טיפים לכניסה מוצלחת למשרד חדש

זה לא משנה אם אתם מתכננים כניסה למשרד חדש או שאתם משדרגים את המשרד הקיים שלכם, יש כמה דברים שכדאי לכם לעשות. המשיכו בקריאת המאמר שלנו ותוכלו לגלות טיפים לכניסה מוצלחת למשרד החדש או למשרד המשודרג. 

נכון מדובר על תהליך לא פשוט כאשר משפצים משרד או נכנסים לאחד חדש, אבל מדובר על תהליך שבסופו של דבר אתם רק תרוויחו ממנו - תרוויחו משרד נוח ונעים.
אגב, בזכות התהליך הזה, אתם גם תגרמו לשיפור והעלאת תפוקת העובדים, כי הרי כולנו יודעים שכאשר מספקים לעובדים תנאי עבודה איכותיים, התפוקה היא הפרמטר שניתן לראות בו שינוי חיובי.

רכישת ריהוט משרדי

מומלץ לבחור ריהוט משרדי איכותי כמו שולחנות משרד, כסאות עבודה, מחיצות וארונות משרדיים. 

לכל משרד חייבת להיות רשימת ציוד ורהיטים המתאימים לו. לדוגמה, יש לבחור שולחנות עבודה שיתאימו לעובדים או שישתלבו בצורה נכונה בחללים של אופן ספייס או בחללים שהינם סגורים.
כך תוכלו לדעת שהעובדים שלכם יעבדו בצורה הטובה ביותר. 

בנוסף, יש גם לדאוג לפתרונות אחסון מתאימים, למגירות וכיסאות.
עליכם לבחור בפתרונות אחסון שיראו מעוצבים וגם לא יעמיסו על החלל של המשרד. 

כאשר אתם רוכשים את הריהוט המשרדי, חשוב שתבדקו המלצות על החברה או העסק ממנו החלטתם לרכוש ובנוסף, לבדוק האם יש אחריות, מהו המחיר המבוקש ומאיזה חומרים הריהוט עשוי. 

לאחר שביצעתם את כל הבדיקות, תוכלו לדעת שאתם מבצעים את הרכישה הכי טובה עבור המשרד שלכם.

צביעת המשרד

כאשר צובעים את המשרד, האווירה בו הופכת לנעימה, לא רק עבור העובדים אלא גם עבור הלקוחות שמגיעים למשרד לפגישות. 

יש לבדוק שהצביעה נעשית בצורה איכותית ומקצועית וכזאת שתשמור גם על הריצוף או על הפרקטים והשטיחים שיש. תוכלו לצבוע את המשרד בצבעים בהירים כמו לבן ושמנת. 

אגב, אם אתם גם עושים תהליך מיתוג למשרד, אז תוכלו לצבוע אותו בהתאם לצבעי הלוגו של העסק או החברה שלכם.

מחשוב ורשתות תקשורת

אם מדובר על מעבר למשרד חדש, יש לוודא שכל התשתיות פועלות ותקינות.
מדובר על תשתיות טלפוניה וכמו כן תשתיות רשת ואינטרנט. 

יש גם להצטייד במחשבים מהירים ואינטרנט מהיר. אלו הדרישות הסטנדרטיות שצריכות להיות לכל משרד.

מיזוג אוויר

אי אפשר לעבוד במשרד, אם אין מערכת מיזוג אוויר תקינה. על כן, יש לוודא שמערכת החשמל תקינה ויכולה לעמוד בעומסים גדולים. חשוב לבצע את כל בדיקות התקינות הללו, עוד לפני שנכנסים למשרד. כי אי אפשר לעבוד במשרד בלי מזגן.

שלטים למשרד

חשוב מאוד להתקשר עם חברה המומחית בייצור שלטים למשרד. כבעלי עסקים, אנחנו רוצים שימצאו אותנו בצורה המהירה והטובה ביותר. השלט צריך להיות ברור ולכלול את שם המשרד והטלפון. יש להבדיל בין שלטים גדולים אותם מתקינים מחוץ לעסק לבין שלטים המיועדים לעסקים הנמצאים בתוך בניין משרדים.

שורה תחתונה

אם תיישמו את כל הטיפים הללו, אתם תראו שהכניסה למשרד החדש שלכם תהיה מוצלחת ביותר ואתם תוכלו להיות רגועים. גם העובדים וגם הלקוחות שלכם, יהנו מאווירה נעימה וטובה. 

אגב, אם נכנסתם לתהליך וראיתם שאתם מתקשים, תמיד תוכלו להיעזר בשירותיה של מעצבת פנים.
מומלץ לבחור בעל מקצוע שיש לו ניסיון בעיצוב פנים של משרדים.
נכון מדובר על הוצאה לא זולה אבל היא כן תשתלם לכם לטווח הארוך.


אולי יעניין אתכם גם?