מתכננים לפתוח משרד חדש? כל הציוד שתצטרכו

פתיחת משרד חדש דורשת רכישת ציוד משרדי. רכישה של ציוד כמו מחשבים, תוכנות, מדפסות וחיבורי רשת, תהיה ככול הנראה הוצאת ההפעלה השנייה בגודלה. אבל אם תתכננו את הדברים בקפידה, תוכלו לשלוט בהוצאות, על ידי קניית הציוד החיוני, זה שאתם באמת זקוקים לו, כגון:

  • מערכת טלפוניה עסקית – הטלפון יהיה אולי האמצעי העיקרי שישמש אתכם כדי ליצור תקשורת עם לקוחות וספקים. חשוב שתרכשו מערכת טלפון בגודל הנכון ובמחיר הנכון עבור העסק שלכם. כמו כן, ישנם נותני שירות המספקים שירות משלים לטלפוניה של העסק בזמן שעות הפעילות ומחוץ להן.
  • מחשבים ותוכנות – בימינו, מידע הוא נשמת אפו של כל עסק מצליח. המפתח למינוף המידע לטובתכם, נעוץ מן הסתם ברכישת ציוד משרדי שממוקד במחשבים ובתוכנות המתאימים לעסק שלכם. זו גם ההזדמנות לבדוק מערכת לגיבוי הנתונים העסקיים שלכם. בחרו בשירותים מקוונים שיחסכו לכם את הצורך להשקיע בציוד גיבוי מאובטח ואמין למשרד שלכם. ישנם הרבה תוכנות שמציעות חבילות מותאמות לעסקים במחירים בהחלט משתלמים.
  • חיבורים לרשת האינטרנט – אם המידע הוא נשמת רוחו של העסק, רשת המחשבים היא הורידים והעורקים שמנתבים את המידע לכול חלקי העסק. לשם כך יש צורך בכבלי Ethernet, נתב ומתגים. תזדקקו גם לשירות של ספק אינטרנט. כמובן שחשוב לקחת בחשבון את אופי השימוש באינטרנט, כמות המשתמשים במשרד והאם החיבור הוא קווי או אלחוטי.
  • מדפסת רב תכליתית (גם מצלמת, גם סורקת וגם מפקססת) – עם כל הכבוד למחשבים, אנחנו עדיין זקוקים לחומרים מודפסים. רכישת מכונה אחת שתעשה הכול תוכל לחסוך לכם זמן וכסף.
  • טלפונים חכמים – אומרים שזמן הוא כסף. אז תקשורת יעילה מאפשרת לכם לחסוך כספים. טלפונים חכמים שומרים אתכם מעודכנים ומאורגנים ועוזרים לכם לנהל בכול עת את כל הלחצים בחיים. למשל, גישה לדוא״ל המשרדי מכול מקום בו אתם נמצאים, מציעה יתרון ונוחות רבים. כמו כן, מספר טלפון נוסף המשמש לצורכי עבודה יכול להיות יעיל עבורכם.
  • מגרסת נייר – כדי לשמור על המידע ולא לאפשר לחומרים רגישים להסתובב בפחי האשפה, עדיף לגרוס כל פיסת נייר. כך תבטיחו שמידע חיוני או אישי לא יגיע לידיים הלא נכונות.
  • נייר עם לוגו העסק, כרטיסי ביקור וכל מה שקשור למיתוג העסק שלכם.

רשימה בסיסית של דברים חיוניים נוספים

בין אם אתם מציידים משרד חדש לחלוטין או משפצים את המשרד הנוכחי, הרשימה שלהלן תעזור לכם לעקוב אחר הריהוט והציוד הנוסף שתזדקקו לו כדי שהעסק שלכם יוכל להתחיל להתנהל בצורה החלקה ביותר:

למעשה, כשאתם מתחילים לארגן את סביבת המשרד שלכם, אחד משני הדברים יכולים לקרות: או שההערכה של הדברים שאתם זקוקים להם כדי להפעיל את המשרד תהיה הערכת חסר, או להיפך. עד מהרה אתם עלולים למצוא את עצמכם נאבקים באחד משני המקרים. הרשימות שלמעלה יסייעו לכם לעשות את הבחירות היעילות ביותר.

אולי יעניין אתכם גם?