10 הסיבות בגללן כסא מחשב אורטופדי כל כך חשוב לעבודה במשרד

סביר להניח שגם בעסק שלכם, עובדי המשרד יושבים שעות ארוכות על כסאות לא נכונים. כסאות אלה עלולים לגרום לבעיות בריאות חמורות. לעומת זאת, רכישת כסא אורטופדי, ארגונומי, יכולה לשפר באופן דרסטי את היציבה, להפחית את כאבי הגב ובסופו של דבר גם לשפר את הפרודוקטיביות.

כסאות אורטופדיים למחשב במקום הכסאות המסורתיים

הנוחות של העובדים במשרד משתפרת כאשר הם משתמשים בכסאות עבודה אורטופדיים. אולי אתם תוהים מה בכלל ההבדל בין סוג כיסאות זה לכסאות משרד מסורתיים, שבהם השתמשנו עד היום.

ובכן, יש כמה סיבות לכך שהעובדים מעדיפים היום להשתמש בכסאות עבודה אורטופדיים, ורובן מושפעות מהנוחות ומהיציבה הטובה שמציע להם כל סוג של כסא אורטופדי למחשב.

הנה 10 הסיבות המובילות בגינן כדאי להתחיל להשתמש בכסא אורטופדי, שיכול לשמור על היציבה הנכונה וליהנות מישיבה נינוחה יותר, לאורך יום העבודה.

דוגמאות לכסאות אורטופדיים למחשב

Total Comfort Classic – כסא אורטופדי לישיבה ממושכת – טוטל קומפורט – קלאסיק עבודה – הוא כסא אורטופדי למשרד באיכות גבוהה ביותר, שמציע מושב בולם זעזועים, אפשרות לתוספת כרית ראש, וכמה פינוקים נוספים, כמו:

  • כרית גב תחתון מתכווננת.
  • מנגנון התאמה משוכלל עם ידיות מתכווננות לכול הכיוונים.
  • מושב מרווח.
  • ספוג יצוק שאינו צונח ולא משנה צורה. בסיס הספוג עשוי מפלסטיק יצוק כשבמרכזו אזור גמיש המונע לחץ על עמוד השדרה.
  • בסיס כיסא עשוי מאלומיניום יצוק.

Picasso – כסא עבודה מעוצב – דגם Picasso היוקרתי, הוא אחד מאותם כסאות אורטופדיים למחשב שמציעים לעובדים שלכם כסאות באיכות גבוהה ובעיצוב מוקפד, עם תשומת לב מרבית לכול אחד מחלקיו. הכיסא מאובזר במספר ידיות כיוונון, גלגלי סיליקון, בסיס אלומיניום יצוק, ובוכנה איכותית מסוג High Class.

דגם Picasso מציע גם סוג של בד מיוחד המשלב סיבי בד רכים ונעימים למגע, יחד עם סיבי ניילון חזקים, כדי להבטיח חומר איכותי שיוכל לשמש אתכם לאורך שנים רבות.

Triple – כסא מחשב אורטופדי – כסא זה מציע מנגנון הכולל ידית לקביעת המשענת בכול זווית, ולקביעת הכיסא כיחידה אחת בכול זווית. בנוסף, שתי ידיות נוספות, האחת לשחרור המושב לתנועתיות גמישה, והשנייה לקביעת קושי התנועתיות הגמישה – כל אלה מציעים תמיכה טובה ביציבה, בהתאמה אישית.

Flow – כסא מנהלים ארגונומי – כסא המציע תמיכה כדורית לגב התחתון. דגם מרווח ונוח שמפזר את הלחצים בצידי עמוד השדרה.

Center Mix - Butterfly – כסא מנהלים אורטופדי עם גב כיסא הניתן לכיוון מעלה/מטה כמקשה אחת, כדי להציע התאמה מושלמת של תמיכת כרית הגב התחתון ומניעת שחיקה ולחצים במהלך ישיבה ממושכת.

Red Bee – כסא גיימינג – מציע מגוון רחב של פונקציות להתאמה אישית מושלמת. הכסא מגיע עם מושב רשת איכותית למניעת התנגדות ולחצים במהלך הישיבה הממושכת, עם מגוון אפשרויות כיוונון כדי שיוכל להתאים לכול משתמש ועבור כל פעולה. כולל:

  • ידיות כסא המסתובבות 180 מעלות, כדי להתאים במיוחד לגיימינג.
  • תמיכה נשלפת לרגליים.
  • 3 רמות קושי לשינוי של לחץ כרית הגב התחתון.
  • גב כסא וכרית גב תחתון למניעת שחיקה ולחצים לא רצויים בזמן הישיבה הממושכת.
  • רשת אלסטית שלא מאבדת מאיכותה עם השנים.


למה כסאות אורטופדיים טובים לבריאות העובדים?

  • תמיכה ביציבה – כסא מחשב אורטופדי מתקן את הנטייה שלנו לרכון קדימה כשאנחנו עובדים בישיבה. כיסא המציע תמיכה לכול אורך הגב ותומך ביציבה הטבעית, מבטיח שהכיסא יעזור לשפר את היציבה שלכם.

