כך תבחרו שולחנות מתאימים למשרד

הגיע הזמן לשדרג את השולחנות במשרד? איך ניתן לבחור מה השולחן המתאים עבורכם? ואיך תדעו איפה כדאי לחפש את אותו שולחן מושלם? במאמר זה נציג לכם את מה שצריך לדעת על חיפוש שולחנות למשרד והקריטריונים אליהם צריך לשים לב. 

שולחנות למשרד

בחירת שולחנות למשרד יכולה להיות כאב ראש, אבל אתם יכולים להקל על עצמכם אם תגדירו מראש מה סוגי השולחנות אותם אתם מחפשים ומה מגבלות המקום והתקציב שלכם.

האם יש צורך בשולחנות לחדרי ישיבות? אולי בכלל שולחנות עמידה? או שולחן מחשב סטנדרטי יחסית? הבינו עם עצמכם מה ישרת את המשרד ואת העובדים בצורה הטובה ביותר.

אם המשרדים שלכם קטנים, כדאי שתמדדו מראש את המידות האידיאליות עבור השולחן שלכם על מנת שלא יקרה מצב בו קניתם שולחן שאינו מתאים במידות.

בחירת שולחנות משרדיים צריכה להתכתב בקו אחד עם הקו העיצובי של המשרדים שלכם. שולחן שיהיה בולט בעין יכול להרוס את הנראות של המשרד ולגרום למשרד להיראות פחות מסוגנן ומלוכד. עיצוב משרדים הוא נושא רחב לכשעצמו, ואם אתם מתקשים בו כדאי שתפנו למומחים שיוכלו לעזור לכם להבין מה השולחן שיתאים למשרד שלכם בצורה המיטבית ביותר.

איפה אמצא את השולחן המושלם?

אם החלטתם שהגיע הזמן ואתם מחליפים את השולחנות במשרד, קודם כל כדאי שתחפשו בחברות המתמחות בריהוט משרדי. לא תמיד חנויות רהיטים יחזיקו שולחנות המתאימים למשרדים, ולכן כדאי ללכת למקום שבוודאות יוכל לספק לכם את השולחן שעונה על הצרכים של המשרד.

 אם אתם מעוניינים לחדש את כל המשרד שווה להסתכל על מקומות שמוכרים ריהוט בנוסף לשולחנות ואפילו מציעים אביזרים נלווים לעיצוב כמו שטיחים איכותיים ומנורות. העיצוב והנראות של המשרד חשובה מאוד וכדאי לנסות ולהפוך אותו כמה שיותר למקום שמזכיר בית בתחושותיו. עובדים ירצו לעבוד יותר בחדר מזמין עם שטיחים נעימים, פינות ישיבה וספריות, מאשר בחדר אפרורי עם ציוד משרדי בלבד.

בעת החיפוש אחר החנות המושלמת המטרה היא למצוא חנות לריהוט משרדי שרואה את הריהוט המשרדי מעבר לריהוט משמים ובנאלי, אלא הופכת את הריהוט המשרדי לריהוט נעים לעין אך לא מורידה מהפרקטיות שלו.

החלפת ריהוט - משתלם לכולם

משרדים רבים בוחרים שולחנות מנהלים גדולים ומרשימים על מנת לייצר תחושה יוקרתית, בעיקר בעיניהם של לקוחות החברה אך לא רק. השולחנות אותם אתם בוחרים יכולים לייצר שינוי של ממש במשרד ולהראות לעובדים כי אתם דואגים להם ושמים לב לצרכים שלהם. חידוש במשרד נותן לעובדים אווירה נעימה, ומעורר בהם את המוטיבציה לעבוד שכן הם רואים שלעבודה שלהם יש תמורה והמעסיק מספק להם את צרכיהם.

החלפת ריהוט משרדי היא טובה גם לעובדים וגם לחברה. כאשר לקוחות חדשים מגיעים אל המשרד ורואים כי הוא מעוצב בטוב טעם הם יתרשמו והרושם הראשוני שלהם מהחברה יהיה חיובי, מה שהופך את החלפת הריהוט לעסקה משתלמת לכל הצדדים.

ריהוט משרדי חדש למשרד טוב יותר

אז לפני שאתם מוותרים על החלפת הריהוט המשרדי, חשבו על היתרונות ששדרוג למשרד מייצר, וחפשו את השולחנות היפים, הטובים, והשימושיים ביותר עבור העובדים המסורים שלכם.

אנו מבלים זמן רב במשרדנו וחשוב שתהיה לנו סביבת עבודה טובה. הריהוט המשרדי החדש יכול לעזור לנו בכך. כאשר אתם מחפשים ריהוט משרדי חדש, חשבו על היתרונות שהוא יכול להביא השולחנות הטובים ביותר הם אלה שהם יפים, טובים ושימושיים. כדאי לקחת בחשבון גם את הארגונומיה של השולחן, כמו גם את הגודל והסגנון שלו.

אולי יעניין אותך גם?