טיפים לבחירת שולחן כתיבה למשרד

אחד הרהיטים החשובים ביותר בכל בית ובכל משרד זה השולחן. השולחן הוא זה שסביבו מתרחש הכול.

סביב השולחן מתנהלת כל הפעילות המשרדית, סביב השולחן נערכות הארוחות. בלי שולחן, אין לנו בסיס, אין לנו מרכז ואין לנו יציבות. כמה פשוט ככה חשוב.

לא לחינם צריך לחשוב כל כך הרבה לפני שבוחרים את השולחן ולא לחינם חשוב להתייחס לכל הפרטים המרכיבים את השולחן. כמו גודל השולחן, האפשרות להרחיב את השולחן, החומר ממנו מיוצר השולחן, האפשרות לנייד את השלחן ולמעשה כל הפרמטרים המרכיבים את השולחן כולו.

כשמדובר בבחירה בשולחן כתיבה יש מספר פרמטרים אליהם חייבים להתייחס.

שולחן כתיבה בדיוק לצרכים שלכם

שולחן הכתיבה אמור להיות מותאם למטרות. אחרת אין ממנו כל תועלת.

שולחן כתיבה בגודל המתאים – שולחן הכתיבה חייב להיות מותאם לגודל של החדר או המקום שם אתם רוצים להעמיד אותו. שולחן גדול מידי יהפוך לגורם מעיק ומציק. שולחן קטן מידי לא יספיק לכם ובקיצור, אל תתעצלו לקחת מידות מדויקות ולהיצמד אליהם.

שולחן כתיבה עם או בלי מקומות אחסון – שולחן הכתיבה יכול לכלול גם מגירות לאחסון או מדפים המחוברים בקצה. חשוב לבחון את הצורך במקומות אחסון אלו ולבחור את השולחן המתאים עם מקומות האחסון בגודל המתאים ובעיצוב הנכון שאכן יעניק את המענה המושלם.

שולחן כתיבה מהחומר המתאים – שולחן הכתיבה יכול להיות עשוי ממגוון חומרים. יש שולחנות עץ ויש גם שולחנות מתכת. יש שולחנות פלסטיק ויש גם בתוך כל קטגוריה, אפשרויות רבות ומגוונות. הבחירה צריכה להיעשות מתוך התאמה לכל מה שיש לכם כבר בחלל על מנת להבטיח כי אכן תתקבל התוצאה הרצויה. שולחן נוח ומתאים למטרות.

שולחן כתיבה בצבע והעיצוב הרצויים – שולחן הכתיבה הוא בהחלט חלק בלתי נפרד מהעיצוב של החדר או של המשרד. חשוב לבחור שולחן בעיצוב הרצוי, בצבע הרצוי ובדוגמא מתאימה לכל מה שכבר יש בחלל.

שולחן כתיבה משרדי

שולחן הכתיבה המיועד למשרד הוא שולחן כתיבה שונה לגמרי מהשולחן הרגיל שאנחנו משתמשים לבית. השולחן הוא המרכז של המשרד ושם מתבצעת כל העבודה. אי אפשר לבחור שולחן סתם כך בלי להיצמד לאופי העבודה במשרד ואופי השימוש בשולחן. ברגע שמתאמים את הציפיות, מתאימים את השולחן,  מעצבים אותו באופן מדויק הן בהתאם לחלל הנתון והן בהתאם לעבודה הצפויה להתבצע על גביו, הרי שזה ישפיע על ההצלחה והניהול של המקום.

שולחן עם אחריות

בקניית שולחן אתם צריכים לדרוש שתהיה לכם אחריות ותקבלו שירות גם אחרי שהמוצר כבר יהיה אצלכם בבית. לא פעם מתברר כי ישנן תקלות שונות והשולחן שהזמנתם לא באמת בנוי כמו שבקשתם או שהוא לא חזק כמו שרציתם או כל תקלה אחרת שלמעשה מובילה לכך שהשולחן לא עונה באמת על הדרישות שלכם. אז כאן עליכם לדעת. ככל שתקפידו על פנייה אל חנות מקצועית וכזו ששמה הטוב יקר לה, תוכלו להיות בטוחים יותר כי אכן תיהנו ממוצר בטוח ואיכותי וכזה שיוכיח עמידות לאורך זמן. אם לא תתייחסו לכך, אתם עשויים לגלות בהמשך שיש לכם מוצר אך אין לא אבא.

בכל מקרה, כאשר מדובר בשולחן ולא משנה אם זה שולחן של סופר סתם או שולחן לחדר העבודה, שולחן למשרד או שולחן לילדים להכנת שיעורי בית. תמיד חשוב לשים דגש על בחירה נכונה של השולחן ושימת לב לכל הפרטים המרכיבים את השולחן כדי שהוא אכן יהיה נוח, שימושי ומתאים למטרות שלשמן הם נרכשים.

אולי יעניין אותך גם?