מה חשוב לדעת שעוברים למשרד חדש

מתכננים לעבור למשרד חדש? מעוניינים לשדרג את עיצוב ומראה המשרד החדש ומחפשים פתרונות מקצועיים ורעיונות מאנשי המקצוע המנוסים? כיצד משלבים נכון בין ריהוט משרדי לציוד ולמיכון משרדי?

רגע לפני שחברת ההובלות מגיעה למשרד שלכם כדי לארוז את החפצים ולהוביל אותם למשרד החדש כדאי לתכנן את יום המעבר, ומומלץ לעשות מיון קפדני ולהחליט אילו רהיטים וחפצים כדאי להעביר ואילו פריטים חדשים כדאי לרכוש כדי לרהט את המשרד בהתאמה מושלמת ומדויקת לקונספט העיצוב הרצוי ולחזון העסק.

איך תשדרגו את המשרד בעזרת ריהוט משרדי?

לפני המעבר למשרד החדש כדאי לתכנן את העיצוב שלו ולהחליט מראש על חלוקת פנימית, מיקום סביבות העבודה, וחשוב לתכנן את חללי העבודה בהתאם לסגנון העבודה במשרד ולצרכים השונים של העסק ועובדיו. תכנון מקצועי ועיצוב מקורי ומרשים נחוצים להצלחת העסק, העיצוב משפיע לטובה על הלקוחות המבקרים במשרד ותורם לאווירה נעימה ופרודוקטיבית יותר בקרב העובדים.

חשוב לציין כי לא חייבים לשכור אדריכל מקצועי כדי לעצב את המשרד החדש, ניתן לקבל שירות מחברה המתמחה בתכנון ועיצוב משרדים המייצרת מגוון רחב של ריהוט משרדי כגון שולחנות משרדיים ומנהלים, דלפקי קבלה מעוצבים . אפשר להשיג את העיצוב הרצוי באמצעות בחירה נכונה של ריהוט משרדי מעוצב ואיכותי, ואם רוכשים את הרהיטים מחברה מובילה מקבלים ליווי צמוד של מעצבת פנים.

כיצד לארגן פינת עבודה עם ציוד משרדי?

בכל משרד יש פינות עבודה עם ריהוט משרדי, פינת עבודה כוללת שולחן איכותי בעיצוב מקורי, כיסא משרדי נוח וארגונומי המספק תמיכה מעולה לגב, ארון לאחסון ציוד ומסמכים המבטיח שמירה על סדר וארגון, יחידת אחסון עם מגירות וציוד נוסף.

בעת בחירת הרהיטים לפינת עבודה יש להתייחס גם לציוד המשרדי הנדרש לעבודה, לדוגמה מחשב ומסך, ציוד היקפי כמו מקלדת ועכבר, והשולחן חייב להיות גדול מספיק כדי להניח עליו מדפסות למשרד ולבית, את המדפסת אפשר להניח גם על כוננית ייעודית.

פתרונות אחסון מתקדמים ופונקציונליים למשרד

תכנון נכון של המשרד כולל בחירה מדויקת של ארונות וכונניות לצורך אחסון ציוד משרדי, תיקיות, קלסרים, מסמכים וחפצים אישיים. מומלץ לאפיין את צרכי האחסון של העובדים ורק אז לבחור ארונות ומגירות אחסון. יש פתרונות אחסון חכמים ופונקציונליים המבטיחים סדר וארגון במשרד, אחסון נכון ובטיחותי של מסמכים חשובים ועבודה יעילה ונוחה יותר.

התאמת סגנון עיצוב למשרד

כאשר עוברים למשרד חדש כדאי לבחור קונספט עיצוב המותאם לחזון העסק ולמאפייני המותג, יש מגוון סגנונות לעיצוב משרדים, למשל עיצוב קלאסי המתאפיין במראה נקי וברהיטים בגוון בהיר או כהה ללא צבעים עזים. אפשר לבחור גם סגנון מודרני לעיצוב המשרד, הסגנון המודרני פופולרי אצל חברות הייטק, משרדי אדריכלים ומעצבים ועוד.

הסגנון הקלאסי משדר יוקרה לכן הוא מתאים למשרדים של עורכי דין, רואי חשבון, יועצים שונים, שמאים וכו'. הסגנון הכפרי מתאים לעסקים הנמצאים ביישובים בעלי צביון כפרי ולעסקים המספקים שירותים הקשורים לטבע ולבריאות. יש אפשרות לעצב את המשרד החדש בסגנון רטרו או וינטאג', זהו משרד המשדר יוקרה ובחירת הרהיטים היא בהתאם לקונספט.

לאחר שמחליטים על סגנון עיצוב רצוי למשרד החדש קל יותר לבחור את הרהיטים ולתכנן את פינות העבודה, תוך התייחסות לעמידות הריהוט המשרדי, לחומרים, לפונקציונליות של הרהיטים, לנוחות הניקוי והתחזוקה ולמחיר.

:אולי יעניין אתכם גם