מיקום ועיצוב פינת המדפסת במשרד

עיצוב המשרד בצורה פרקטית יכול לעשות את כל ההבדל בין משרד יעיל ובין משרד פחות יעיל. אנשים רבים לא מבינים זאת, אך לסביבת העבודה יש השפעה ישירה על אופן התפקוד של כל עובד ועל ההנאה או חוסר ההנאה שלו בעת השהות במשרד. 

ברוב המקרים המשרדים הינם קטנים באופן משמעותי לחדרים אחרים, ולכן חשוב מאוד לבחור בריהוט אשר מפיק את המירב מהשטח המצומצם שעומד לרשותנו. כך ניתן ליצור סביבת עבודה פרקטית, נוחה אך באותה נשימה גם יפה למראה ומזמינה כל לקוח אשר מגיע למשרד.

עיצוב מדויק לכל פריט חיוני במשרד

לצורך הדוגמא, מדפסת לייזר תהיה פתרון אסתטי וחסכוני לעבודה במשרד. כיום תוכלו למצוא מדפסות לייזר מעוצבות אשר אינן נראות כגורם המפריע למראה של המשרד, ומצד שני מדובר במדפסות חסכוניות מאוד אשר יכולות לחסוך לעסק לא מעט כסף. 

בחירה נכונה של שולחן העבודה ביחד עם המיקום האידיאלי למדפסת יהפוך את סביבת ההדפסה להיות אידיאלית ונגישה לכל העובדים. חשוב לזכור כי כל עסק מדפיס כמות לא קטנה של דפים, ולכן צריך לדאוג להציב את המדפסות במקומות נגישים כך שכל אחד מהעובדים יוכל להשתמש בהן ללא כל בעיות.

טיפים לעיצוב פינת המדפסת במשרד

ראשית עליכם למקם את מדפסת לייזר במקום נוח ונגיש. לא מעט אנשים מחליטים למקם את המדפסת המשרדית במקום לא נוח, דבר שגוזל מהעובדים זמן רב ומקשה על תפקוד העסק. במבט ראשון נדמה כי אין חשיבות למיקום של פינת המדפסת, אך למיקום יש חשיבות עליונה ולכן כדאי מאוד להשקיע בנושא הזה קצת יותר מחשבה.

בנוסף מומלץ לבחור במקום שבו יהיה לכם קל לתפעל את המדפסת. גם מדפסת לייזר יכולה לעיתים לעשות לא מעט בעיות, ולכן מידי פעם תצטרכו לתפעל אותה על מנת שתחזור לפעילות תקינה. בין אם מדובר במקרים של דפים תקועים או של החלפת דיו. השתדלו שלא לחסום את הגישה למדפסת, והשתדלו לבחור ברהיטים אשר מאפשרים לכם גישה מלאה אל כל האזור. שוב נדמה כי מדובר במחשבה קצת לא הגיונית, אך היא תחסוך לכם לא מעט זמן וגם לא מעט עצבים.

בחירת צבעים בהתאם לפלטת הצבעים במשרד

בחרו את הצבע של המדפסת בהתאם לצבע של הריהוט או להפך כמובן. כך תוכלו לטשטש את המראה של המדפסת, ואילו היא תשתלב בצורה כמעט מושלמת עם כל הרקע מסביב. מדפסת לייזר היא כלי חיוני לכל עסק, אך בנוסף היא יכולה להיות אלמנט אשר עשוי להפריע לעיצוב המשרד. זוהי הסיבה שחשוב מאוד לבחור במדפסת המשתלבת בצורה חלקה עם כל הריהוט במשרד. כך לא תבחינו בה כגוף מפריע, ואפילו בחלק מהמקרים היא תהיה חלק מהאלמנטים העיצוביים של המשרד.

טיפ רביעי ואחרון קשור דווקא לרכישת המדפסת הייעודית עבורכם. מוטב כי תרכשו את המדפסת רק לאחר העיצוב המחודש של המשרד שלכם. כך תוכלו להבטיח כי היא תתאים בצורה מושלמת לעיצוב אותו אתם מתכננים. לא מעט אנשים אשר רוכשים את המדפסת לפני ביצוע השינויים במשרד, מוצאים את עצמם מוגבלים מבחינת אפשרויות העיצוב העומדות לרשותם.

לסיכום

עיצוב של משרד זה לא משחק ילדים, ולכן חשוב מאוד להקפיד לעשות זאת בצורה שקולה ונינוחה. כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם נמצאים על הדרך הנכונה. הדעה הרווחת היא כי כדאי להשכיר שירותיי עיצוב וסידור משרד באמצעות חברה מנוסה ומיומנת אשר תדריך אתכם בדיוק כיצד לבצע את עיצוב החדש של המשרד שלכם.

אולי יעניין אתכם גם?