  • הגברת הפרודוקטיביות - כסא עבודה נכון יכול להשפיע רבות על חיי העובדים. יש מספר מחקרים שגילו כי בחירה בריהוט משרדי מעוצב ונוח כאחד, יכולה להשפיע מאוד על שביעות הרצון של העובדים, כמו גם על הפרודוקטיביות שלהם.

  • הפחתת כאבים – כאבי גב תחתון וכאבי צוואר, הם חלק מהכאבים הנפוצים ביותר איתם מתמודדים עובדים במשרדים. כאבים אלה נובעים בדרך כלל מהעיצוב של הכסאות המסורתיים, שלא מאפשרים לעובדים לשבת שעות ארוכות תוך קבלת תמיכה ביציבה הנכונה. לעומת זאת, שימוש בכיסא ארגונומי מבטיח הרפיה טובה יותר והפחתה של כאבי הגוף. זאת משום שאותן נקודות כואבות, מקבלות תמיכה ראויה

  • הפחתת הלחץ על הירכיים – כשזה מגיע לנשיאת משקל הגוף בישיבה, הירכיים חשות את רוב הלחץ. ישיבה על כיסא אורטופדי מפחיתה את הלחץ על הירכיים, באמצעות עומק מושב מותאם אישית לתמיכה בירכיים. לדוגמה:

  • התאמה אישית – חשוב לבחור בריהוט משרדי שמצויד בגמישות הנדרשת כדי לתת מענה לצרכים של כל עובד, בין אם אלה כסאות לחדר ישיבות או כסא גיימינג. עובדים עוסקים במגוון משימות ויש להם צורות גוף שונות. השקעה בריהוט שניתן להתאמה אישית לפי גודל העובד או סוג העיסוק שלו, תעזור לשמור על הנוחות של כל עובד שיושב על הכיסא וממוקד בעבודתו. לכן, כאשר אתם מחפשים כיסא משרדי חפשו כסא המאפשר התאמות כמו: גובה המושב, עומק המושב, הטיית משענת הגב, וכיוונון משענות הידיים. לדוגמה:
  • שיפור זרימת הדם בגוף – מחקרים גילו כי ישיבה של שעה אחת בלבד מגבירה את הסיכון לדיכאון, מחלות לב, זרימת דם לקויה וכאבי גב. לכן, לאנשים שיושבים שעות, מומלץ לשנות את היציבה כל 30 דקות בערך. כל תנועה שמעלה את קצב חילוף החומרים מעל לקצב המנוחה הנייח הרגיל (כמו בישיבה), מעניקה יתרונות בריאותיים עמוקים לטווח הארוך, ומקטינה את הסיכוי למחלות חמורות.

  • הפחתת ההיעדרויות מהעבודה – חברות רבות נפגעות מהיעדרויות עובדים עקב בעיות בריאות, כולל כאבי גב. בחירה בכיסאות אורטופדיים, יכולה להפחית את ההיעדרויות הללו ולחסוך כספים לעסק. מכיוון שלעובדים נוח יותר כשהם יושבים על כיסא עם משענת ראש ותמיכה בעמוד השדרה, כאבי הגב שלהם יפחתו. באופן זה יוכל העסק לחסוך לעצמו הרבה כספים שמבוזבזים על ימי היעדרות רבים הנובעים אך ורק מעצם העובדה שהעובדים יושבים שעות ארוכות על כסאות לא נוחים.

  • מיועדים לכל סוגי המשתתפים – אין שום מגבלות לגבי ההטבות שהמשתמשים יכולים להפיק מהשימוש בכיסא אורטופדי, ארגונומי. היות שמגוון של כסאות עבודה זמין בשלל צורות וגדלים, תוכלו למצוא את אלה המתאימים לסביבת העבודה שלכם ולמבנה הגוף של העובדים שלכם.

  • בעוד שכיסאות שעוצבו במיוחד עבור נכות זו או אחרת מתמקדים בתמיכה בחלק ספציפי בגוף, כסאות עבודה אורטופדיים מותאמים אישית ותומכים בסוגי גוף שונים. למעשה, כסאות אורטופדיים מתאימים לכל סוגי העובדים שניתן למצוא בסביבות עבודה משותפות.

  • העובד לא צריכים להתאמץ יותר מדי כדי להתאים לעצמו כסא בכול פעם שהוא מתיישב באחד מהם. כיסא עבודה טוב מאפשר התאמה אישית וטבעית לכול סוג של גוף.

  • בטיחות מיטבית – העובדה שכסאות ארגונומיים הם אידיאליים לעובדי המשרד היא לא איזו השערה ספקולטיבית. להיפך, הכיסאות נבדקו במעבדה ואושרו שהם אכן מספקים למשתמשים את הבטיחות האופטימלית.

  • שימוש לטווח ארוך – רכישה של כסא ארגונומי מבטיחה שלא תצטרכו לבצע רכישה חוזרת עוד שנים רבות. ואם הוא יתקלקל מסיבה כלשהי, אתם תמיד יכולים להשתמש באחריות כדי לתקן או להחליף אותו, תלוי בבעיה שהתגלתה.

 

אולי יעניין אותך גם?