ריהוט למשרדי הייטק – הכל תחת קורת גג אחת

אצלנו בחברת ׳Smile Office׳ תמצאו תחת קורת גג אחת את כל הנדרש לריהוט המשרד שלכם. חלק מפריטי הריהוט האיכותיים שלנו מעוצבים ומיוצרים אצלנו וחלקם מיובאים מחו״ל. דרכי הפעולה של החברה שלנו מאפשרות לנו להציע פתרונות מושלמים ושלמים למשרדי ההייטק של המאה ה-21. לפי התפיסה שלנו, אין פתרון משרדי זהה שיכול להתאים לכולם, ולכן אנחנו מציעים ׳סל מוצרים׳ מעולה מבחינה ארגונומית ומעוצב להפליא מבחינה אסתטית, שיוכל לתמוך בסביבות עבודה מגוונות ולהעשיר את משרדי ההייטק החדשניים ביותר. 

המשרד המודרני מביא מגוון של שינויים לסביבת העבודה המסורתית, כך שהוא יכול לייצג עסקים מתקדמים המעניקים ערך לנכס ולצוות העובדים כאחד. עיצובי משרדים עכשוויים נטלו את ההובלה בכול הנוגע לאספקת יכולת דיגיטלית, חללי עבודה גמישים ותמיכה לצוות. כל אלה באים לביטוי גם בריהוט משרד הייטק!

שולחנות משרדיים

שולחן מנהלים דגם Manhattan – שולחן יוקרתי בעיצוב מודרני, עשוי פורניר או עץ מלא (לפי בחירתכם) בשילוב עם MDF שחור/אפוקסי. ניתן להזמין את השולחן בכול מידה, שילובי צבע וסוגי עץ, שתבחרו.


שולחן מנהלים California – שולחן איכותי ומרשים המשלב עץ פורניר אמיתי עם MDF שחור/אפוקסי. בשולחן מותקנת מגירה מרחפת הנתמכת על ידי ברזל בניין, ורגלי השולחן בחיתוך ב-CNC.


שולחן מנהלים Windows Glass – שולחן איכותי עם רגלי מתכת וטופ זכוכית מחוסמת. צבע הזכוכית וצבע הרגליים ניתן להתאמה אישית.


שולחן מנהלים X CRZY Grey – שולחן מעוצב בסגנון מודרני בגוונים של אפור ולבן, וניתן להזמנה בכול צבע שתבחרו.



ארונות ומגירות

יחידת מגירות – 4 מגירות, כאשר המגירה הראשונה מצוידת במנעול. היחידה בנויה עם גב עבה (17 מ״מ), מיוצרת ממלמין וזמינה במגוון צבעים.

ארונית מגירות עם כרית ישיבה – 2 מגירות, אחת גדולה ואחת קטנה יותר, ועליהן כרית ישיבה בצבע אפור.

ארון בשילוב ׳דמוי בטון׳ וצבע לבן – מותאם אישית לפי מידה, צבע, סוג החומר וחלוקת הארון.


ארון עם דלתות פורניר – ארון קלאסי ונקי, מותאם אישית לפי מידה, צבע, סוג החומר וחלוקת הארון.

דלפקי קבלה

  • דלפק הקבלה שנעצב עבורכם יהיה הרבה יותר מסתם עוד רהיט. כמו למשל הדגמים שלהלן הניתנים גם להתאמה אישית:
  • דלפק קבלה דגם Barcelona, הכולל שילוב מופלא בין מספר חומרים שיוצר רהיט מושלם.
  • דלפק קבלה דגם Bio, המעוצב בשילוב פורמיקה פרימיום 100% ברק וצבע אפוקסי.
  • דלפק קבלה דגם Cement, בשילוב של בטון ופורניר ועם תאורת לד המשלימה את האווירה.

שולחנות עמידה מתכווננים

שולחנות חשמליים המיוצרים על ידינו מאפשרים לעובדים לעבוד בעמידה ובישיבה לסירוגין, ובכך לשמור על בריאות הגוף. כמו למשל, הדגמים שלהלן הניתנים להתאמה אישית:

תוכלו להזמין מאיתנו גם פרטי יבוא איכותיים, כולל כסאות משרדיים או כסאות מנהלים, כגון:

כאן נכנסת לפעולה גם איכות השירות האכפתי שלנו, ב׳סמייל אופיס׳. אם רכשתם כיסא דרך האתר שלנו, ומכל סיבה שהיא לא תהיו מרוצים ממנו, תוכלו להחזיר את הכיסא ולקבל את כספכם בחזרה, למעט עלות ההובלה, במידה שהייתה כזו.

חשיבות העיצוב למשרדי הייטק

היכולת שלנו לעצב עבורכם את כל עמדות העבודה כאן, בנגריית הבוטיק הפרטית של ׳סמייל אופיס׳, להתאים לכם מוצרים קיימים, כמו דלפקי קבלה או שולחנות עבודה שיתופיים שיצרנו בעצמנו או להציע לכם כסאות ארגונומיים מיובאים, מאפשרת לנו לספק לכם את כלל ההיבטים הדרושים לסביבת העבודה המודרנית. למשל לייצר ריהוט לחדר ישיבות, או להציע לכם כסאות אורחים נוחים ואיכותיים.

