בחירה נכונה של ריהוט משרדי למשרד החדש

תהליך עיצוב פנים למשרד מתחיל באפיון והבנת צרכי הלקוח וסגנון העבודה בארגון, יש להתייחס לאילוצים מבניים כמו חלוקה לחללי פנים, לבחור נכון פתרונות תאורה ואחסון וכמובן שיש לרכוש ריהוט משרדי איכותי וארגונומי. בחירה נכונה של רהיטים למשרד מבטיחה מיתוג מנצח, שיפור בתפוקת העובדים, ריהוט נוח וארגונומי המונע תחלואה ומשפר ביצועים וסביבת עבודה נעימה ונוחה.

כאשר מעצבים משרדים מקובל לחלק את חללי הפנים בהתאם לצרכי העסק וצורת העבודה במשרד, יש להחליט היכן ימוקם חדר הישיבות וכמובן לרהט אותו עם רהיטים איכותיים ויוקרתיים, לתכנן סביבות עבודה אישיות בסגנון אופן ספייס או בסגנון אחר, להחליט על מיקום דלפק הקבלה ולתכנן פינת המתנה אלגנטית ונעימה, לרהט ולעצב את המטבחון, לדאוג לחללי מנוחה בהם העובדים יכולים לנהל שיחות אישיות ובענייני עבודה במהלך היום ועוד.

עיצוב המשרד עם רהיטים איכותיים ומותאמים אישית

בעבר הלא רחוק בעלי העסקים הזמינו ריהוט למשרד מקטלוגים ובאולמות התצוגה, ולרוב ריהטו את המשרד עם רהיטים פונקציונליים, סטנדרטיים ופשוטים יחסית. כיום, בעלי עסקים ומקבלי ההחלטות בארגונים הגדולים הבינו כי עליהם לבחור רהיטים בהתאמה אישית, להקפיד על סביבות עבודה ארגונומיות, ולרכוש רהיטים איכותיים המעבירים מסר שיווקי מסוים.

המטרה היא לעצב משרד המשרת היטב את העובדים והמנהלים בארגון, העיצוב צריך להעביר מסרים שיווקיים ולשקף את החזון והערכים של העסק. כמו כן, מאחר והעובדים מבלים כשליש מחייהם במשרד, יש לבחור רהיטים נוחים ופונקציונליים המגבירים את המוטיבציה בקרב העובדים ומשפרים את פריון העבודה.

בתהליך עיצוב המשרד יש להחליט האם זקוקים לדלפק כניסה, את הדלפק ממקמים בדרך כלל מול דלת הכניסה למשרד ויש לארגן פינת המתנה מעוצבת ומרשימה. מעצבת מנוסה מתכננת את סביבות העבודה האישיות לאחר אפיון צרכי הארגון וסגנון העבודה, עליה לבחור נכון שולחנות משרדיים, לרבות שולחן מנהלים יוקרתי ושולחן מפואר ומרשים לחדר הישיבות, ולאחר בחירת השולחנות בוחרים כסאות משרדיים עם משענת אורטופדית, כונניות, שולחן עבודה מתכוונן או שולחן המחשב, ארונות אחסון נוחים ועוד.

ניתן לבחור מערכות מנהלים הכוללות שולחן עם שלוחה, כוננית אחסון עם מדפים ו/או מגירות, ארון לאחסון ציוד משרדי, קלסרים וחפצים אישיים, כיסא מנהלים אורטופדי עם ידיות ומנגנון נדנוד נוח וכו'.

כמו כן, המעצבת מתכננת מטבחון מרווח המאפשר לעובדים לאכול בנוחות, להכין לעצמם שתייה חמה, לנהל שיחות באופן חופשי ולנוח מעט מהעבודה. במשרדים רבים מתכננים גם פינות לא פורמליות למנוחה ולפגישות עבודה באווירה נינוחה ונעימה, בעיקר במשרדי הייטק.

תהליך העיצוב

כאמור, תהליך עיצוב פנים למשרדים מתחיל בפגישת הכרות בין המעצבת למקבלי ההחלטות במשרד, עליה לאפיין את צרכי העובדים והמנהלים, להבין אלו מסרים שיווקיים מעוניינים להעביר, להתאים את הריהוט והעיצוב לסגנון העבודה במשרד ועוד. כמו כן, בתהליך העיצוב למשרד יש להתייחס למגבלות מבניות, לתאורה, לצרכי האחסון במשרד ולמטרות העסק.

מעצבת פנים מקצועית ומנוסה דואגת לחלוקת החללים ולעיצובם בהתאמה מדויק לצרכי העובדים במשרד, כאשר הרהיטים והעיצוב חייבים לתרום לשיפור הביצועים והעבודה, להעביר מסר שיווקי ברור וליצור רושם חיובי על לקוחות המבקרים במשרד.

בנוסף, לאחר בחירת ריהוט משרדי חשוב להשלים את עיצוב המשרד עם פריטי נוי וצמחייה, וילונות, תמונות, פריטי אמנות ועוד.

אולי יעניין אותך גם: