טיפים לריהוט העסק

הנראות של המשרד היא נושא חשוב ביותר בעת תכנון המעבר למשרד חדש שהוא גדול או קטן יותר. שינוי המראה קורה גם במצבים שבהם מחליטים לבצע שיפוץ מאסיבי, כדי לרענן את הנראות של המשרד לאחר שנים רבות של פעילות. מנהלים רבים נעזרים במעצב פנים ויחד הם מבצעים סיעור מוחות כדי לקבוע מראה יפהפה ועם זאת שיהיה פונקציונלי ותואם את הצורך בכל משרד. לאחר מכן הם מגבשים חשיבה איך לרהט את העסק בצורה מזמינה. התמונה שנגלית לעיניו של אורח המגיע בפעם הראשונה למשרד היא אקוטית כיוון שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. זו הסיבה שההתייחסות לנושא זה היא בכובד ראש עד מציאת הריהוט שיהיה הנכון ביותר למשרד זה וייצג כראוי את תחום העיסוק שלו.

העיצוב חשוב גם מחוץ למשרד

בדיוק כמו שאתם משקיעים בכל נכס שלכם ביחד - אם מדובר בדירה, משפחה או בנכס הדיגיטלי שלכם בעזרת אדם שמתמחה בנושא בניית אתרים לעסקים, כך חשוב שתשקיעו בעסק שלכם מבחינה ויזואלית בעזרת רהיטים איכותיים. חשוב לבצע מהלך זה באמצעות חברה אשר מייצרת ומשווקת ריהוט משרדי כמו שולחנות לחדרי ישיבות, דלפקים לכניסה למשרד, כיסאות אורטופדיים, ריהוט לכל משרד כמו ארונות ומגירות לשימוש שוטף ועוד. בדרך זו כל לקוח עובר על הקטגוריות שהן רלוונטיות עבורו, בוחן את כל ההיצע ובהתאם לכך הוא בוחר את הפריטים שהם הנכונים ביותר עבורו ומזמין אותם.

דלפקי קבלה מעוצבים עבור הכניסה למשרד

כל מי שמגיע למשרד ונחשף לנראות המדהימה של דלפק הקבלה, מרוצה מאד מקבלת הפנים שקיבל ולכן הוא מתנהל בנימוס ובקור רוח. הוא מתיישב בפינת האורחים במרחב הקבלה או לחלופין מנתבים את דרכו למשרד הפנימי שאליו הוא אמור להגיע או לחלופין אל חדר הישיבות. כאשר מדובר במשרד נקי, מסודר ומעוצב הרושם הראשוני של האורח הוא מעולה והדבר משליך גם על החשיבה שלו לגבי המקצועיות של עובדי המשרד שידעו איך לרהט בטוב טעם את המרחב.

דלפי קבלה הם פונקציונליים על פי הצורך של המזכירות במקום זה, הן זקוקות למגירות נוחות עמוקות רחבות או צרות עם טריקה שקטה, כדי שהן תוכלנה לשלוף ניירת או מכשור משרדי הנמצא במגירות. כמו כן הן זקוקות לארוניות יפות שבהם יאוחסנו קלסרים רלוונטיים ובחלקן העליון יוצב מכשיר משרדי המבצע כמה פעולות כמו הדפסה, סריקה, צילום ועוד.

חדרי הישיבות במשרד

בחדרי הישיבות השונים נערכים תמיד דיונים חשובים ולכן חשוב להעניק הרגשה נוחה ונעימה לכל הקולגות המגיעים לפגישות הללו. זו הסיבה שכאשר חושבים איך לרהט אותם, ממקמים בחדר הישיבות שולחן גדול ומרשים בעל נראות מרובעת, אובלית או עגולה. סביב השולחן מציבים כיסאות יפהפיים ונוחים ביותר כדי שגם אם הפגישות יהיו ארוכות, כל הקולגות ירגישו בנוח.

במשרדים רבים קיימים כמה חדרי ישיבות וזאת בהתאם לכמות המשתתפים. בחדר קטן מתאימים שולחן קטן וכמה כיסאות בודדים ובחדר הגדול יותר יוצרים התאמה למוזמנים רבים. יש גם משרדים שבהם אחד מחדרי הישיבות ממוקם במרפסת או על הגג וכך נעים מאד להיפגש באוויר הצח.

משרדים אישיים של העובדים או open space

בהתאם לאופן ההתנהלות בכל משרד, בוחרים אם לתחום משרדים אישיים לבעלי תפקידים בכירים כמו המנכ"ל, הסמנכ"לים ומנהלים נוספים ואיך לרהט אותם. המגמה היא לרהט כל אחד מהחדרים הללו בשולחן פרקטי עם מגירות שהוא גם יפה ומכובד והמנהל יישב על כיסא אורטופדי המותאם לצרכיו.

אם יש עובדים שיושבים בחלל הגדול של האולם באופציה של open space  לכל אחד מהם יהיה שולחן וכיסא אורטופדי והריהוט ימוקם זה לצד זה עם הפרדה בין השולחנות. בדרך זו כל אחד מהעובדים יוכל לבצע את המשימות שלו, כדי לקדם את המהלכים הנדרשים בפיתוח העסקי.

אולי יעניין אותך גם?