השירות שלנו, הכולל גם תכנון ועיצוב של משרדי הייטק, מתמקד ביצירת סביבת עבודה המותאמת במיוחד למשימות השונות, ומסוגלת לשפר באופן משמעתי את רמת המעורבות והמוטיבציה של העובדים. אחרי הכול, עיצוב סביבה מרגשת ונעימה לעובדים ולמבקרים הופך את השהייה במשרד להרבה יותר כיפית.

תכנון נכון ומקצועי של עיצוב המשרד מאפשר לנו לייצר למענכם סביבת עבודה יעילה יותר שתמנע בזבוזי זמן ועיכובים בהשלמת המשימות הבסיסיות ביותר.

אם אתם מבקשים ליצור חלל משרדי המעוצב במקוריות וביצירתיות ומשרת היטב גם את צרכי שיטות העבודה שלכם, אנחנו נעזור לכם להשיג את המטרה. עם שירותי התכנון והעיצוב שלנו ב׳סמייל אופיס׳, תוכלו להיות בטוחים שהתוצאה תהיה משרד מעוצב להפליא כסביבת עבודה המקרינה חדשנות וייחודיות ומשרתת היטב את המותג שלכם.

איכות ללא פשרות מותאם למשרד העכשווי

עיצוב הריהוט למשרד הייטק מודרני יכול להפוך את המבנה ממקום שבו האנשים עובדים למקום שעובד בשביל האנשים. מדובר בעיצוב פנים שבו מומחי העיצוב מתמקדים בתוכניות גמישות לחלל הפנים, עם פריסות ריהוט ברורות ופתוחות ועם שימוש בריהוט ארגונומי שיכול לעזור למשרדים לעמוד בקצב המאפיין את המודלים של העבודה הדינמית.

תכנון הפנים העכשווי של משרדים יכול להתאים למקומות עבודה רבים, אבל הוא פופולרי במיוחד במשרדים הארגוניים. הכוונה היא כמובן לגימור המקצועי והמלוטש, ולמשרד המודרני שבכוחו להשרות אמון הן בעובדים והן במבקרים ובלקוחות, על ידי עיצוב המשקף את הדחף של העסק לשמור על מקום בולט בשוק התחרותי.

אם אתם זקוקים לריהוט למשרד הייטק, אנחנו מציעים לכם פריטי ריהוט משרדי המיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר ועשויים בסטנדרטים המחמירים ביותר, הכול תחת קורת גג אחת. מה שמבטיח לכם ביטחון במוצר עם שנות אחריות לגבי כל רהיט שתרכשו אצלנו.

תכנון ועיצוב משרדי הייטק

תכנון ועיצוב משרדי הם חלק מהעבודה שלנו. אנחנו, ב׳סמייל אופיס׳, משקיעים בצוות המומחים שלנו, ששמחים להציע לכם את מלוא המיומנות, הניסיון וההתלהבות שלהם. הצוות המקצועי שלנו יעבוד אתכם בשיתוף פעולה הדוק, מתחילת הפרויקט ועד למסירת הריהוט, תוך הקפדה על יצירת סביבת עבודה דינמית וידידותית, עמידה בגבולות התקציב ומסירה בזמן, לפי לוח הזמנים שנקבע מראש.

כשאתם מחפשים ריהוט למשרד הייטק, תוכלו לסמוך על הרקורד המוכח שלנו המאופיין בלקוחות נאמנים לאורך שנים ובשירות לקוחות עקבי הן במהלך ביצוע ההזמנה והן לאחר המסירה.

שילוב מנצח בין נגריית בוטיק מקצועית ליבוא פריטי ריהוט איכותיים

הבסיס להצלחה שלנו, ב׳סמייל אופיס׳, נשען על השילוב בין ייצור בנגריה ליבוא פריטים איכותיים.

  • הנגרייה הפרטית והמקצועית המאפשרת לנו לפתח, לתכנן, לעצב, ולייצר מגוון פריטי ריהוט למשרדי הייטק, ולספק ללקוחות תוצאות יצירתיות עם שירות אישי ואמין, שהם מעבר לציפיות שלהם. לדוגמה, נוכל לייצר עבורכם שולחן לחדר הישיבות ולהתאים לו כסאות לחדר הישיבות שישלימו את עיצוב החלל באופן הטוב ביותר.
  • המומחיות שלנו ביבוא ריהוט משרדי איכותי מאפשרת לנו להציע ללקוחות שלנו פתרונות עיצוביים מקצועיים ומדויקים לשלל הצרכים והמטרות שלהם, ובמחירים תחרותיים, כמו למשל, יבוא של כסאות עבודה וכסאות משרדיים ארגונומיים המתאימים לישיבה ממושכת ומונעים כאבי גב.

קיימות

אנחנו מאמינים שעסק בר קיימא צריך לאמץ לעצמו ערכים סביבתיים, תרבותיים וחברתיים. לאור זאת, אנחנו בוחנים את כל הליך הייצור שלנו כדי למזער את ההשפעה שלנו על הסביבה, החל מתכנון המוצרים, דרך הבחירה בחומרים ותהליכי הייצור, ההרכבה וההתקנה. שיטות העבודה שלנו, ב׳סמייל אופיס׳ מאופיינות בלקיחת אחריות על מחזור החיים של המוצרים שלנו, כדי להגן על הסביבה.