טיפים לתכנון הריהוט והעיצוב במשרד החדש

תכנון הריהוט והעיצוב של המשרד החדש שלכם, הוא עשוי להשפיע הן על המראה של חלל העבודה והן על התפוקה של העובדים. יתרה מכך, השקעה נכונה, עשויה גם להאיר באור חיובי את המשרד בעיני הלקוחות הפוטנציאליים. אז איך מגיעים למשרד המושלם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להגיע למשרד שתמיד חלמתם עליו

בחרו בשולחנות איכותיים וכיסאות נוחים

הרבה לפני שמדברים על הלוק של המשרד, חשוב להבין שהוא נועד לשרת צוות עובדים מיומן במהלך מרבית שעות היום, לפיכך, חשוב לאפשר לעובדים לשבת על כיסאות שגם יראו נפלא, אך גם ישמרו על גבם. בנוסף, יותר משווה להשקיע בשולחנות איכותיים אשר ישדרו עוצמה ואלגנטיות כבר מהשנייה הראשונה ויאפשרו להציב עליהם מגוון של מסכי מחשב – לעבודה נוחה.

השקיעו בחללי האחסון

אחד הסודות השמורים ביותר בעולם העיצוב והתכנון טמון בבחירה נכונה של חללי אחסון. חללים אלו אשר כוללים ארונות ומגירות, מאפשרים לשמור על סדר בקלות, לשמור על החזות ולהגביר את הפרודוקטיביות של העובדים. לכן, חשוב שתבחרו בקפידה את הריהוט אותו אתם מייעדים לתפקיד זה והעדיפו כאלו אשר מתכתבים עם השפה העיצובית של כל המשרד.

תחמו את האזורים באופן חכם

בכדי לשמור על הבדלים בין המחלקות השונות במשרד שלכם, כדאי לתחום אותם עם רהיטים בגוונים וצבעים שונים. אופציה נוספת היא בחירה בשטיחים בגוונים שונים או באריחים מסוגים שונים לכל אזור במשרד. באופן עקרוני, נשאף להדגיש את אזור קבלת הפנים ולהשקיע בו מחשבה רבה משום שכאן יתעכבו הלקוחות העתידיים של המשרד החדש . מומלץ לבחור בצבעים מנוגדים לדוגמא: אם הרצפות שלכם במשרד הם בצבע לבן, מומלץ לבחור ברהיטים כהים, או שאם החלונות ממוסגרות בצבעים בהירים אז כדאי לחשוב על וילונות צבעוניים.

השתדלו להציב שלטים ברורים ומועילים

לקוחות אשר מגיעים אליכם למשרד לקבלת הצעת מחיר, לדון בחוזים שלהם או אפילו לשיחת היכרות קצרה, אינם צריכים להתקשות בניווט בתחום המתחם המשרדי שלכם. לכן, מומלץ להציב שלטים למשרד באזורים אסטרטגיים ברחבי המשרד ומחוץ למשרד. יש השמים שילוט ממותג גם בכניסה לחדרי שירותים של נשים וגברים, כך תוכלו לקבל חשיפה ויזואלית לעוברים ליד המשרד, מומלץ לדאוג לשילוט משרדי באזור המעליות כך שאדם הנכנס לבניין בו המשרד שלכם ממוקם יתמצא בקלות יתרה ולא יבזבז זמן על חיפושים ותשאול אנשים באזור.

חשוב להעניק חווית גישה אופטימלית לבאים וליוצאים משערי המשרד החדש שלכם ולהראות שחשבתם על כל הדברים הקטנים. השלט יכול להיות מזכוכית או מתכת, עם אותיות מובלטות או שטוחות. כמו כן, מומלץ לשלב חיצים או סימנים מוסכמים שונים לצורך הבלטת השלט

אל תשכחו לבחור בתאורה איכותית

במהלך העיצוב אנו עלולים להתרכז בחפצים הדקורטיביים או הפונקציונליים ולשכוח שתאורה איכותית היא חלק בלתי נפרד מהמשרד. מעבר לעובדה שהיא מאפשרת לעובדים לשהות במשרד גם כאשר מחשיך, היא משפיעה באופן ישיר על האווירה שתהיה במשרד, על תפוקת העובדים ועל החשבון החודשי. כמו כן, מדובר באקססורי אשר יכול לשדרג את המשרד החדש ולהשפיע על הלוק של כל רהיט.

 

לסיכום

אין ספק שתכנון של משרד חדש דורש חשיבה עמוקה אודות הצרכים של הלקוחות והעובדים שלכם. נדרש לבחור בריהוט אשר ישרת אתכם למשך שנים, לבדוק שאתם מציבים אותו במקום הנכון ולנצל כל סנטימטר באופן האופטימלי ביותר. אנו מקווים שיישום של חמשת הטיפים שבכתבה יעזרו לכם ויהפכו את המעבר למשרד החדש לקל ולנעים יותר.

אולי יעניין אותך גם?