את הלוק העיצובי היוקרתי. 

העץ הוא חומר מסיבי וחזק אשר אותו ניתן למצוא בגוונים שונים של אגוז או בגוון אדמדם. כמו כן, מיוצרים גם שולחנות מזכוכית עמידה אשר משתלבת בצורה מושלמת עם עץ. כך לדוגמא שולחן עשוי מזכוכית אך עם רגליים מעץ מעניק מראה יוקרתי ואלגנטי. תוכלו לבצע שילוב של מספר חומרי גלם אשר מעניקים מראה יוקרתי אך נוסטלגי. כך לדוגמא, שולחן עץ בעל גלגלים ופרזול מברזל המעניק מראה כפרי וחמים.

פרמטרים לעיצוב ותכנון החלל

כל משרד יש את האופי שלו ועל כן, גם העיצוב שלו יהיה בהתאם, בייחוד כאשר מדובר בחדר אוכל שבו כל העובדים יושבים לאכול בהפסקה וזה הזמן המושלם לשיחות חולין, להרגיע את הנפש – מקום שיהיה נעים לשהות בו בזמן מקום העבודה בו אנחנו נמצאים ברוב שעות היום.

 לכן, חייב להתייחס לפרמטרים שונים בכל הנוגע לתכנון ובחירה של עיצוב ריהוט משרדי הכולל: בחירה של שולחנות אוכל, מטבח, כיסאות,  בחירה של חומרי גלם מהם מיוצרים הריהוט שבחרתם ועוד. ניתן לומר שהנטייה הרווחת בקרב משרדים היא דווקא לבחור בחומרי גלם אשר ידידותיים לסביבה ועמידות גבוהה במיוחד ולאורך זמן. 

בנוסף, יש לבחור ריהוט אשר יאפיין את אופי העבודה וישתלב בצורה הרמונית עם הקו העיצובי שבחרתם. מומלץ מאוד עוד לתכנון מראש באמצעות סקיצות ומחקר מעמיק בחיפוש חומרי גלם, צבעים, אביזרים, חיפוש רהיטים משלימים ועוד על מנת ליצור עיצוב חלל מושלם ומזמין. דבר שישפיע לטובה על העובדים שלכם ויסייעו להם להפיק תפוקה טובה ומסביבת העבודה שלהם בצורה האופטימלית ביותר עבור שני הצדדים, שלהם ושלכם.

והתקציב?

נכון שתהליך התכנון והעיצוב של חללים ובפרט חדרי אוכל במשרד הם חללים גדולים ומרווחים, שנותנים לעובד רגע של מנוחה משגרת העבודה. לא פחות חשוב, יש לקחת בחשבון את מסגרת התקציב העומדת בפניכם ולתכנן בצורה היעילה ביותר על מנת להוציא לפעול עיצוב משרד מושלם, נוח ותפעולי לכלל העובדים. גם, חשוב לדעת לחלק את התקציב בהתאם לצרכי המשרד. כלומר, ניתן לעשות חלוקה בין עלויות הציוד, הריהוט, חפצי נוי וכו' ואילו החלק השני בתקציב יהיה עבור פעולות אחרות כמו: עבודות השיפוץ, תכנון אדריכלי ועיצוב פנים. אל תוותרו על טעמכם האישי והסגנון העיצובי שבחרתם.