איך לעצב משרד בסגנון עיצוב קלאסי פריזאי?

כשחושבים על בחירת הריהט והפריטים הדקורטיביים שיתאימו לעיצוב משרדי, מדמיינים, בין השאר, שולחנות וכסאות ארגונומיים, ארוניות אחסון מתוחכמות עם עציץ נחמד, ופינת קפה נעימה שתהפוך את ההפסקות לכיפיות יותר. 

עם זאת, למרות שמדובר במשרד, סגנון חלל העבודה שלכם לא אמור ליצור אווירה מודרנית וקרה משהו. המשרד שלכם יכול להתהדר די בקלות בסגנון קלאסי פריזאי, מבלי שתוותרו על הנוחות והארגונומיות השומרות על בריאות העובדים ומצב רוחם הטוב.

סגנון פריזאי חובק מגוון של תמות צרפתיות אמיתיות, החל מהיוקרה הדקדנטית ועד לביתיות הנוחה. סגנון זה כולל צבעים קלאסיים ומגוון אלמנטים דקורטיביים, כולל קרניזים, שהם תבליטים תלת ממדיים, המשנים באופן מופלא את משטחי הקירות והתקרות בחלל המשרד.

יצירת פרופיל קרניז מוסיפה למשרד הריק וחסר הנפח, אווירה חזותית משמעותית והופכת את המראה השגרתי והמשעמם למראה מעוצב ויוקרתי יותר.

ההזדמנויות להשתמש בקרניזים במשרד הן רבות ובעזרתם ניתן להתקין מגוון עיצובים, לרוב בחיבור בין הקיר לתקרה.

על הסגנון הפריזאי ושילובו במשרד

הסגנון הפריזאי הוא מעודן, אלגנטי, זוהר ואסוף. בניגוד לסגנון הפרובינציאלי פריזאי, מדובר בסגנון הרבה פחות עמוס ומעיק, עם זאת, מספר פריטים עתיקים, וינטג׳ים ועכשוויים יכולים להוסיף לאווירה נשמה, נוסטלגיה ואופי.

אופי זה בא לביטוי בגישת עיצוב מכוונת, אבל לא כופה, המשלבת את המרכיבים המשובחים ביותר של הקלאסיקה עם טוויסט אלגנטי מעודן. היופי בעיצוב זה הוא בפרטים הקטנים כאשר המטרה היא ליצור דיאלוג בין עבר להווה, מקום שבו רהיטים ותפאורה משקפים הן את הסגנון האישי של העסק והן את עושר ההיסטוריה עליו הוא מסתמך.

זה לא אומר שאתם חייבים להצטייד עכשיו בריהוט מפונפן ועשיר בבדי קטיפה מעוטרים, אבל תוכלו להוסיף מגע עיצובי שיקנה לריהוט המשרדי שלכם אווירה פריזאית משהו, מבלי שתצטרכו להשקיע בביצוע מהפכה ענקית בשיפוץ המשרד כולו.

אתר פינטרסט מציע אינספור פריטים שיעזרו לכם להוסיף קישוט על שולחן המנהל, על אדן החלון או על ארונית התיקים, שיוסיפו את הטעם הפריזאי לחלל המשרד. כדי למצוא פריטים קסומים אלה, כל שעליכם לעשות זה להיכנס לפינטרסט, לרשום את מילות המפתח המתאימות, ולבחור מבין כל ההצעות המדהימות שייחשפו לפניכם, כולל עתיקות שמקורן בשווקי פשפשים בצרפת כמו פמוטי נרות לארוחת ערב, פסלים, משחקי לוח או מנורות שולחן דקורטיביות.

קרניזים יכולים לשדרג כול סוג של ריהוט משרדי

בחרתם את סגנון הריהוט שמתאים למשרד שלכם? כעת תוכלו ליצור אווירה יוקרתית יותר בעזרת קרניזים שיכולים:

  • לשדרג את חלל המשרד, מבלי לעבור שיפוץ פנימי ולהרוס קירות.
  • להסתיר פגמים או סדקים בקיר.
  • להסתיר אלמנטים חשובים אבל לא דקורטיביים בעליל, כמו חוטי חשמל וכבלים.
  • להעניק לחלל המשרד מראה מרווח יותר.
  • לרכך את אווירת המשרד הקרה, להעניק לחלל מראה דינמי יותר ולהשרות בו אווירה נעימה וייחודית יותר.
  • לאפשר התקנת מקורות תאורה שניתן למקד לפינות החשוכות ביותר במשרד.

עיצוב החלל בעזרת קרניזים, לא צריך להשפיע על הריהוט והציוד המשרדי הקיים. אחרי הכול, אתם לא רוצים להיכנס להרפתקה כספית גדולה ולהחליף הכול, רק להוסיף קצת אווירה פריזאית לסביבת העבודה שלכם.

השוק מציע היום קרניזים קלים להתקנה, חזקים ועמידים לאורך זמן. הקרניזים זמינים במבחר גדלים, צבעים וסגנונות והם אמצעי מעולה לשיפוץ כל קיר או תקרה עם פגמים.

קיימים מספר סגנונות של קרניזים וביניהם, קלאסי, מודרני או עכשווי. כלומר, תוכלו לבחור את הקרניז בסגנון העיצובי ובמרקם המתאים לעיצוב המשרד שלכם. בנוסף, ניתן גם לצבוע את הקרניזים בגוון שישלים את עיצוב חלל המשרד שלכם.

 

אולי יעניין אותך גם?