חדשנות בעיצוב משרדים

סמייל אופיס מתמחה בעיצוב וריהוט משרדי.
אנו חושבים על כל פרט ומנוסים במתן דגש על כל דבר קטן שאינו מובן מאליו ותורם ליצירת הרמוניה ולהעלאת הסיפוק ושביעות הרצון במקום העבודה. 

יש לנו את כל הניסיון בתחום תכנון וייצור ריהוט מכל סוג, עם חדשנות בעיצוב ובריהוט פרקטי שמותאם לכל טעם אישי.

מומחים בריהוט משרדי

כמומחים לתחום הריהוט המשרדי עם מאות לקוחות מרוצים, אנו נותנים את השירות האישי לשילוב בין הריהוט המשרדי האיכותי ביותר שנבנה בנגריה פרטית, מקצועית ומנוסה תוך כדי תשומת לב לכל לקוח ולקוח. 

בתהליך הייעוץ ועד לסיום התהליך אנחנו מומחים למתן פתרונות לכל צורך של לקוח החל מבחירת כל העיצוב המשרדי כולו- בחירת הכיסאות, כיסאות המנהל או כיסאות המשרד, בחירת כיסאות לחדר המתנה,שולחנות משרד, ריהוט למשרדי הישיבות, דלפקים ועוד ועד לפרטים הקטנים של הוספת מדפים, ווילונות ואביזרי קישוט ונוי. המוטו שלנו הוא ליצור סביבת עבודה הרמונית, נעימה לעין ולהרגשה וכל אלו יוצרים שלמות שאנו שואפים אליה. לא רק ריהוט אסטטי חשוב לנו בתהליך האספקה, אלא גם שיהיה נוח ונעים לכל עובד ולקוח ויצור אצלו דינאמיות ומוטיבציה גדולים יותר.

תחום העיצוב לא רק מתקדם בצעדי ענק מבחינה ויזואלית וחדשנית, אלא יש גם לשים לב לכל פרט קטן בעל משקל רב החל מיצירת סביבה נעימה עם תפוקה מלאה ועד ליצירת נוחות, הרמוניה ובידוד של רעשים שהם כידוע אינם מעטים במקומות עבודה בעלי עובדים ולקוחות רבים. 

על כן תחום עיסוק נוסף עם המומחיות הרבה של החברה הוא תכנון ועיצוב משרדים לפני שניגשים במהירות לתוצאה ומתחילים לרכוש מוצרים – התכנון הוא שלב חשוב ומכריע ביותר בו אנו נפגשים עם כל לקוח ולקוח במלוא תשומת הלב, בודקים קודם כל את החזון והחלום שלו את צרכיו,  טעמו האישי ואת הסגנון שהוא מבקש לעצב למשרד, ועם הניסיון המקצועי הרב שלנו אנו מתכננים לפרטי פרטים יחד עם הלקוחות כל ההחלטה באשר לעיצוב המשרד ואל עבר חלומו העתידי והכל בהתאמה לתכנון תקציב המתאים לדרישותיו.

עיצוב משרדים עם וילונות אקוסטיים

לכן כדי שמקום העבודה שלכם יצור תפוקה מלאה יותר ורווחים גדולים יותר, מחקרים רבים כבר הוכיחו שלעיצוב סביבת העבודה כך שתהיה נעימה ומיוחדת, יש משקל רב להצלחת העסק שלכם. 

חלומו של כל עובד הוא להתעורר למקום עבודה עם אווריה חמימה במקום העבודה שלו.

לגורמים רבים יש השפעה על מצב רוחם של העובדים, החל מבחירת הרהיטים ועד לפרטים הקטנים של בחירת הווילונות:
האם נרצה ליצור סביבת עבודה שקטה ונוחה מרעשים, לכל אלו משקל רב והשפעה רבה יותר ממה שנדמה לנו על חדוות העבודה של כל עובד ואף על מצב הרוח שלו. 

לכן בעיצוב משרדים ומקומות עבודה יש לחשוב בדיוק רב על כל פרט, אם זה לבחור את הכיסא הנוח והיפה ביותר אך גם לבחור וילונות אקוסטיים שיהיו לא רק יפים אלא גם פרקטיים מבחינת בידוד אקוסטי של רעשים ועד לשליטה בכמויות האור בשילוב עם התאורה.

אולי יעניין אותך גם?