דגשים להתאמת רהיטי משרד לשנת 2019

נכנסים למשרד חדש בזמן הקרוב? משפצים את המשרד הישן? זה הזמן לדעת הכול על התאמת רהיטים למשרד בהתאם לכל הטרנדים של שנת 2019 הנמצאת כבר בפתח...

התאמה של ריהוט משרדי לסביבת העבודה המשרדית, הינה פעולה החייבת להיעשות בהתאם לאופי הפעילות העסקית של המשרד, בהתאם לגודל ושטח המשרד ובהתאם לצרכי העבודה השוטפת בשטח המשרד.מעבר לפרמטרים המקצועיים המקדימים הנ"ל, עומד לרשות כל אחד ואחת מבעלי המשרדים שביניכם, מרחב אינסופי של אפשרויות לעיצוב מחדש של סביבת העבודה המשרדית באמצעות פריטי ריהוט כאלו ואחרים. בשורות שלפניכם, ריכזנו עבורכם מספר דגשים עיצוביים להתאמת רהיטי משרד בהתאם לטרדנים של השנים האחרונות ובהתאם לטרנדים הבולטים העומדים ללוות אותנו בשנת העסקים החדשה 2019...

פינות המתנה - המרחב האישי של לקוחות המשרד 

במידה ומשרדכם עוסק בין היתר בקבלת קהל ולקוחות, חשוב להקדיש מרחב אישי לנוחיותו של כל לקוח/ה המגיע למשרדכם. לצורך כך, אנו ממליצים לכם לתכנן פינות המתנה משרדיים המשלבים בתוכם כסאות המתנה נוחים במיוחד, ספות ישיבה מעוצבות, שולחנות קפה דקורטיביות ואלמנטים דקורטיביים נוספים היכולים לשדרג את פינת ההמתנה כגון: תמונות קנבס קונספטואליות הקשורות לתחום עיסוקכם, עציץ דקורטיבי (עדיף צמח חי על פני צמח מפלסטיק), תחתיות קפה מעוצבות וכדומה. כמו כן, חשוב להפקיד שפינת ההמתנה תיועד מראש למספר לקוחות הנדרשים להמתין לאחד מנציגי המשרד בעת ובעונה אחת.

פינות ישיבה לכל מטרה

סביבת העבודה המשרדית מאובזרת במספר פינות ישיבה שונות שכל אחת מהן חייבת להיות מתוכננות על ידיכם בהתאם לגודלה, מטרותיה והתאמתה לעיצוב הקונספטואלי של המשרד. לצורך תכנון פינות ישיבה משרדיות, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה להגדיר את מטרותיה של כל פינת ישיבה נדרשת (צרכי עבודה, ניהול ישיבות, מפגש אישי בין העובדים וכדומה) ובהתאם לכך לרכוש כסאות/שולחנות/דלפקים המותאמים לפינת הישיבה המתוכננת. בנוסף, אנו ממליצים לכם לשמור על אחידות עיצובית בין כל פינות הישיבה המשרדיות ולא לעצב כל פינה באמצעות פריטי ריהוט נטולי הקשר עיצובי ביניהם. פינות ישיבה למשרד חייבות להשתלב בעיצוב הכללי של המשרד ובכך כל אחת מהן תורמת לעיצוב הקונספטואלי של המשרד.

פתרונות אחסון ניידים

בכל סביבת עבודה משרדית קיים הכרח למציאת פתרונות אחסון שונים לצרכי אחסון שוטף של מסמכים הקשורים לפעילות המשרדית במקום וכדומה. כיום, בין יתר פתרונות האחסון העומדים לרשותכם תוכלו ליהנות מארונות אחסון ניידים המאפשרים למעשה את ניודים בתוך שטח המשטח. פתרון זה מקל על מלאכת האחסון עבור כלל עובדי המשרד ולמעשה מאפשר לכם ליהנות מארונות אחסון פונקציונאליים בהם ניתן לאחסן כמויות גדולות של מסמכים, ציוד משרדי וכדומה.

ריהוט ארגונומי לסביבת העבודה המודרנית

סביבת העבודה המודרנית מתאפיינת בין היתר בישיבה ממושכת מול מחשבים, ולמעשה מצריכה את עובדי המשרד לסגל מיומנויות עבודה המיושמות ברובן במצב ישיבה. לפיכך, אנו ממליצים לכם לרכוש פריטי ריהוט ארגונומיים הכוללים בין היתר כסאות מחשב ארגונומיים, שולחנות מחשב ארגונומיים, כסא מחשב אורטופדי וכדומה. מוצרי ריהוט אלו נמצאו כיעילים ובטוחים לעבודה משרדית המצריכה ישיבה ממושכת והם מאפשרים לעובדי המשרד ליהנות מנוחות מרבית לאורך כל שעות עבודתם. כמו כן, במחקרים שונים אשר נערכו בנושא נמצא כי פריטי הריהוט הארגונומיים משפרים בצורה משמעותית את תפוקת העובדים העושים בהם שימוש וזאת בהשוואה לתקופת עובדים אשר אינם עושים שימוש בפריטי ריהוט ארגונומיים.

מעבר לדגשים המופיעים לעיל, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מבעלי המשרדים שביניכם להיוועץ עם אנשי מקצוע מענף הריהוט ועיצוב פנים לפני תחילת ביצוע עבודות השדרוג של הסביבה המשרדית.

אולי יעניין אתכם גם?