על סוגים שונים של שולחנות משרדיים

שולחנות משרדיים הם אחד המרכיבים החשובים ביותר במשרד. אחרי הכול, המשרד לא יוכל לפעול בהצלחה ללא שולחן עבודה לביצוע הפעילות העסקית או ללא שולחן ישיבות שיאפשר לצוות להתכנס יחדיו בנוחות כדי לקיים דיונים עסקיים חשובים.

שולחנות משרדיים, הנקראים גם שולחנות כתיבה, משמשים היום יותר מתמיד כשולחנות מחשב. וברוב המקרים הם גם משמשים כמשטחים עליהם העובדים מניחים את כוס הקפה, את תמונת המשפחה, את התיקיות עליהן הם עובדים, את מכשירי הכתיבה ופתקי הממו, ואביזרים אישיים אחרים המשמשים לנוי או לעבודה. לכן, חשוב שיהיו מספיק נוחים ומרווחים.

סוגי השולחנות במשרד שלכם, יכולים להשפיע על הדרך שבה האורחים, הלקוחות והעובדים יתייחסו לסביבת העבודה שלכם. בין אם אלה שולחנות משרדיים מעוצבים או ארגונומיים (למשל שולחן עמידה מכני או שולחן חשמלי, המאפשר לעבוד לסירוגין, בישיבה ובעמידה) – ריהוט משרדי זה הוא חלק בלתי נפרד מסביבת העבודה שלכם, והוא חייב לבצע פונקציות שונות על מנת להבטיח את הפרודוקטיביות של הצוות ואת ההצלחה של העסק.

הווריאציות של סוגי השולחנות השונים שמציע היום עיצוב המשרד המודרני, בא לביטוי הן בסגנון השולחנות (למשל שולחנות ארגונומיים, כמו אותם שולחנות עמידה מתכווננים), והן בחומרים מהם מייצרים את השולחנות (כמו עץ, מתכת, או שילוב של השנים).

בואו לבדוק סוגים שונים של שולחנות משרד שעשויים להיות חיוניים גם לחלל העבודה שלכם.

שולחן או דלפק קבלה

שולחנות כתיבה המשמשים כדלפקי קבלה, אמורים להציג את המראה העיקרי של המשרד, בפני האדם שנכנס אליכם לראשונה. לכן, כדי שדלפקי הקבלה יוכלו למשוך את תשומת לב הנכנסים, הם אמורים להיות אלגנטיים משהו.

שולחנות קבלה מגיעים בגדלים, בצבעים ובצורות שונות. וכדי לעשות רושם ראשוני טוב, מומלץ לבחור את דלפק הקבלה שלכם מבין מבחר שמציע שולחנות משרדיים יוקרתיים. בכול מקרה, אל תשכחו למדוד במדויק את השטח הפנוי במשרד המיועד להצבת שולחן הקבלה, ורק אז לבחור את הצבע והגודל של השולחן, כך שיתאים לעיצוב כולו ולשטח שהקצתם לאזור הקבלה.

שולחנות עבודה

כשאתם בוחרים למשרד שולחנות כתיבה או מחשב, עדיף לבחור בשולחן עבודה שנבנה במיוחד כדי לאפשר עבודה נוחה על המקלדת, עם העכבר ומול המסך. שולחנות מחשב מגיעים בגדלים שונים, בצורות ובצבעים שונים. כדי להקל על ההתאמה שלהם לעיצוב המשרדי המייחד כל עסק, הם מיוצרים לרוב מעץ או ממתכת. עיצובים מודרניים של שולחנות מחשב יכולים להתאים לכול פינה במשרד, ולעתים קרובות הם מגיעים עם מגירות אחסון יעילות ונוחות. דברים אלה נכונים גם למי שמחפש שולחנות משרדיים לבית, בסגנון שיתאים לפינת העבודה הביתית.

שולחנות מנהלים – גם לאלה שעובדים מהבית

אם אתם חושבים כי שולחנות מנהלים נקראים כך מכיוון שהם מיועדים למנהלים, אתם לא ממש טועים, אבל זה לא בהכרח המקרה. כן, שולחנות מנהלים פופולריים בקרב המנהלים הגדולים, ולו רק בגלל שהם עמידים, מרווחים, ומעוררים רושם של תחכום וכוח. אבל למה שלא תתפנקו בתכונות הללו כשאתם מחפשים שולחן עבודה למשרד הביתי שלכם, למשל?

לכל עובד מגיעה עמדת עבודה שמביאה איתה נוחות וביטחון, ואם הדבר היחיד שעוצר בעדכם הוא המחיר, אז כדאי שתדעו שאפשר למצוא שולחן מנהלים משתלם ועשוי היטב, שיכול להתאים באופן מושלם לתקציב הריהוט שלכם. הנה כמה מהיתרונות של שולחנות המנהלים?

  • מגוון גדלים – אחד הדברים המעולים בשולחנות מנהלים, כרוך בעובדה שהם מגיעים במגוון צורות וגדלים. שולחנות מנהלים מסורתיים נוטים להיות גדולים ובצורות שונות כמו צורת L או צורת U. שולחנות אלה אידיאליים לכול מי שרוצה קצת מרחב בזמן שהוא עובד.

