6 דברים שאתם חייבים להחזיק במשרד שלכם

המשרד הוא מקום שבו אנשים עובדים, אבל לא רק. הם מבלים במשרד שעות, יוצרים קשרים חברתיים, מקצועיים ועוד. במילים אחרות, חשוב שיהיו דברים שצריך כדי לעשות את העבודה היטב וליהנות מהיום בו זמנית. הנה כמה דברים שכל משרד צריך.

מעבר לכך שצריך כיסאות נוחים במשרד כי אנו מבלים שעות בישיבה כל יום, בימינו נהוג למקם אפילו מכונת קפה במשרד, מקרר לשימוש העובדים ועוד. בימינו כבר החברות הגדולות הפנימו שלא ניתן לרצות עובדים ללא התנאים הנכונים, ולכן כל משרד כולל יותר מאשר דיו למדפסת לייזר או ריהוט משרדי. במילים פשוטות, כל משרד צריך לכלול את כלל התנאים שמרצים את העובדים ושומרים על פרודוקטיביות גבוהה. אז במה מדובר? המשיכו לקרוא.

מדפסת לייזר

אם יש לכם מדפסת לייזר במשרד, חשוב שיהיה לכם  דיו למדפסת לייזר זמין כל הזמן. מדפסת לייזר יעילה יותר ממדפסת משרדית רגילה. היא צורכת פחות חשמל ומדפיסה מהר יותר ממדפסת משרדית רגילה, ככה שהיא מותאמת עבור כמויות נרחבות של מסמכים. בסופו של דבר, מדפסות לייזר הן עמידות יותר ממדפסות הזרקת דיו, ככה שהן גם יחסכו לכם כסף בכיס בטווח הארוך.

חיבור יציב לאינטרנט

בסופו של דבר, אנחנו חיים בעולם דיגיטלי והיתרונות של חיבור אינטרנט יציב במשרד הם מעבר למשאבים דיגיטליים בלבד. זה גם מספק לעובדים שלכם גישה מהימנה לנתונים ומידע עסקי קריטי - מה שחשוב לפרודוקטיביות וליעילות העסק. דיו למדפסת לייזר זה מעולה, ריהוט למשרדים זה פנטסטי, אבל צריך גישה לעולם החיצון. ובימינו זה מתבצע באמצעות הרשת, עליה מבוססות תוכנות משרדיות רבות.

ריהוט משרדי נוח ומרחב סיעור מוחות

בין אם בחרתם ריהוט משרדי מסוג כזה או אחר, כל משרד בימינו צריך ריהוט משרדי נוח שגורם לעובדים להגביר את תפוקת העבודה שלהם וגם לא לסיים עם גוף כאוב בסוף היום. מעבר לכך, נסו ליצור מרחבי הירגעות ומרחבי סיעור מוחין באזורים שונים במשרד, וגם את האזורים האלו תציידו ברהיטים למשרד מהסוג הנכון. שימו לב, חללים אלו יכולים לשמש להגברת יצירתיות העובדים, מה שבתורו משפר ומחזק את דרכי ושיטות העבודה.

מסכי מחשב איכותיים

אם כבר רכשתם מדפסת, דיו למדפסת לייזר, שולחנות משרדיים ואולי אפילו מערכות ישיבה למשרד, חשוב כעת להבין למה במשרד חייבים להיות מסכי מחשב איכותיים. ובכן, עובדים או אנשים שיש להם צג איכותי יותר הם פרודוקטיביים יותר בעבודה, מכיוון שהם לא מרגישים עייפים או מתוחים מהארגונומיה של תחנת העבודה שלהם. בתוך כך, ארגונומיה נכונה של תחנת עבודה צריכה לכלול הגדרות גובה טובות של מסך והטיה נכונה, כאשר הסיבוב והציר ניתנים לכוונון כדי לספק את חווית הצפייה הטובה ביותר עבור כל משתמש.

לוח תכנון דקורטיבי

אפילו בעידן של הסמארטפונים, לוח תכנון יכול להיות אחד הפתרונות המומלצים ביותר עבור עסקים מכל הסוגים. לוחות תכנון לא רק יעילים מאוד ביצירת תוכניות אסטרטגיות והבניית תהליכי עבודה, אלא גם יכולים להיות מאוד דקורטיביים. למשל, אתם יכולים למסגר את הלוח במסגרת צבעונית כלשהיא או למתג את הלוח בלוגו של החברה. 

חותמות למשרד

אפילו בעידן של כתובות דואר אלקטרוניות - אל תוותרו על חותמות! חותמת משרדית מהווה את האישור לכך שאתם מקצועיים ומוסמכים בתחום העיסוק שלכם. ומעבר לכך, מדובר בייצוג של החברה שלכם. ולא פחות חשוב, דואר שיוצא מהמשרד שלכם ללא חותמת עשוי להוביל לאי-אלו השלכות משפטיות שונות. לכן הקפידו למתג נכון כל מסמך שיוצא מבית העסק שלכם.

אולי יעניין אותך גם?