טיפים לבחירת ריהוט לחדר ישיבות

מעוניינים לעצב את המשרד החדש או לשדרג את העיצוב הקיים? האם ידעתם כי בחירה נכונה של ריהוט משרדי משפיעה לטובה על האווירה בעסק ותורמת להצלחתו? עליכם לזכור כי ריהוט משרדי נועד לשמש את העובדים והמנהלים במשרד, אך הוא חשוב גם לחיזוק המותג, לשיפור האווירה במקום ולשיפור איכות חיי העובדים ולשמירה על בריאותם. בנוסף, הריהוט נועד להרשים את הלקוחות המבקרים במשרד ולהעביר להם מסר שיווקי מסוים, בהתאם למאפייני העסק ותחום פעילותו והתמחותו.

תכנון ועיצוב המשרד

כדי לבחור נכון ריהוט למשרדים מומלץ לערוך סקר שוק מקיף ולהגיע לאולם התצוגה של חברה מובילה וחדשנית המתמחה בייעוץ, תכנון, עיצוב וייצור רהיטים מסוגים שונים, לכל המשרדים. תכנון מקצועי מראש מבטיח התאמה מלאה של פריטי הריהוט למאפייני העסק ולצורכי המיתוג, כמו גם התאמה לצורת העבודה ולמאפייני העובדים.

יש לקחת מידות מדויקות של המשרד וחלוקת החלל הפנימי, לאפיין את העבודה כדי לתכנן ריהוט ארגונומי בעיצוב אלגנטי וייחודי, ויש לגבש החלטה לגבי קונספט עיצוב המשרד. את הרהיטים יש להתאים לגוון הקירות, לצבעי הלוגו של החברה, לשירות שהחברה מציעה ללקוחותיה ולאווירה הרצויה במקום. בחירה נכונה של ריהוט משרדי מבטיחה אווירה נעימה המשפיעה לטובה על הלקוחות והעובדים.

בנוסף, תכנון ועיצוב המשרד על ידי צוות מנוסה ומקצועי מאפשר ליצור בידול מהמתחרים, לשפר את תפוקת העובדים, לחזק את נאמנות העובדים והלקוחות, לחזק את המותג ולנצל באופן מיטבי את חלל הפנים.

שומרים על בריאות העובדים

כאשר בוחרים רהיטים למשרד כמו שולחנות עבודה, דלפק קבלה, כסאות משרדיים, ריהוט לפינת המתנה וריהוט לחדר ישיבות ולמטבחון, חשוב לוודא כי הריהוט מיוצר מחומרי גלם איכותיים ועמידים. כמו כן, מומלץ לרכוש ריהוט ארגונומי כדי לתרום לרווחת העובדים ולשמור על בריאותם.

סביבת עבודה ארגונומית משפרת את פריון העבודה, מונעת כאבי גב, מחלות שונות ובעיות כמו צוואר תפוס וכאבי מפרקים, וכך העובדים אינם זקוקים לימי מחלה בגלל ישיבה לא נכונה, והעסק זוכה להצלחה.

מחקרים רבים נערכו בתחום חשיבות ונחיצות סביבה ארגונומית לעובדי המשרד, ישנם פתרונות חדשניים בתחום וכדאי לקבל הסברים מצוות החברה המתכננת ומייצרת ריהוט משרדי מתקדם וארגונומי. כיום, ניתן לרכוש במחיר שווה לכל כיס שולחנות עבודה נוחים עם כסאות מנהלים וכסאות עבודה המותאמים לישיבה ממושכת, עם תמיכה בריאה לגב ולצוואר.

אחסון חכם ויעיל

בכל משרד נדרשים פתרונות אחסון חדשניים וחכמים, ניתן לרכוש ארוניות, כונניות וכוורות לאחסון ציוד משרדי, לרבות קלסרים, דיסקים וכדומה. כדאי לשלב בין פתרונות אחסון פתוחים המחייבים שמירה על סדר וארגון לבין ארונות וכונניות עם דלתות כדי להסתיר את הפריטים המאוחסנים וליצור אווירה נעימה יותר במשרד.   

יש להתאים את פתרונות האחסון באופן מדויק לצורכי המשרד וסוג העבודה, ישנם פתרונות מודולריים ושלל אפשרויות בחירה. חשוב להתאים בין עיצוב הארונות והכונניות לשאר פריטי הריהוט במשרד ולקונספט העיצוב הכללי.

ריהוט חדר ישיבות

במשרדים רבים יש לפחות חדר ישיבות אחד, חשוב להשקיע בתכנון החדר ובבחירה נכונה של ריהוט נוח, עמיד ואיכותי. חדר ישיבות נועד לשימוש צוות העובדים והמנהלים ולקיום פגישות עם לקוחות, ספקים, שותפים וכדומה. לכן, יש למצוא את האיזון המושלם בין פונקציונליות ונוחות לבין מראה יוקרתי ומרשים המשפיע לטובה על המשתתפים בפגישה.

בעת בחירת ריהוט לחדר ישיבות חשוב לשים לב למידות הרהיטים בהתאמה לגודל החדר, כדי לנצל היטב את החלל, ויש להתאים את העיצוב של הרהיטים למאפייני העסק. בחירה נכונה של שולחן ישיבות, כסאות ופריטי ריהוט נוספים מאפשרת להעביר מסר שיווקי כמו הצלחה, חדשנות, יוקרה ועוד.

פינת המתנה

כמעט בכל משרד יש פינת המתנה בה יושבים לקוחות וממתינים לשירות או לפגישה. מומלץ להשקיע בפינות ישיבה נוחות בעיצוב יוקרתי, כך משפרים את חוויית הלקוח והוא גם מתרשם לטובה מהעסק. יש מגוון פתרונות ורהיטים מעוצבים לפינות המתנה, לדוגמה ספת אירוח בעיצוב ביתי, כורסאות עם ריפוד איכותי בעיצוב יוקרתי, שולחן מעוצב עם או ללא זכוכית וכדומה.

חיזוק המותג

כאמור, ריהוט משרדי משפיע על לקוחות ועובדים, כדי לחזק את המותג יש לקבל החלטות נכונות ולתכנן במקצועיות היכן ימוקמו הרהיטים, כיצד לנצל את חללי הפנים וכמובן להתאים בין עיצוב וגווני הרהיטים למאפייני העסק וגווני הלוגו. זו אינה החלטה של מה בכך, לכן אין לוותר על ייעוץ מקצועי וחשוב לרכוש רק רהיטים באיכות גבוהה המשקפים הצלחה, חדשנות, יצירתיות וכדומה.


אולי תרצה לקרוא גם: