שילוב הרמוני של הריהוט במשרד

קרה לכם שהגעתם בוקר אחד למשרד, הסתכלתם סביבכם והרגשתם שמשהו פתאום לא מסתדר? ייתכן מאוד שהגיע הזמן לשינוי; אולי העיצוב הקיים מיושן מאוד, אולי אתם פשוט צריכים לחדש ולרענן את הסביבה שלכם, אולי כדאי שתרכשו מאווררי תקרה חדשים שיחליפו את אלו שכבר לא מצליחים לקרר אתכם בימי הקיץ החמים כל כך. לא משנה מהי הסיבה לאי הנוחות שאתם חשים כרגע, הכל הגיוני ומובן!

זה רק טבעי שבני האדם ירגישו את הצורך בשינוי מידי פעם, ובעיקר בימים בהם כמעט אין באפשרותנו ליצור חוויות מחוץ לבית האופציה הטובה ביותר היא לארגן מחדש את הסביבה בה אנו חיים, או לפחות את זו שאנחנו מבלים בה את רוב שעות היום – מקום העבודה שלנו.

כיצד יוצרים שילוב הרמוני של הריהוט במשרד

הרמוניה היא אחד הטיפים הטובים ביותר לתכנון ועיצוב משרדים, ועיצוב בכללי. לא מדובר על המזגנים או מאווררי תקרה אם כי כדאי לדעת שגם בתחומים הנ"ל, ישנן אפשרויות רבות להצליח ליצור הרמוניה בין אלמנטים הנחשבים לא-עיצוביים,לבין העיצוב הקיים. כדי לעשות זאת, ישנם כמה דגשים שכדאי להכיר:

  • לפרוץ את הגבולות – זוכרים את האלמנטים שנחשבים לא עיצוביים בדרך כלל? אז צרפו אליהם גם טלפונים, מחשבים, וכבלים למשל. ישנן דרכים אלגנטיות מאוד לארגן את כל אלו מבלי ליצור קשרים בין הכבלים, וביננו; בימים שבהם קיימת האפשרות לרכוש מכשירים רבים בגרסאות אלחוטיות, למה לא לנצל זאת? יש משהו בטלפונים, מקלדות ועכברים אלחוטיים שנראה הרבה יותר מתקדם ואלגנטי, משהו שיוצר אווירה צעירה יותר ומשרד מסודר יותר.
  • פלטת צבעים נכונה – כיום, ידוע שמשרדים ומקומות עבודה בכלל ממש לא צריכים להיצמד לצבעים פשוטים וגנריים. לכל עסק יש מסר שהוא מעוניין להעביר ואווירה שמתאימה לאותו מסר. בהתאם לכך, מומלץ להשתמש בעיצוב המשרד בפלטת צבעים המתאימה למקום, אולי אפילו להשתמש בצבעי הלוגו או בצבעים משלימים.
  • אל תשאירו את הקירות עירומים – קיר לבן וריק יוצר אווירה מנוכרת מאוד, אל תהססו להכניס קצת צבע לקירות במקום! אפשר לעשות זאת בעזרת תמונות, תעודות, משפטי מוטיבציה וסיסמאות משעשעות, אולי ליצור קיר ובו פעילויות לעובדים. נשמע לכם ילדותי? ובכן, כל אחד צריך הפוגה קצרה מהלחץ בעבודה מידי פעם!
  • חכם סיני זקן אמר פעם – את הפנג שוואי כולם מכירים, אבל האם באמת יצא לכם להיתקל אי פעם בעיצוב מוקפד שנוצר בהתאם לשיטה? כדאי לשקול ללמוד את עקרונותיה הבסיסיים ולהכניס אותם למקום העבודה, לדוגמא; נאמר שמומלץ למקום את עמדות העבודה בצורה בה יהיה ניתן לצפות בדלת הכניסה, לסגולה של הצלחה והתפתחות בעבודה. גם אם לא בשביל האמונה שבדבר, עבור ההרגשה הטובה בלבד. הפנג שוואי הוא בסופו של דבר אמנות לעיצוב הרמוני לתחושה חיובית וחיונית.

הכל מתחיל בסביבת עבודה נכונה

כל בעל עסק כיום יודע שעבודה טובה ותפוקה, מתחילים כולם ביצירת סביבת עבודה נכונה. לכן, מלבד הדאגה לרכישת מאווררי תקרה שיעזרו לעובדים להתמקד בעבודה, בחירת מכונת הקפה המתקדמת ביותר ובחירת כסאות עבודה אורטופדיים הבריאים ביותר, יש ליצור הרמוניה של ממש בין כל האלמנטים במשרד. כך, כולם יגיעו מחויכים לעבודה בכל בוקר, והלקוחות הפוטנציאליים שיגיעו אליכם לפגישות וישיבות, יקבלו קודם כל את הרושם הראשוני שאתם מעוניינים להעביר להם.

מובן שלא כולם נולדו מעצבים ובחירת הצבעים עלולה להתגלות כמשימה מסובכת. בדיוק מסיבה זו, ניתן ואף מומלץ לפנות לחברה המתמחה בעיצוב משרדים בהתאם לאופי המקום, המסרים המתאימים לעסק, ולדרישות הלקוח כמובן.

אולי תרצה לקרוא גם: