איך לרהט משרדים להשכרה?

האופן שבו מרהטים את המשרד משפיע על תרבות העבודה ועל התדמית גם יחד. רהיטים באיכות טובה, היוצרים סביבת עבודה מעוצבת ונאה, תורמים לרמת הפרודוקטיביות של העובדים. חשוב לא פחות לשים לב לאופן שבו מרהטים, שכן הוא משפיע על הדרך שבה קהל הלקוחות רואה אתכם. איך לרהט - זו ההזדמנות לשפר את הרושם הראשוני ולייצר סביבת עבודה מצוינת. כך תשדרגו את הנראות והעיצוב במשרד, באמצעות ריהוט מתאים.

הביאו בחשבון את גודל החלל

דבר ראשון שצריך להביא בחשבון לפני שמתכננים את האופן בו הריהוט ייבחר ואחר כך יסודר, זה להתייחס לגודל החלל ולאופן סידור החדרים. התייחסו לחלל אפילו לפני שתחליטו איזה סגנון של ריהוט להעדיף. זיכרו כי משרד מאובזר להשכרה בשטח מוגדר, יכול להיות בנוי מחללים קטנים ונפרדים או מחלל אחד גדול ורחב. לכל גודל ומבנה משרדי צריך להתאים את הריהוט הייעודי הנכון להם.

חשבו על קונספט ומיתוג

הריהוט שאתם בוחרים למשרד, מהווה חלק מהמיתוג העסקי והארגוני. חשבו מהו הקונספט העיצובי הרצוי ובהתאם לכך תוכלו לקבל כיוון טוב לגבי הריהוט המתאים. הקונספט נשען בין היתר על התרבות הארגונית, על אופן העבודה (יחידני או בצוות), אופי העובדים שלכם וכן התדמית שרוצים לייצר.

פונקציונליות ונוחות

השלב הבא בקבלת החלטות לגבי עיצוב המשרד וריהוט, הוא הפונקציונליות. בד בבד, העדיפו רהיטים שמספקים נוחות למשתמש. רהיטים פונקציונליים ונוחים חיוניים ליצירת סביבת עבודה נעימה, פרודוקטיבית ונוחה. הפונקציונליות באה לידי ביטוי לדוגמא בגודל השולחנות וגובהם. היא באה לידי ביטוי בסידור ארוניות ובבחירה של כיסאות עבודה. חשוב כי הכיסאות יהיו בעלי משענות ראש לצוואר ומשענות יד, בפרט כאשר העובדים עושים שימוש רב במחשב. רהיטים נוחים ויעילים, מסייעים למהלך העבודה התקין ותורמים לבריאות העובדים.

ריהוט ומרחב בחלל הפנים

בבחירת רהיטים למשרד ששוכרים, התייחסו למרחב הפנים. אל תמהרו לרכוש ריהוט מבלי לבדוק שהוא לא ינגוס שטח גדול מדי. חשוב שלאחר ריהוט המשרד, המרווח בין הרהיטים ובין פינות העבודה השונות לא ייראה עמוס מדי. מרחב פנים ראוי חשוב לתחושת הנוחות והרווחה.

איכות הרהיטים ומחירם

לא רצוי לבחור רהיטים משרדיים רק מתוך שיקולי מחיר. רהיטים זולים עשויים להיראות כמו חיסכון בהוצאות, אבל יש היבט נוסף. רהיטים זולים מדי שנהרסים בקלות, מחייבים אתכם לרכוש לאחר מכן רהיטים אחרים או להשקיע בתיקונים. כמו כן, רהיטים זולים שלא נראים איכותיים, יוצרים רושם מאוד לא מוצלח בפני לקוחות, עובדים ומבקרים במשרד. העדיפו לרכוש רהיטים איכותיים, עמידים, שיספקו תועלת לאורך זמן. אלה רהיטים שיהיו נוחים לשימוש, אפקטיביים ונאים עין. רצוי לוודא כי חומרי הגלם איכותיים ועדיף שהם יכללו מרכיבים ברי קיימא.

בחירת רהיטי מנוחה וחשיבותם  

בהרבה משרדים כיום נהוג להשקיע בריהוט של פינת מנוחה והתרגעות. פינות מנוחה מאפשרות לעובדים ליהנות מהפסקה נינוחה, בין משימה למשימה. אלה המקומות שבהם עובדים לעיתים מעלים רעיונות ביחד, משוחחים, מתקשרים בצורה יעילה שלא אפשרית בזמן מילוי משימות שוטפות. רהיטי המנוחה כגון ספה ביתית, שטיחים נאים, עמדות קפה מוצלחות, מהווים חלק חשוב מההווי המשרדי ומאספקת תנאי עבודה רצויים. רהיטים כאלה צריכים להיות בעלי אופי נעים, חמימים באופיים ומזמינים.

לסיכום, חשוב לרהט משרדים להשכרה בצורה מושכלת. הביאו בחשבון שיקולים כמו גודל החלל, מספר העובדים ליחידת שטח, מיתוג המשרד. תנו את הדעת להיבטים של פונקציונליות ונוחות והתאימו את הרהיטים לגודל חלל הפנים וסידור החדרים. בחירה ברהיטים איכותיים וארגון פינת מנוחה לצוות יוכיחו את עצמם כמשתלמים ומוצלחים לאורך זמן.

אולי יעניין אותך גם?