כסא משרדי אורתופדי לעבודה מהבית

נמאס לכם מכאבי הגב, מכאבי הצוואר ומכאבים נוספים הנגרמים מישיבה ממושכת בכסא המשרדי שלכם? אם כן, אולי הגיע הזמן לרכוש כסא משרדי אורתופדי או ארגונומי ולשים קץ לכל הסבל הזה?

שוק הכסאות מציע כל כך הרבה אפשרויות זמינות לשמירה על בריאותכם, עד שקשה לדעת מאיפה להתחיל. כדי לעזור לכם, נתמקד במידע חיוני שיקל עליכם לבחור בכסא אורתופדי לישיבה ממושכת המתאים ביותר לצרכי העבודה שלכם מהבית.

מהו כסא משרדי אורתופדי?

מבחינת יכולת ההתאמה של הכסא לגוף שלכם, כסאות משרד אורתופדיים כוללים את כל תכונות הכיוונון המותאמות אישית המאפיינות גם את הכסאות הארגונומיים, כך שגם הם ימנעו כאבי גב, צוואר וכתפיים הנגרמים מישיבה ממושכת לא נכונה.

ריכזנו עבורכם מספר דגמים מומלצים לכסאות אורתופדים לעבודה ממושכת

כסא אורטופדי: Total Comfort - Mini

מומלץ ביותר למי שמעוניין בכיסא נח מאוד, איכותי ובמחיר משתלם.


כסא אורטופדי: Total Comfort - Max

כסא נח במיוחד, מיוצר בטכנולוגיה חדשנית עם ספוג יצוק, מתאים בעיקר לשיבה ממושכת

כסא אורטופדי: Total Comfort - Strips

הכסא המושלם לישיבה ממושכת של שעות ארוכות, לא צונח ולא מאבד את צורתו  לאורך טווח.



Total Comfort - SMOKY FREE

כסא אורטופדי ארגנומי, מיוצר בטכנולוגיה חדשנית ומיוחדת המיועדת לישיבה ממושכת, בעל בד רחיץ ובמחיר משתלם

כסאות משרד אורתופדיים לעבודה מהבית - ההבדלים השונים

  • כסא מחשב ארגונומי יכול למנוע בעיות גב עתידיות.
  • כסא אורתופדי יכול להקל ולהפחית את השפעת הישיבה הממושכת על תנאים רפואיים שכבר קיימים בגב התחתון. הקלה זו מתאפשרת באמצעות שתי תכונות חשובות:
  • מנגנון ׳ציפה חופשית׳ שנקרא Free-Float Swive – המאפשר שליטה נפרדת או עצמאית במושב הכסא ובמשענת הגב. זה בדרך כלל לא אפשרי בכסא המצויד במנגנון מקובע. מנגנון הציפה החופשית מאפשר לכוונן את המושב לתנוחת שיפוע הנוטה קדימה. זה מפחית את הלחץ על הדיסק באזור המותני של הגב.
  • שיפוע הנוטה קדימה מוגבל לרוב לזווית מקסימלית של 5 מעלות. על ידי שליטה עצמאית בזוויות שבין משענת הגב למושב, עשוי הכסא האורתופדי להקל ואף לשקם תנאים רפואיים מסוימים, במיוחד בעיות שרירים ושלד בעמוד השדרה.
  • מושב עשוי מקצף יצוק בצפיפות כפולה – קצף יצוק הוכר כבר מזה זמן רב על ידי אנשי מקצוע בתחום הבריאות התעסוקתית והארגונומיה, כחומר שמסוגל לספק את התמיכה והריפוד הטובים ביותר לאותם כסאות למשרד. קצף יצוק בצפיפות כפולה מוסיף מימד נוסף לבריאות הגוף, ומציע תמיכה ונוחות טובות יותר.

מהו ריהוט ארגונומי?

ריהוט משרדי ארגונומי תוכנן במיוחד כדי להציע יעילות ונוחות בסביבת העבודה. הוא מעוצב בצורה כזו שגוף המשתמש נותר במצב בטוח וזקוף כדי להפחית לחצים מיותרים על עמוד השדרה, הצוואר והירכיים.

השקעה בריהוט ארגונומי יקרה אולי מהשקעה בריהוט רגיל, אבל היא בהחלט משתלמת!

כמו שיטות עבודה שונות המתחשבות בשמירה על חיים בריאים מתוך אמונה כי ״גרם של מניעה שווה קילו של תרופה״, כך גם השיטה הארגונומית מעודדת בחירה יזומה בריהוט ארגונומי על פני המתנה להתפתחות של בעיות שאולי יהיו ניתנות לתיקון ואולי לא.

ריהוט משרדי ארגונומי, ובעיקר כסאות ארגונומיים, מועילים במיוחד לאנשים שעובדים שעות רבות בישיבה ליד השולחן מדי יום ביומו. למרות שהריהוט הארגונומי אינו מותאם אישית באופן מוחלט, ניתן להתאים אותו לצרכים של כל אדם.

כיצד לשפר את הארגונומיות שלכם?

ארגונומיה מתייחסת לעיצוב המתחשב בהנדסת אנוש כדי להציע יעילות ונוחות בסביבת העבודה. ארגונומיה היא מדע יישומי העוסק בתכנון ובסידור של הדברים שבהם משתמשים האנשים, כך שהדברים והאנשים יקיימו ביניהם אינטראקציה יעילה ובטוחה יותר. למעשה, מאפייני העיצוב של הכסא המשרדי, התורמים לשמירה על בריאותכם, מבוססים על יישום מדע הארגונומיה.