  • שולחנות מנהלים בצורת L או U, מתאימים באופן מושלם לפינת החדר, ומאפשרים לכם להשתמש בשאר החלל באופן נפלא. בנוסף, אורך המשטחים שמציע שולחן מנהלים בצורת U, יוצר חלוקה ברורה בין סביבת העבודה לשאר מרחב החדר. זה מושלם ליצירת פרטיות המאפשרת מיקוד וריכוז, במיוחד במשימות מורכבות. אם החדר קטן יותר, תוכלו לבחור בפורמט של שולחן מנהלים קטן יותר. ניתן למצוא שולחנות מנהלים המיועדים לחללים קטנים יותר ומאפשרים להפיק את המרב מהצורה המרובעת שלהם. אגב, אפשר לבחור גם בגרסה קטנה יותר של שולחן בצורת L, אם צורה זו מאוד מוצאת חן בעיניכם.

  • פתרונות אחסון חכמים – שולחן מנהלים טוב מגיע עם מגוון אפשרויות אחסון שמסייעות לשמירה על מקום מסודר ומקצועי. חפשו את דגמי השולחנות המציעים מגירות רגילות, מגירות תיקים וארונות אחסון פתוחים וסגורים.

  • חומרים עמידים – כשמדובר בשולחנות מנהלים איכותיים, הם מעוצבים כך שיעמדו בכול עומס עבודה. כלומר, השולחן לא יתקשה לעמוד בפני נזקים יומיומיים, כמו למשל קפה שנשפך עליו בשוגג. להשגת איכויות שכאלה, חפשו שולחן עבודה עם גימור עמיד בפני שריטות, כתמים ובלאי. כדי להבטיח שאתם משקיעים בשולחן מנהלים איכותי, בדקו את תקופת האחריות! חברה שמציעה אחריות ממושכת, עושה זאת כי היא סומכת על איכות המוצרים שלה.

  • תחושת מקצועיות – ולבסוף, שולחן מנהלים משדר תחושה של מקצועיות. שולחן עבודה אטרקטיבי ומאורגן יגביר את החשק, הביטחון והביצועים שלכם. הוא גם יגביר את האמון של אחרים בכם. אם אתם עובדים ליד שולחן קטן, שלא מאפשר לכם להתפרש, אתם עלולים להתעצבן בכול פעם שמסמכים וניירת אחרת מצטברים עליו.

  • אם השולחן לא יהיה נוח, כנראה שלא תצליחו להישאר ממוקדים, והפרודוקטיביות שלכם עלולה להיפגע. אבל אם השולחן כיפי ונעים לעבודה, ואתם גם אוהבים את הדרך שבה השולחן מתאים לסוג העבודה שלכם, סביר להניח שתוכלו להפגין פוריות ויעילות ברמות גבוהות יותר.

  • בנוסף, אתם רוצים שכל מי שנמצא אתכם במגע כלשהו במהלך יום העבודה, יהיה בטוח ביכולת שלכם לבצע את עבודתכם היטב. שמירה על רמה של מקצועיות יכולה לפעול לטובתכם במובנים רבים. דמיינו פגישה עסקית עם לקוח או שותף, ואתם מקבלים את פניו כשאתם יושבים ליד שולחן מנהלים מרשים. אתם כבר מבינים את התמונה המתקבלת!

שולחנות לחדר ישיבות

שולחן הישיבות הוא הריהוט העיקרי בחדר, והבחירה בשולחן המתאים ביותר לצרכים שלכם, אינה פשוטה, בעיקר בהתחשב במגוון הגדול שמציע השוק. לעזרתכם, כמה טיפים לבחירת שולחן הישיבות המתאים לצרכי המשרד שלכם.

  • גודל החדר – וודאו שיש מספיק מקום מסביב לשולחן, גם לכיסאות וגם לישיבה נוחה שמאפשרת לאנשים לקום, להתרחק או להתקרב לשולחן. קחו בחשבון את הדלתות והחלונות בחדר, כדי שהשולחן לא ימנע את הגישה אליהם. ואל תשכחו לבחור גם בגודל כסאות מתאים למרחב העומד לרשותכם.

  • מרחב תמרון למשתתפים – לאחר שתקבעו את הקיבולת של החדר, בדקו כמה כיסאות תצטרכו למקם מסביב לשולחן, ואיזה סוג של כיסאות יתאים לחדר הישיבות שלכם. זכרו לתת ליושבים מרחב תמרון נרחב, גם כשכל הכיסאות תפוסים.

  • סוג השולחן – כעת תוכלו לבחור את סוג השולחן המתאים ביותר לצרכי העסק העכשוויים והעתידיים שלכם, תוך התחשבות בהיבטים שונים הקשורים לנוחות וליעילות. לפעמים, עדיף לבחור בשולחן ישיבות מודולרי, שניתן להרכיב בתצורות שונות כמו אליפסה, ריבוע או מלבן. בהזדמנות זו, החליטו גם אם לבחור בשולחן עם רגליים מתקפלות, קבועות, ואפילו עם גלגלים.

אולי יעניין אותך גם?