9 טיפים לעיצוב משרד קטן או משרד ביתי

כאשר באים לתכנן משרד קטן או משרד שיהיה בתוך הביתי, יש להתחשב בגודל החלל, שסביר להניח שיהיה מצומצם לא מספיק גדול. זאת בשונה ממשרדים, המתוכננים בחללים גדולים. למעשה, כאשר מדובר על חלל קטן, יש לתכנן אותו, כך שיהיה אפשר להפיק את המקסימום גם מהבחינה הפונקציונאלית וגם מהבחינה העיצובית. ברגע שנפיק את המקסימום, נקבל חלל עבודה שיהיה נוח לעבוד בו, שיהיה פרקטי, מדהים ביופיו ונעים לכל מי שנכנס אליו – אם לעובדים ואם ללקוחות.

הטיפים המנצחים שלנו

ניירת

 עליכם להיפטר מהניירת והקלסרים שיהיו במשרד שלכם. עליכם להשתמש בכמה שפחות ניירת. במידה ויש ניירת שאתם לא צריכים בשימוש יומיומי, נסו לאחסן אותה בארכיון או לאחסן בארון\מגירה. כך יהיה למשרד, מראה מסודר ולא עמוס מדי.

מדפים

 על מנת לנצל את חלל המשרד בצורה הכי מיטבית, תוכלו לבחור להתקין את המדפים לגובה ולא לאורך. אם תחברו במדפים מעוצבים, הדבר עוד יותר יוסיף למראה המשרד שלכם.

צבעים וגוונים

 העדיפו צבעים כמו, לבן, אפור בהיר ושמנת. אלו צבעים שרק תורמים לתחושת קלילות ובכלל לתחושה שהחלל גדול הרבה יותר ממה שהוא.

תאורה

 עליכם לבחור בגופי תאורה מעוצבים, שמצד אחד יתנו יופי לחלל המשרד ומצד שני, גם יהיו מספיק חזקים ועוצמתיים, על מנת שתוכלו לעבוד בצורה נוחה. תוכלו להשתמש בגופים עם תאורת LED ובכך לענות על הדרישות שהוזכרו לעיל.

רצפה

 העדיפו רצפת פרקט על פני אריחי רצפה או שטחונים. אלו יכולים לצור תחושה של עומס בחלל. רצפת הפרקט תייצר תחושה של חמימות בחלל.

ניצול חללים – אם המשרד מוקם בבית שלכם, תוכלו לנצל חללים שאינם בשימוש. חללים כאלה יכולים להיות נישה של ארון בגדים או אפילו חדר כביסה. באמצעות התכנון הנכון ועם עזרה של בעל מקצוע כמו מעצב או מעצבת פנים, בוגרי לימודי עיצוב פנים, אתם לא תאמינו איזה משרד מעוצב, פרקטי ושובה לב אתם תוכלו לצור.

שימוש בטכנולוגיה למען העיצוב והסדר – על מנת שלא יהיה לכם עומס של מכשירים אלקטרוניים, תוכלו להעדיף מדפסת משולבת שיהיו בה מספר מכשירים בהם, מכונת צילום, פקס, סורק וכמובן אפשרות להדפיס מסמכים. מעבר לכך, תוכלו להשתמש בעכבר ומקלדת אלחוטיים ובכך לחסוך שימוש בכבלים מכוערים, שגם תופסים מקום וגם פוגעים בעיצוב המשרד. עשו כך גם לגבי מחשב. העדיפו מחשב נייד על פני נייח. הוא תופס פחות מקום והוא פחות מגושם.

ריהוט למשרד 

 רכשו ריהוט איכותי, חזק וכזה שגם יהיה מעוצב. תוכלו לרכוש ארונית גדולה, כיסא משרדי וכמו כן כיסאות נוספים ללקוחות או לעובדים. העדיפו לרכוש שולחן עבודה שיהיה מספיק גדול, כך שיהיה נעים ונוח לעבוד.

הפרטים הקטנים – תוכלו להשלים את עיצוב המשרד עם פרטים נוספים כמו ווילונות למשרד, עציצים ואביזרי דקורציה שונים. אל תשכחו – הטאץ' הסופי הוא החשוב ביותר, בייחוד כאשר מדובר על עיצוב משרדים קטנים. אל תוותרו עליו.

שורה תחתונה

לא פשוט לעצב משרד, בפרט אם מדובר על משרד קטן. אם אתם לא מצליחים לעצב את המשרד בעצמכם, נסו להיעזר בבעלי המקצוע המתאימים. עיצוב לא מחליפים כל שנה. על כן, מומלץ להשקיע מראש בעיצוב, שרק יחמיא למראה המשרד שלכם. מדובר על השקעה שתעשה טוב לכל מי שנמצא במשרד – גם לכם כעובדים בו וגם ללקוחות הפוקדים אתכם. קראו המלצות על בעלי המקצוע אותם אתם בוחרים וכמו כן בקשו לראות עיצובי משרדים שלהם. אם אהבתם את התוצאות, הרי שתוכלו לבחור בהם בלב שלכם לעיצוב המשרד שלכם.

אולי יעניין אתכם גם?