טיפים לעיצוב משרד באווירת טבע

מה עולה לכם בראש כשאתם חושבים על משרד? שולחן מחשב, קירות, מנורות פלורסנט? אז זהו, שהיום יותר מתמיד הסביבה המשרדית עושה מהפך דקורטיבי. אתם עדיין תמצאו שם קירות, שולחן ומחשב, אבל גם הרבה צבע ירוק וטבע מתוק! ימה יותר טוב מלעבוד במשרד ולהרגיש בחופשה טרופית?

קחו שלושה טיפים שיגרמו לכם להפוך את מקום העבודה שלכם לפרשי יותר!

צמחייה מלאכותית

על צמחייה מלאכותית בוודאי שמעתם, הכרתם ואולי גם נתקלתם. רגע לפני שאתם נחרדים כשאתם שומעים ׳צמחייה מלאכותית׳ אנחנו יכולים להרגיע אתכם ולציין שצמחייה מלאכותית ברמה גבוהה ואותנטית שהשוק מציע היום- זה לא אותו פרח מפלסטיק שקיבלתם בזר היומולדת שלכם בגן.

 למעשה, לא תצליחו להבדיל בין מראה הצמחייה המלאכותית לצמחייה טבעית, מה שנקרא- יו סטול מיי לוק. צמחים מלאכותיים נכנסו חזק לתוך משרדים, בכל הגדלים ובכל התחומים. 

הרצון להפוך את המשרד לסביבה יותר נעימה ונושמת עולה ושילוב צמחייה ועלים בלובי, במסדרון ובחדרים הוכיחו את עצמם כבעלי אפקט מרגיע ונעים לעובדים שמבלים יותר מ8 שעות ביום תחת אותה קורת גג משרדית ומדכאת.

 המטרה היא לשלב צמחייה מלאכותית בדרך הכי טבעית שאפשר עם השקעה ומחשבה עד הדיטיילס האחרונים. צמחייה מלאכותית מאפשרת מראה פרשי, רענן וירוק עם מינימום מאמץ. 

תחזוקה שוטפת

כל מה שצמחייה מלאכותית דורשת היא ניקיון אבק אחת לחודש – חודשיים, ואתם מסודרים. צמחייה מלאכותית, בניגוד לצמחייה טבעית, לא דורשת השקייה, לא דורשת דישון והחלק הכי טוב- לא נובלת! פרט חשוב במיוחד במקום כמו משרד בו תורנות השקייה היא בגדר המלצה. 

כל מה שנותר לכם להחליט איזה וויבים אתם רוצים להכניס למשרד שלכם- פראיים? רגועים? גדולים? עדינים? נופלים? מטפסים? המגוון של הצמחייה המלאכותית עצום וכל סוג צמח שאי פעם חלמתם לגדל ולא ידעתם היכן להשיג או שלא היו לכם את התנאים לגדל – זה הזמן שלכם לרכוש אותו.

לסיכום: צמחייה שלא נובלת אף פעם, לא מצריכה תנאי גידול ספיציפיים, אין צורך בתחזוקה יומיומית, חסכונית במים ומינימלית בדרישות הניקיון שלה.

צבעי עץ

כל פריט שאפשר להשאיר בצבע עץ המקורי שלו- תעשו את זה. שידות, כונניות, שולחנות, כיסאות, מעמדים, מדפים. צבע העץ, מהבהיר ביותר עד הכהה החזק, נותן הרמוניה טבעית בחלל יחד עם שאר החפצים בכלל ובמיוחד עם הצמחייה המלאכותית מטיפ מספר 1. 

טפטים ומדבקות קיר.

 יש לכם קיר לבן קטן ומשעמם במשרד? מושלם. זה המשטח האידיאלי לפינת היצירה שלנו. בחרו טפט ירוק עם הדפס של עלים, פרחים או כל נוף אחר שתרצו והדביקו עליו. קיר אחד בלבד יעשה את העבודה ויכניס לאווירה! אפילו כמה מדבקות עלים מגוונות יספיקו. המטרה היא להכניס עוד קצת צבע ועוד קצת טבע.

עם שלושת הטיפים מנצחים האלו תוכלו לשנות את פני המשרד לגמרי ולהכניס אנרגיות חדשות לחלל! בעידן בו כולנו מבלים בין 4 קירות את רוב שעות חיינו, כדאי שנדאג שהקירות האלו יעשו לנו טוב ומה יותר טוב מתחושה של יום אביבי נעים- כל השנה ובתוך המזגן? ככה חשבנו. צמחייה מלאכותית + רהיטים בצבע עץ + טפט טרופי = משרד מעוצב בצורה הכי מרגיעה והכי כיפית שתוכלו לדמיין לעצמכם! בהצלחה!


אולי יעניין אותך גם?