איך לבחור דלפק קבלה מרשים וייחודי

דלפק קבלה שירשים את הנכנסים למשרד

כולנו שמענו לא פעם את האמירה "לרושם ראשוני יש אך ורק הזדמנות אחת". אז אם אתם רוצים ליצור רושם ראשוני חיובי, חשוב לתכנן בזהירות את הפריסה של אזור הקבלה במשרד שלכם. שיקולים שקשורים למיקום הריהוט, לדקורציה ולחלל צריכים להיות חלק מכלל העיצוב כך שהמבקרים במשרד יקבלו רושם ראשוני חיובי כשהם נכנסים לראשונה מבעד לדלת.

כשמתכננים דלפקי קבלה למשרד חשוב להיות אסטרטגיים ולהקפיד על הרכיבים הבאים:

פריסה נוחה

אזור הקבלה אמור להציע למבקרים אזור נוח בו יוכלו לשבת, להירגע ואולי גם לעבוד במידת הצורך. מומלץ להניח את הרהיטים רחוק מהדלת כך שמי שיושב ליד דלפק הקבלה לא יסבול מזרם אוויר קר בכול פעם שהדלת נפתחת ואדם נכנס פנימה.

כדאי להוסיף כורסאות וכיסאות באחת מפינות הלובי כדי לאפשר לקבוצת אנשים לשבת יחדיו בזמן שהם ממתינים. רצוי גם להוסיף כמה מגזינים בקרבת מקום כדי שמבקר בודד יוכל להעסיק את עצמו בדפדוף ובקריאה בעת ההמתנה. לבסוף, שקלו גם הוספת מכונת קפה. זו תוספת נחמדה שיכולה לגרום ללקוחות, למחפשי העבודה ולאורחים להרגיש רצויים ומלאי אנרגיה.

עיצוב פרקטי

הלובי שבו עומד דלפק קבלה הוא בדרך כלל מקום תוסס, אנשים נכנסים ויוצאים ויש ימים שבהם הוא יכול להתבלגן ברגע. למשל, מזג אוויר חורפי יכול לגרום לאנשים להכניס פנימה טיפות גשם או להותיר סימני בוץ על הרצפה.

לכן, כשאתם מתכננים את הלובי חשבו נסו להוסיף קישוטים עם אלמנטים אופנתיים אבל פרקטיים, כמו שטיח בכניסה כדי שהאורחים לא ייתקלו ברצפה רטובה מגשם ומתקן מעוצב למטריות ליד הדלת. פרטים קטנים שכאלה יכולים להבטיח שהאזור יישאר נקי ובטוח יותר במהלך יום העבודה.

יצירת אווירה מסבירת פנים

לפני שאתם בוחרים בדלפק הקבלה, חישבו על האווירה שאתם רוצים להקנות לחלל. תארו לעצמכם את החוויה שאתם רוצים להקנות לאורחים שייכנסו פנימה ומה אתם רוצים שיראו ברגע הראשון. השקיעו גם מחשבה בסגנון העיצוב, האם עדיף מראה קלאסי, מסורתי או דווקא משהו יותר עליז, צבעוני ואפילו דרמטי בשחור לבן.

החלל מסביב לאזור דלפק הקבלה

אתם בטח לא רוצים שאורח ייכנס פנימה וימצא את עצמו במבוך של חבילות ומשלוחים שנשארים באזור דלפק הקבלה מדי יום. לכן, הקצו במשרד מקום שבו אפשר יהיה לאחסן את כל הפריטים הללו עד שהם יאספו או יישלחו. השאירו מספיק מרווח מסביב לשולחן הקבלה כך שאפשר יהיה להניח בקלות כל חבילה בכול גודל שהוא על פני משטח אחר או איפה שהוא מאחורי השולחן.

בין אם אדם מבקר במשרד שלכם בפעם הראשונה או בפעם העשירית, הוא צריך תמיד להרגיש שהוא מתקבל בברכה. העיצוב חשוב במיוחד כשלמשרד נכנסים שותפים פוטנציאליים או מועמדים לעבודה. החוויה שלהם באזור הקבלה היא זו שעלולה לגרום להם להחליט אם הם רוצים לעבוד עם החברה שלכם. לכן, וודאו שהלובי נוח, מרווח, מסביר פנים והולם את המותג והחזון שלכם.

לוגו המשרד

מלבד נוחות ופרקטיות, הלובי שבו מוצב דלפק קבלה יכול לשקף גם את המותג שלכם. כדאי לקשט את החלל בצבעים שמאפיינים את החברה, לתלות את הלוגו על הקיר או להתקין מסך טלוויזיה ליד פינת הישיבה לאורחים שבו יוקרנו פרסומים שמתייחסים לחברה שלכם.

בסמייל אופיס אנו מייצרים דלפקי קבלה בהתאמה אישית לדרישות הלקוח ואופי העסק. צרו איתנו קשר לייעוץ וכל שאלה! 

 

דלפק קבלה למשרד
דלפק קבלה למשרד
דלפק קבלה ייחודי
דלפק קבלה ייחודי
דלפק מעוצב
דלפק מעוצב