כסאות ארגונומיים מומלצים ב-2024

אם אתם עובדים מול מחשב ומבלים זמן ממושך בישיבה, נראה שהגיע הזמן לשקול להתפנק עם כיסא משרדי ארגונומי שיציע נוחות ורווחה וימנע כאבים ונזקים בריאותיים לאורך זמן!

תמיד כדאי לקום ולזוז, לפחות פעם בשעה, במהלך העבודה. אבל כסאות משרדים ארגונומיים עושים הרבה יותר מזה והם באמת מתוכננים כדי להציע לגוף תנועתיות תוך כדי הישיבה הממושכת כדי שזו לא תסתיים בעייפות ובכאב.

המבנה של כסא מחשב ארגונומיים תומך בגב התחתון ובעמוד השדרה ומציע תמיכה גם לצוואר, לכתפיים ולגב העליון. יתרה מזאת, הכיסא הארגונומי הטוב ביותר תומך למעשה בכול הגוף שלכם. למשל, משענות ידיים מתכווננות כדי לתמוך בזרועות ובכתפיים והן עשויות מחומרי פרימיום כדי להציע נוחות מרבית, רווחה ובריאות כללית טובה!

  • כל מה שחשוב לדעת על כסאות ארגונומיים למשרד

כסאות משרד ארגונומיים הטובים ביותר ב-2024

הנה כמה כסאות ארגונומיים מומלצים שיכולים להתאים במיוחד לצרכים האישיים שלכם ולסגנון המשרד שלכם:

  • כסא משרד ארגונומי יוקרתי – דגם Leather Wings - Butterfly, אם אתם מחפשים כסא מעור אמיתי, איכותי ויוקרתי במיוחד.

  • כסאות מחשב ארגונומי – דגם Total Comfort - Clasic, אם אתם רוצים כסאות מחשב ארגונומיים

  • כסאות משרדיים ארגונומיים בסגנון כסאות גיימינג – דגם Red River, אם אתם מחפשים כסא פרימיום אסתטי לא סטנדרטי עם תמיכה מלאה לישיבה ממושכת.


  • כסא ארגונומי לישיבה ממושכת – דגם Joy Mix – Butterfly, הוא מאותם כסאות גבוהים ורחבים, שיתאים לכם, אתם גבוהים במיוחד או זקוקים לתמיכה במשקל יותר מכפי שתוכלו לקבל מכיסאות אחרים (עד 180 ק״ג).



  • כסאות מנהלים ארגונומיים – דגם Total Comfort – Net, אם אתם מחפשים כסא מסוגנן ואיכותי, נראה שכסאות מנהלים עם גב רשת גומי איכותי עשויים להתאים לכם.


  • כסאות אורתופדיים – דגם Total Comfort - Mini, אם אתם מחפשים כסא נוח לעבודה ממושכת עם ספוג עבה ורך במיוחד, ובמחיר אטרקטיבי.

  • כסאות ארגונומיים למחשב – דגם White Flow, עם תמיכה כדורית לגב התחתון, אם אתם חולקים את המשרד עם מישהו אחר וזקוקים לכיסא שמאפשר כיוונון מהיר.
    כסא ארגונומי למחשב דגם White Flow


אולי יעניין אותך גם:

כסאות משרדיים ארגונומיים מאופיינים בתכונות חיוניות ביותר, כמו יכולת לכוונן את הגובה, תכונות סיבוב על ציר, מנגנוני ישיבה המופעלים על ידי המשקל, בדי ריהוט מבוקרי טמפרטורה ועוד.

כסאות ארגונומיים הם כבר לא רק מוצר יוקרה או עיצוב אולטימטיבי שמעצבי פנים עשויים לבחור בו. אדרבה, עיצובים ארגונומיים מופיעים כחובה עבור סביבות משרדיות היום ובעתיד. וזה די מובן!

אחרי הכל, עם העלייה באורח החיים הכולל ישיבה ממושכת, יותר ויותר אנשים מתרחקים מפעילות גופנית שאמורה לשמור על בריאות הגוף והנפש שלהם. הם גם מסתפקים במזון מהיר ממכלי מיקרוגל במהלך יום העבודה, יושבים במשך שעות ליד השולחן, בלי קשר לשעה שמורה השעון וסובלים שינה טרופה – כל אלה תורמים לשורה של בעיות רפואיות שונות.

בעוד שעיצוב פריטי הריהוט המשרדי בגישה הארגונומית לא יפתור את כל האתגרים הללו המאפיינים את העובדים במאה ה-21, הוא בהחלט יכול להציע תרומה ליציבה תקינה של הגוף במהלך העבודה.

על עיצובי ריהוט ארגונומיים

ארגונומיה מתמקדת בחקר הדרך שבה גוף האדם פועל, מקיים אינטראקציות ומגיב לאובייקטים בסביבתו. הארגונומיה מתבוננת על גוף האדם הנוטה ליציבה מסוימת כדי לבצע משימה או פעילות מסוימת, ותובנות אלה ממונפות על ידי מעצבי רהיטים ארגונומיים, ליצירת רהיטים ארגונומיים, כמו כסאות עבודה, שולחנות עמידה או כסאות לחדר ישיבות.

