אבזור המשרד - כל מה שצריך לדעת

כיום, עובדים רבים מבלים שעות ארוכות במשרד, למעשה המשרד הפך למעין בית שני עבור השכירים והמנהלים, לכן חשוב לעצב אותו היטב ולהשקיע באזור עשיר ונדיב. בין אם העסק שלכם גדל והתפתח ואתם עוברים למשרד חדש, ובין אם עליכם לעצב מחדש את המשרד הקיים – מומלץ להכין רשימה של אביזרים הנחוצים לעבודה היומיומית, לעיצוב העסק, למיתוג מנצח ולשיפר תנאי העבודה. אבזור המשרד הוא חלק חשוב בבניית המיתוג והאווירה הפנימית בעסק. זהו שלב שיש לתת לו את תשומת הלב הראויה, על מנת להפיק ממנו את התועלת המקסימלית וכדי ליהנות ממשרד מעוצב ומודרני המותאם למאפייני העסק.

אפיון צרכים מקיף לעסק

השלב הראשון באבזור המשרד הוא עריכת אפיון כל הצרכים של העסק. כאשר בוחנים את צורכי העסק חשוב להתייחס לצרכים העכשוויים ולתוכניות העתידיות של כמו התרחבות, גיוס עובדים נוספים וכדומה. אפיון מדויק ומקצועי של צורכי העסק מבטיח רכישה חסכונית ויעילה יותר של הציוד המשרדי הדרוש העונה על הצרכים בצורה מלאה. ראוי לציין כי ציוד משרדי כולל פריטים רבים כגון:

  • כלי כתיבה
  • מוצרי נייר
  • כלי עבודה (מחורר, שדכן, מחק וכדומה)
  • קלסרים ומוצרי אחסון נוספים

ציוד המחשוב

ציוד המחשוב למשרד כולל מחשבים, מדפסות וציוד היקפי (מסך, ראוטר, מודם, עכברים למחשב, מקלדות ועוד). חשוב לרכוש ציוד מחשבים בהתאם למספר העובדים במשרד, מאפייני העבודה במקום, צורכי מיתוג ועוד. בנושא זה תצטרכו להחליט האם לקנות מחשבים נייחים או ניידים, יש להתייחס למפרט הטכני של ציוד המחשבים, ובהתאם לתקציב ניתן לרכוש מחשבים מתקדמים, מסכים איכותיים, לטפטופים וכדומה. כמו כן, עליכם להכין רשימה של  הציוד ההיקפי הנדרש לכל עמדה. כמו כן, תידרשו להחליט על מספר המדפסות שעונה על הצרכים בצורה טובה, והאם הן יהיו מדפסות לייזר או דיו.  

מיכון משרדי נוסף

בנוסף לציוד המחשוב עליכם להחליט האם יש צורך במיכון משרדי נוסף, כגון מגרסת נייר, מכונות למינציה, מכונות כריכה שונות וגיליוטינות. את מגרסות הנייר ומכונות הכריכה ניתן למצוא במשרדים רבים, העובדים עם ניירת מרובה, ומפיקים חוברות שונות. הגיליוטינות ומכונות הלמינציה מותאמות יותר לעסקים עם צרכים ספציפיים בנושאים אלו.

ריהוט משרדי

הריהוט המשרדי הינו חלק חשוב ומרכזי באבזור המשרד. כדאי לרכוש ריהוט משרדי שיתמוך בצורה טובה ואגרונומית בשעות עבודה ארוכות מול המחשב. במיוחד נכון הדבר עבור כסאות מנהלים וכסאות מחשב נוספים, אשר צריכים לתמוך בישיבה נכונה של עובדי המשרד. חשוב לדעת כי בחירת הכיסאות הנכונים מגדילה באופן ישיר את התפוקה של העובדים, ומשפיעה באופן חיובי על האווירה במשרד. בנוסף יש לרכוש שולחנות מחשב, שישלימו בצורה נאותה את עמדות העבודה. בנוסף חשוב לתת את הדעת על פתרונות האחסון שנדרשים למשרד כגון ארונות, כוורות ארוניות ועוד.

בנוסף, חשוב להשלים את עיצוב המשרד בעזרת אביזרים נלווים וריהוט משלים כמו פינת המתנה מעוצבת, דלפק קבלה מרשים, מחיצות אקוסטיות, פריטי נוי וכיוצא בזה.

אולי יעניין אתכם גם?