מה כדאי לבדוק כשקונים כסא משרדי אורתופדי?

אתם לא רוצים לבחור בכסא עבודה שלא יהיה טוב יותר מזה שבו אתם משתמשים כרגע. תהליך הבחירה הנכון יכול להיות די מבלבל. למזלכם, לאחר שעזרנו ללקוחות רבים שהגיעו אלינו לבחור את הכסאות המושלמים עבורם, יש לנו כמה עצות נהדרות כיצד לבחור את הכסא המשרדי המושלם עבורכם. כסא משרדי שיעזור לכם להיפטר מכול הכאבים והמיחושים היומיומיים הנלווים לעבודה המשרדית שלכם.

כאשר אתם יושבים על כסא משרדי סטנדרטי, מופעל לחץ על הגוף. כסא ארגונומי או אורתופדי נועד לאפשר לכם לשבת מבלי שייגרם לחץ נוסף על עמוד השדרה. כסא ארגונומי ניתן לכוונון ולהתאמה אישית לגוף שלכם בצורה נכונה, תוך שהוא מעודד אתכם לשבת עם גב זקוף ביציבה טובה. כסאות אלה פשוט מבטיחים ישיבה בריאה.

יכולת התאמה

הדבר הראשון שאתם צריכים לחפש בכסא הארגונומי הוא התאמה: ככול שהכסא מאפשר לכם לכוונן היבטים רבים יותר, כך ייטב. למשל, לכול הפחות אתם רוצים שהכסא יאפשר לכם לשנות את גובה המושב ומשענות היד ואת זווית ההטייה של משענת הגב. התאמות ארגונומיות אלה יהפכו את הכסא למושלם עבורכם ועבור השולחן למשרד שלכם.

משענות היד

כשאתם יושבים ועובדים, הזרועות שלכם צריכות לנוח בנוחות על משענות היד, תוך שהן מותאמות לגובה משטח ההקלדה על המקלדת או הכתיבה על הדף, כשהכתפיים אינן כפופות. הכסא אמור להציע לכם איזון קל ויעיל בין גובה הכסא לגובה משענות היד שלו.

עומק המושב

לאחר בדיקת הזרועות וודאו שעומק מושב הכסא מתאים לכם. אם המושב ארוך מדי, תהיה לכם נטייה גדולה יותר להישען קדימה, וכאשר תעשו זאת, לא תוכלו ליהנות ממשענת הגב. זה עלול לגרום לעומס רב מדי הן על הרגליים והן על הגב.

דרך טובה לבדוק אם עומק המושב תקין היא לראות אם יש מרווח של שלוש או ארבע אצבעות בין אחורי הברכיים שלכם לבין קצה מושב הכסא.

המפתח הוא נוחות

לא משנה עד כמה כל תכונות הכסא הן מעולות, אם הוא לא נוח לכם לא תרצו לשבת עליו במשך שעות עבודה ארוכות. לכן, ודאו שנוח לכם לשבת בכסא, שהוא נותן לכם תמיכה נכונה ושאתם מרגישים טוב כשאתם יושבים עליו.

שימוש

שקלו כיצד אתם מתכננים להשתמש בכסא הזה. למשל, האם אתם רוצים להיות מסוגלים להסתובב בחלל ולנוע כשאתם יושבים על הכסא? האם אתם צריכים להסתובב, להישען או למתוח את היד כדי להגיע למסמכים בזמן העבודה?

למה אתם צריכים כסא משרדי אורתופדי או ארגונומי?

אם הגעתם עד כאן, אתם כבר בוודאי מבינים למה כדאי לשלב כסאות עבודה אורתופדיים או ארגונומיים, במשרד הארגונומי. בואו נחפור עוד קצת לעומק לפרטים קצת יותר ספציפיים:

שימוש בכסאות משרד ארגונומיים מוביל ליתרונות בריאותיים משמעותיים. למעשה, יתרונות בריאותיים אלה הם אחת הסיבות העיקריות שבגללן כדאי לכם לרכוש כסא מנהלים ארגונומי או אורתופדי לשימוש קבוע. כסאות אלה יכולים להקל על כאבי גב תחתון, להעניק תמיכה לעמוד השדרה, לשמור על בריאות המפרקים ולהקל על כאבי צוואר וכתפיים. שימוש ברהיט ארגונומי יכול גם להפחית את הסיכון להתפתחות הפרעות שרירים ושלד הפוגעות בצוואר ובגב.

כסאות ארגונומיים מספקים נוחות רבה יותר. אתם מבלים שעות ממושכות בישיבה על הכסא המשרדי שלכם. אם לא נוח לכם, קשה לכם להתמקד בעבודה לאורך זמן. ניתן להתאים את הכסא הארגונומי לצורה הטבעית של הגוף שלכם. כך יהיה לכם נוח יותר לשבת ולבצע את המטלות הנדרשות במהלך יום העבודה.

באופן כללי, מחקרים מלמדים שסביבת עבודה לא מתאימה משפיעה לרעה על הבריאות הנפשית ועל הפרודוקטיביות של העובדים ואילו מוצרים משרדיים ארגונומיים משפרים את הפרודוקטיביות.

בהשוואה לסוגים אחרים של כסאות, כסאות ארגונומיים או אורתופדיים הם יקרים יותר אבל משתלמים בטווח הארוך כי הם עוזרים לכם להישאר בריאים ומכאן גם מאושרים ויעילים יותר.

אולי יעניין אותך גם?