בחירת ריהוט מיוחד למשרד מעוצב

מעצבים משרד חדש? רוצים לשדרג את המשרד הנוכחי שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומעוצב? הנה כמה טיפים לבחירת ריהוט מיוחד שיהפוך את המשרד שלכם ליחיד במינו. 

איך מייחדים משרד?

על פניו נדמה שמשרדים הם חדרים משמימים וחסרי השראה, אך זה לא צריך להיות המצב! קיימות דרכים פשוטות לשדרג את המשרד שלכם ולהפוך אותו למקום שנעים להגיע אליו.

קודם כל עליכם לנסות ולגרום לחלל להרגיש כמה שיותר חמים וביתי. השתמשו בריהוט עץ חמים על מנת לתת תחושה של בית. ריהוט משרדי לא חייב להיות חסר טעם, נסו לחפש את הריהוט שיגרום לעובדים לרצות להשתמש בו.

 

מדוע חשוב לייחד את המשרד?

המשרד שלכם הוא הפנים של החברה שלכם. כאשר מישהו נכנס למשרד הוא מקבל מושג עליכם כחברה, וברגע שנכנסים למשרד מיוחד ומושקע גם הדעה על החברה הופכת לחיובית.

כיום, עיצוב משרד וסביבת עבודה ייחודיים יכול להשפיע גם על מצב הרוח והמוטיבציה של העובדים בחברה.

אם אתם מחפשים דרך טובה לשדרג את המשרד הן מבחינת נראות והן מבחינת האווירה והלקוחות, תשקלו שיפוץ או שדרוג של המשרד.

שולחנות למשרדים

שולחנות הם רהיט פונקציונלי מאוד וחשוב לבחור שולחן שיהיה גם יפה וגם פרקטי. לרוב מומלץ לקנות שולחנות אחידים לכל המשרד על מנת לשמור על העיצוב, וכמובן מומלץ להתאים את השולחנות אל כסאות המשרד.

גם דלפקים לעמדות הקבלה צריכים להיות באותו התמה של שאר הריהוט המשרדי על מנת שהמשרד יראה מלוכד.

פינות ישיבה נוחות

חשוב מאוד להוסיף למשרד פינות המתנה ופינות ישיבה נוחות על מנת לתת ללקוחות הנכנסים תחושה נעימה וביתית.

שימו לב לבחור ריהוט שמשלב בין נוחות לבין נראות.

כאשר עובד נכנס למשרד בו יש פינות ישיבה נוחות הוא מקבל אווירה חיובית וכך הוא יוכל לקבל מוטיבציה גבוהה יותר להגיע למשרד ולעבוד באופן יעיל.

פינות המתנה הן קריטיות למשרדים בהם קבלת קהל היא דבר שבשגרה. הרבה יותר נעים להגיע למשרד בו ניתן להמתין בנוחות, פינות המתנה אלה מאפשרות ללקוח להיות רגוע ולשפר את מצב רוחו.

עיצוב חדר ישיבות

כאשר מדברים על עיצוב משרדים חשוב לדבר גם על עיצוב חדרי ישיבות. אתם רוצים להפוך את חדר הישיבות לחדר שיהיה נעים לשבת בו שעות ממושכות ולהישאר מרוכזים.

שימו לב כי אתם קונים כסאות נוחים שמתאימים לישיבה לאורך זמן, וקנו שולחן שיהיה מספיק ארוך ומרווח כדי שכולם יוכלו לשבת בנחת.

מומלץ להוסיף בחדר ישיבות לוח על מנת להעביר רעיונות בצורה נוחה ויעילה יותר, ולדאוג כי הוא יהיה מספיק גדול על מנת לאפשר לנוע במרחב כאשר יש פרזנטציה הדורשת את זה.

האם לעצב את המשרד לבד?

עיצוב משרדים הוא דבר שניתן לעשות לבד, אך כמובן שתמיד מומלץ להיעזר במעצב מקצועי שיוכל לתת לכם טיפים פרקטיים איך לעצב את המשרד בצורה הטובה ביותר.

למעצב פנים מקצועי תוכלו לתת מגבלת תקציב מסוימת ועל פיה ניתן יהיה לבחור ריהוט מתאים שיוכל להתאים לפרופורציות של המשרד ולשימוש שלו.

משרדים מסוימים העוסקים בתחום מסוים ידרשו עיצוב מסוג ספציפי, למשל משרדי פרסום או עיצוב ירצו ללכת על סגנון עיצוב בולט יותר לעומת עיצובים סולידיים.

כאשר אתם מתלבטים מה הוא הסגנון העיצוב האידיאלי עבור המשרד שלכם תמיד ניתן להסתכל ולקחת השארה ממשרדים העוסקים בתחומים דומים. כמובן לא מדובר על העתקת העיצוב אחת לאחת אלא יותר על קבלת השראה והבנה של הסגנון הכללי המומלץ לסוג המשרד הרלוונטי.