ריהוט חכם להסתרת הכבלים במשרד

כאשר אנחנו חיים בעולם שהופך ליותר ויותר חכם ואינטרנט איכותי הפך לחלק אינטגרלי מהמשרד של כולנו, גם הריהוט המשרדי לא יכול להישאר מאחור. אז בין אם אתם מתכננים משרד עם אופן ספייס מפנק  או שאתם בדיוק לפני השיפוץ של חדר הישיבות, הנה כמה רהיטים שלא רק יראו נהדר אלא גם יעזרו לכם לשמור על מראה אלגנטי וללא כל כבלים גלויים.

שולחנות עמידה מתכווננים חשמליים

שולחנות עמידה הפכו לחלק בלתי נפרד מהמשרדים החדשים וסמל של המשרד החכם בעידן המודרני. העובדה שניתן לשנות את הגובה שלהם בקלות ולעבור ממצב של עבודה בעמידה למצב של עבודה בישיבה, אכן חוללו פלאים. יחד עם זאת, כדאי לזכור שיש שולחנו אשר מגיעים עם עמדות חשמל ולטעינה מהירה של הסלולר או עם גומה אשר מאפשרת להעביר את הכבלים של המחשב הנייח באופן אלגנטי.

שולחנות עבודה שיתופיים

האופן ספייס הוא מזמן לא טרנד אלא דרך פונקציונלית לשלב מספר של עובדים בחלל עבודה קטן או גדול – תוך הגברת הפריון והקשר בין הצוותים השונים. יחד עם זאת, חשוב לתכנן כהלכה את הכבלים החשמליים העוברים באזור מכיוון שיש מגוון של תחנות עבודה ומסכים לכל עובד ועובדת. לכן מומלץ לבחור בשולחנות עם חריצים אשר נקדחו מראש לטובת העניין ולהעדיף כאלו אשר מסתירים באופן אופטימלי את הכבלים של הרשת, המדפסת והחשמל.

ארונות ומגירות – חללי האחסון האופטימליים

רוצים ליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת של אינטרנט סיבים אופטיים למשרד בלי לראות חוטי חשמל או כבלים? כדאי שתשקלו להוסיף סט של ארונות ומגירות. ניתן להציב בתוכם מגוון של מערכות חכמות בלי לפגוע בלוק של המשרד ולנצל באופן מיטבי כל מטר מרובע אשר עומד לרשותכם. ניתן גם להניח עליהם מגוון של ראוטרים לגלישה מהירה ומגוון של מפצלים לתקעים וחוטים שונים אשר הינם חלק מהתפקוד התקין של המשרד שלכם.

דלפקי קבלה למשרד

אם בעבר היינו צריכים להסתיר רק את מסכי המחשב בכדי לשמור את המידע של המשרד מפני האורחים השונים, כעת אנו שואפים להסתיר גם את הכבלים השונים. לכן חשוב לבחור בעמדות קבלה אשר יש להם את התיכנון המתאים להסתרה של טלפון קווי, חיווט למכונת הצילום וכמובן לאינטרנט המשרדי. שימו לב שבחלק מהמקרים יהיה צורך לבצע שינויים באזור זה ולכן מומלץ להעדיף דלפקים מודולריים או כאלו אשר יש להם מקום לאחסון והסתרה של ציוד שאינו נמצא בשימוש השוטף.

העברת כבלים בצורה נכונה

הרבה מאד פעמים אנו נותנים יד חופשית לאנשי המקצוע המגיעים לחלל המשרד לבצע את חיבורי האינטרנט וחוטי החשמל, שימו לב לכך שהם מבצעים זאת בצורה נקייה עם כבלים מוסתרים או מחוברים לקיר בצורה שאינה מפריעה או שאינה אסתטית.

ויתור על כבלים מיותרים

כיום, בעידן הווי פיי ניתן להוריד משמעותית את כמות הכבלים הנדרשים במשרד. אנו ממליצים לכם לבדוק באילו מכשירים אלקטרוניים ניתן לוותר על חוטי החשמל השונים, כך תוכלו לשמור על סביבה אסתטית ובטוחה יותר( מכיוון שלא מעט פעמים כבלים עלולים שאינם מונחים כמו שצריך יכולים לגרום לתאונות כמו נפילות או התחשמלויות)

לסיכום: במשרד המודרני נרצה לשלב בין האיכויות והלוק של הריהוט המתקדם לבין הצורך בהסתרה של כבלים שונים. המפתח לעניין הוא בבחירה של ריהוט אשר מתאים לצרכים המודרניים ואשר יש בתוכו חלקים אינטגרליים אשר מיועדים להובלה של חיווט מסוג שונה. כך, ניתן יהיה ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת בלי ללכת לאיבוד בין הכבלים השונים.

אולי יעניין אותך גם?