שילוב סורגים בעיצוב המשרד

בשוק העבודה של ימינו, גיוס עובדים מיומנים ומוכשרים ברמה גבוהה מאוד דורש יותר מחבילת שכר והטבות ללא תחרות. אנשים אלה רוצים לעבוד בסביבה המקדמת תרבות עבודה חיובית ומספקת חוויות מתגמלות בזכות המרחב הנוח והפעילות החברתית. גורמים אלה הופכים את עיצוב מקום העבודה לאלמנט המבדל מקום עבודה אחד ממשנהו כאשר מדובר במשיכת עובדים חדשים.

מגמות לעיצוב המשרד בימינו כוללות מגוון של אלמנטים, החל מעבודות מסגרות הנדרשות להתקנת מעקות או סורגים וכלה ברהיטים למשרד שיעניקו את האווירה המתאימה לכם.

מגמות עיצוב אלה משפיעות לא רק על סגנון המשרד שלכם אלא גם על המידה בה תצליחו לגייס עובדים איכותיים, לשפר את המוטיבציה של העובדים ולשמר עובדים קיימים מוכשרים במיוחד שלא ימהרו לחפש מקום עבודה אחר.

מגמות אלה, הממוקדות ביצירת תחושת מקום, גאווה ומטרה, מאזנות בין נוחות, חלל חיצוני ושקיפות, במטרה לספק לעובדים חוויה שתבדיל את המשרדים שלכם ממקומות עבודה אחרים, בעיני העובדים הפוטנציאליים.

לקדם גם את תחושת הביטחון וגם את הבריאות

בטיחות ובריאות הן שתי מילות מפתח משמעותיות בעיצוב כל סוג של משרד, ולא בכדי. קידום כוח עבודה שירגיש בטוח במשרד יביא לתוצאות כספיות וחברתיות חיוביות לעסק.

בכוחו של משרד מאובטח ומוגן:

  • למזער עלויות בגין פגיעות, גניבות, וכל שאר צרות ובעיות שעלולות לפרוץ פנימה כשהחלונות או הדלתות אינם מוגנים כראוי באמצעות סורג בטוח.
  • לצמצם את מחזור העובדים, שלא ימהרו לעזוב מקום עבודה שמבטיח להם בטחון אישי.
  • לשפר את התפוקה, כי עובדים לא ייאלצו להפסיק את עבודתם כתוצאה מכל מיני תקלות בלתי צפויות שנגרמו בגלל חלונות לא מוגנים (גניבת מחשבים, היא רק דוגמה אחת מני רבות).

להשקיע בריהוט משרדי ולשמור עליו באמצעות חלונות מסורגים

  • ריהוט לעיצוב המשרד

ביסוס תחושה של מטרה משותפת במקום העבודה הוא מניע רב עוצמה. חשוב לזכור זאת בעת תכנון ועיצוב משרדים. לכן, כאשר אתם מתכננים משטחים לעבודה (קירות, וריהוט), מגוון של סידורי ישיבה וחדרי ישירות, מומלץ ליצור במשרד ׳שכונות פעילות׳ התומכות באינטראקציה ובדיאלוג בין העמיתים בעבודה ומקדמות מעורבות ושיתוף פעולה ביניהם.

ריהוט משרדי המשולב בין עבודת נגרייה מקומית לבין ייבוא אישי מוקפד ואיכותי, יכול להציע מענה לכול סגנון משרדי שאתם מחפשים, החל ממוצרים סטנדרטיים במחירים נוחים ועם זאת איכותיים מאוד, וכלה בריהוט פרימיום המיוצר ומעוצב בהתאמה אישית.

דוגמאות לריהוט משרדי ברמה גבוהה:

  • דלפק קבלה מהודר – כמו דגם טריין ספייס אגוז, דגם ראנר המשלב פורמייקה בטון אפור ואדום, או דגם פליי המציע דלפק בגוון אפוקסי. כל אלה אפשריים בהתאמה אישית.
  • שולחן מהודר לחדר ישיבות – כמו דגם דאבל איקס, דגם וויט דאבל איקס או דגם ביג בלוק עם רגלי פורניר.
  • כסאות פרימיום – כמו דגם טוטאל קומפורט, דגם טול קומפורט אייר, או דגם קומפורט קטריפס אפור.
  • פינת המתנה – הכוללת כיסא מסוגנן כמו דגם אגשייל, דגם ראפס או דגם סמייל. או שולחן המתנה דגם טריו או דגם אג.
  • שולחנות מגע (טאץ׳), פריט שהופך יותר ויותר פופולרי ככל שהדיגיטל פורץ פנימה ומוצא את מקומות במקומות עבודה רבים. שולחן מגע הוא לא רק פונקציונלי אלא גם פריט עיצובי שיכול לשדרג את האווירה שייצור עיצוב המשרד שלכם.

סורגים להגנת המשרד

תוכלו לשמור על כל הריהוט והציוד האיכותי והיקר המאכלס את המשרד שלכם, באמצעות סורגים שיגנו על חלונות המשרד, בין אם חלונות אלה מוקפים במסגרות אלומיניום, במסגרות עץ או בכול חומר אחר.

שמירה על האבטחה הכוללת במקום העבודה מספקת לצוות סביבת עבודה בטוחה ובכך, מונעת איבוד זמן לריק. סורגי חלונות, תריסי אבטחה, מנעולים, תאורה ומצלמות מעקב מרתיעים את הגנבים ומגנים על הבניין שלכם ועל תוכנו היקר מפז.

השארת חלונות המשרד ללא הגנה היא הזמנה מפתה לעבריינים, משום שאלה תמיד יחפשו יעדים קלים. כל אלמנט אבטחה שאתם מוסיפים למקום העבודה הופך אותו להרבה פחות מושך בעיני העבריינים. זכרו שהביטחון שלכם חזק כמו החוליה החלשה ביותר, ואפילו חלון אחד שאינו מוגן כראוי מפני הפורצים, זה כל מה שנדרש כדי שהפושעים יקבלו מכם כרטיס כניסה חופשי למשרד.

לא תמצאו שיטה פשוטה ויעילה יותר להגנה מפני כניסה לא מורשית, מאשר סורגים. עבריינים מעדיפים מטבע הדברים לפרוץ למשרדים במפלס הקרקע, לכן כל כך חיוני להקשות עליהם ככול האפשר. סורגים צריכים להיות הבחירה הראשונה בכול משרד שממוקם בגובה הקרקע.

 אולי יעניין אותך גם