ריהוט ארגונומי מתייחס לתכנון מיוחד שנועד לתמוך בהתאמת התפקוד והנוחות של הרהיט לצרכי השימוש של בני האדם. חלק מהמטרות המרכזיות של עיצובי ריהוט ארגונומי, כולל הפחתת הסיכון לבעיות שרירים ושלד, כאבי מפרקים, כאבי צוואר, בעיות גב, דלקת פרקים, לחץ דם ירוד. 

מהם המאפיינים של ריהוט ארגונומי?

ריהוט ארגונומי, ובמיוחד כסאות ארגונומיים, חיוני במיוחד לסביבה המשרדית והופך למעשה לחובה! הארגונומיה תומכת ביציבה נכונה ומבטיחה לעובדים תנאי עבודה בריאים ונוחים שלא יפגעו בסופו של יום בעמוד השדרה ובשרירי הגוף, ויאפשרו לעובדים להיות פרודוקטיביים יותר.

הנה כמה מהתכונות המרכזיות של עיצובי ריהוט ארגונומיים:

  • גוף האדם נוטה לתנוחה ספציפית בעת הישיבה, העמידה, העבודה ליד השולחן או ביצוע כל משימה אחרת בסביבה המשרדית. ריהוט משרדי ארגונומי מאפשר את תנועות הגוף השגרתיות הללו במקום להגביל אותן.

  • צורת S היא הצורה הטבעית של עמוד השדרה. עם זאת, בזמן העבודה או בעת השימוש בגאדג׳טים המשרדיים השונים, עובדים נוטים להישען לעבר תנוחת C. מחקרים מצאו שרוב העובדים נוטים להשתמש ב-4-3 גאדג׳טים שונים במהלך יותר משמונה שעות העבודה שלהם. בעוד שמעבר מזדמן לתנוחת C לא אמור להזיק, שהייה ממושכת בתנוחה זו היא זו שעלולה להוביל לשורה של בעיות בריאותיות בעמוד השדרה, בשלד ובשרירים. המטרה של העיצובים הארגונומיים היא לטפח את צורת ה-S הטבעית של עמוד השדרה. לפיכך, עיצובים אלה חיוניים מאוד להבטחת הבריאות, הפרודוקטיביות והביצועים של העובדים, תוך שמירה על היציבה והרווחה הכללית שלהם.

  • ארגונומיה בעיצובי פנים בכלל ובריהוט משרדי בפרט, הולכת ותופסת יותר ויותר פופולריות. פריטים כמו שולחנות עבודה, כיסאות, שולחן ישיבות וכל ריהוט משרדי אחר, אמורים לשמש מגוון של בני אדם המאופיינים במבנה, ביציבה ובמשקל גוף שונה. מוצרי הריהוט המשרדי הרגיל לא יהיו מצוידים באפשרות לתת מענה לסוגים הכול כך שונים של בני אדם. היום, העיצוב הארגונומי מציע פרטי ריהוט משרדי מעוצבים כך שיוכלו להתכוונן ולהתאים לדרישות הפונקציונליות של מגוון רחב ביותר של בני אדם.

  • בהשוואה לרהיטים הרגילים, פריטי ריהוט ארגונומיים מעודדים שפע של תנועה טבעית של הגוף במהלך שעות העבודה. תנועתיות זו חיונית במיוחד לשמירה על הבריאות הכללית, על המעורבות ועל שיתופי הפעולה של העובדים במקום העבודה.

  • פריטי ריהוט מעוצבים מקפידים להציע גם היבט אסתטי ותחכום. עם זאת, הריהוט המעוצב לפי הגישה הארגונומית שם דגש רב יותר על היבטים הקשורים לשימושיות, לנוחות ולבריאות.

  • בעולם המודרני, ישיבה ממושכת על כיסא ליד השולחן המשרדי היא הנורמליות החדשה. אמנם, לא ניתן להימנע מזה לחלוטין, אבל בהחלט אפשר להימנע מפגיעה או מלחץ על העצמות, המפרקים והשרירים. וזה בדיוק מה שמכוון לעשות הריהוט הארגונומי!

שני יתרונות מרכזיים שמציע השימוש בכיסאות ארגונומיים בשעות העבודה

  • הפחתת הכאב – ישיבה על כיסא ושולחן ארגונומיים, כשלוח המקלדת והעכבר נגישים בצורה מושלמת, יכולה להבטיח שתסיימו את המשימה ללא עייפות או כאב.

  • הגדלת התפוקה – העובדים הם הנכס הגדול ביותר של כל ארגון. לעובדים יש חשיבות מכרעת במימוש מטרות הארגון לטווח הקצר והארוך.

    לפיכך הצלחת הארגון תלויה בפרודוקטיביות של העובדים. בדומה לכך, התפוקה של העובדים תלויה ברמת הנוחות שהם מקבלים בזמן העבודה. ריהוט ארגונומי מבטיח שהעובדים ייהנו מגמישות מרבית בכול הנוגע להתנעת הגוף תוך כדי העבודה במשרד.