ציוד וריהוט בסיסי להקמת משרד חדש

בהגיענו להשיק את המשרד החדש עבור בית העסק שלנו, הרי שישנם מספר יעדים העומדים לנגד עינינו:

ראשית, נבקש ליצור סביבת עבודה נעימה ומזמינה אשר תשרה על העובדים והעובדות אווירה פרודוקטיבית ושייכות, יש שיגידו אף משפחתיות. לצד זאת, נשאף להקים משרד המותיר רושם חיובי ראשוני על פניהם של לקוחות קיימים ופוטנציאליים, כמו גם על שותפים עסקיים וספקים.

אין מדובר רק בבליל של פריטים ורהיטים שונים אשר יחדיו יוצרים 'משרד'. זוהי לא אחרת מאשר מלאכת מחשבת הבוחנת את אופיו של העסק ואת פעילותו השוטפת הצפויה; מלאכת מחשבת שיעדה הוא לחבר רכיב לרכיב, עד ליצירתו של תצרף מדויק.

עמדות עבודה משרדיות

וכאן יש להציף את השאלה המהותית; מה יהא אופיו של המשרד? האם מדובר בחלל פתוח ובו העובדים והעובדות יפעלו יחדיו? או שמא במשרדים המפרידים בין בעלי התפקידים? ואולי יהיה זה משרד שישלב בין בעלי תפקידים בכירים עם משרדים פרטיים לבין יתר הצוותים הפועלים במרחב 'אופן ספייס'.

בהתאם לבחירתכם ושיקולכם, תוכלו לחפש אחר עמדות העבודה  הרלוונטיות לרבות שולחנות עבודה שיתופיים ליצירת מספר רב של עמדות ובשטח מצומצם, או שולחן עבודה משרדי עבור בעל/ת תפקיד פרטני.

ישנם לקוחות הפונים אלינו במטרה לאפשר לעובדיהם פינות עבודה ל'חילוץ עצמות' עם שולחנות עמידה מתכווננים המתאימים במדויק לגובהם של כל עובד ועובדת. עם מכלול של אפשרויות, השמיים הם הגבול.

פתרונות אחסון ודקורציה

ישנם עסקים רבים הזקוקים לסביבה משרדית, אך וודאי שכל בעל ובעלת עסק יבקשו להתאים לעצמם משרד בגודל אשר ישקף את פעילותם, את סדר כוח האדם הצפוי שבמשרד, וכן את התקציב החודשי עליו החליטו מבעוד מועד למען תשלום השכירות.

פתרונות אחסון משרדיים עשויים בהחלט לתת את המענה הנכון הן מבחינה דקורטיבית והן למען יצירת שטח פנים פתוח ומרווח ככל הניתן.

ניתן למצוא פתרונות המשלבים בין ריהוטים שונים לרבות כרית ישיבה מרופדת ומעוצבת ובה מגירות לאחסון ציוד משרדי וניירת.

באתרנו תוכלו אף למצוא ארונות משרדיים שאינם רק מביאים עמם עיצובים ייחודיים כגון ציפוי דמוי בטון למראה אורבני-מודרני, כי אם אפשרויות להתאמה אישית וחלוקת מדפים הלוקחת בחשבון את צרכי המשרד.

כסאות - נותנים לנוחות את קדמת הבמה

נראות היא בהחלט אלמנט חשוב ביצירת סביבה משרדית מזמינה, אולם אל לנו להוריד מסדר העדיפויות את הנוחיות של העובדים ומבקרי בית העסק. באופיס סמייל אנו שמחים לבשר כי מצאנו את 'המתכון הנכון' לנוחיות ונראות.

הן באשר לכסאות עבור פינות ההמתנה למבקרי ובאי המשרד, והן באשר לכסאות המשרדיים עבור צוות החברה המאכלס את המשרד יום ביומו, מן העובד הזוטר ועד הבכיר, מומלץ לבחור בכיסאות אורטופדיים המשלבים בין דקורטיביות נקייה ואסתטית לבין אלמנטים ארגונומיים הסוללים את הדרך אל עבר עבודה וישיבה ממושכת נטולת כאבי גב וצוואר.

ריהוט לחדר ישיבות

ישנם משרדים ובהם חדר הישיבות הוא מרכזו של בית העסק; המקום בו הצוותים יושבים יחדיו, מסיקים מסקנות, מבצעים פגישות ווידאו דרך מצלמות PTZ  ומעלים רעיונות שמצעידים את החברה קדימה אל עבר יעדים חדשים. ישנם עסקים ובהם חדר הישיבות זהו הלב הפועם בו ידונו בנושאים שונים אל מול קולגות מקומיים ואף מעבר לים.

בקטלוג ריהוט חדרי הישיבות שבאתרנו, נשמח להציע ריהוט איכותי בעיצובים שונים ובהתאמה אישית לאופיו של המשרד. אנו נוגעים בכל הפרטים ולו הקטנים ביותר; החל מכסאות לחדרי ישיבות, דרך שולחנות בעיצובים קלאסיים ועד מודרניים ועד למתן פתרונות המשלבים בין חברה המתמחה בעיצוב משרדי לבין ריהוט בעיצוב אישי המיוצר בנגריה פרטית.

אולי יעניין אותך גם?