טיפים לבניית משרד במינימום הוצאות

הגיע היום ואתם רוצים לבנות או לחדש המשרד שלכם בצורה מודרנית, אך אתם רוצים לעשות זאת בצורה הכי זולה שרק אפשר. חשוב שתדעו שיעמדו לפניכם לא מעט אופציות שונות ומגוונות. זה יכול להיות רכישה של מחיצה למשרד וזה יכול להיות גם צביעה או אפילו אבזור מחדש. כל מה שעליכם לבחור זה מה אתם רוצים שיהיה במשרדכם. אנחנו כאן היום כדי לעזור לכם להבין איך אתם יכולים לשנות ואף לחדש את המשרד במינימום הוצאה כואבת. הישארו עימנו.

איך השכרה של מחשבים יכולה לתרום לחיסכון בבניית המשרד?

ראיתם פעם משרד ללא מחשבים? גם אנחנו לא. מחשב טוב יכול להגיע לכמה אלפי שקלים ליחידה. אם המטרה היא לחסוך בהוצאות או לבנות משרד במינימום הוצאות השכרת מחשבים יכולה לשרת אתכם פלאים. תחשבו שיש לכם משרד ובו עובדים לפחות חמישה אנשים אם לא יותר. מה שאומר שעליכם להחזיק לפחות חמישה מחשבים. אם תלכו עכשיו ותקנו חדשים אתם תצאו בנזק יפה של אזור ה-10,000 שקלים. לעומת זאת, אם תשכירו את המחשבים לתקופה, לפחות עד שתהיו בטוחים מי נשאר לעבוד אצלכם וכמה, אתם יכולים לחסוך את העלויות האלה.

בנוסף, חשוב לזכור שחומרה של מחשבים לא בדיוק משתבחת עם השנים ורכישה של מחשבים הרבה יותר דומה לרכישה של מכונית מאשר לרכישה של יחידת נדל"ן. הערך של מחשבים לא עולה עם הזמן, אלא יורד בקצב גבוה מאוד. מחשב שעובדים איתו באופן יומיומי צפוי לאבד את כל הערך שלו תוך כמה שנים, מה שיצריך רכישה של מחשבים אחרים בעתיד. השכרה של מחשבים תאפשר לכם ולצוות העובדים שלכם להנות משימוש בציוד עבודה ייחסית חדש במשך כל תקופת השימוש, בלי שתאלצו בעוד כמה שנים למצוא את עצמכם עם ציוד עבודה מיושן שצריך להחליף שוב בחדש יותר.

איך מאבזרים משרד במינימום מחיר?

הדרך הכי פשוטה לאבזר משרד היא לפנות לאיש מקצוע. מעצב פנים או אדריכל הם האנשים שלכם. אבל רגע, דיברנו על חיסכון. אז אולי בעצם זה לא רעיון כל-כך טוב. אז מה כן אתם צריכים לעשות? שעות על גבי שעות של חיפוש באינטרנט עד שתמצאו את האביזרים שאתם רוצים ואף צריכים. המון אנשים מוסרים רהיטים שהם במצב טוב או אפילו מוכרים אותם במכירים שהם יותר נמוכים מאשר בחנות. הכל עניין של חיפוש מה מתאים לכם ומהו התקציב שלכם. אז קדימה, תתחילו לתקתק ותמצאו את השולחן אשר ראיתם בחזון שלכם.

איך מנצלים את התחרות שמתקיימת בין הספקים השונים על מנת לחסוך בהוצאת בניית המשרד?

תחשבו על זה רגע. הוצאות המשרד שלכם כוללות גם הוצאות על כלי כתיבה וציוד משרדי. איך יודעים ממי לקנות הרי יש היצע כל-כך רחב ויש המון ספקים שאפילו יהיו מוכנים לבוא לקראתכם במחיר רק בשביל שתבצעו מהם הזמנות שוטפות. אז בשביל שתוכלו לזכות בהנחות משמעותיות, אתם צריכים לפנות מהזמן שלכם ולחשוב מה אתם צריכים בדיוק. כדאי לכם להכין רשימה של כל הציוד שהשתמשתם בו בשלושה חודשים האחרונים, ותבינו אם אתם צריכים את הציוד הזה או שלא. לאחר שבניתם לכם רשימה סופית, תבקשו הצעות למחיר מ-3 ספקים לפחות שהם מובילים בתחומם. הצעות המחיר צריכות לכלות בתוכן גם עלויות משלוח. אל תשכחו לערוך את ההשוואות לפי הצרכים שלכם בלבד. חשוב שתזכרו, אתם תמיד יכולים להתמקח על המחיר הסופי ושימו לב שככל שכמות הקנייה שלכם תהיה גדולה יותר, כך תוכלו להשיג דילים טובים יותר.

אולי יעניין אותך גם?