עיצוב משרדי הייטק - כמה דברים שחשוב לדעת

עובדים בענף ההייטק מבלים בממוצע במשרד 10 עד 12 שעות מדי יום, רוב העובדים הם צעירים מתחת לגיל 40. בעת תכנון משרד הייטק יש להתחשב בצרכים הייחודיים של העובדים ויש לפתח סביבת עבודה צעירה ונעימה הכוללת פתרונות מתקדמים וחדשניים. העיצוב הייחודי למשרדי הייטק חשוב ותורם לסביבת עבודה יצירתית ומעוררת השראה, כמו כן חברות הפנימו כי משרד מעוצב מסייע להגברת פריון העבודה ומקל על גיוס עובדים חדשים. יש לתכנן משרד, המאפשר לעובדים לעבוד במרחב עבודה ארגונומי ושקט, ולנצל את חללי המשרד בצורה אופטימלית, כדי ליצור פינות עבודה נוחות בחללים פתוחים בסגנון אופן ספייס, לצד חדרי פגישות עם חלונות שקופים המאפשרים לנהל שיחות עבודה ופגישות עסקיות ללא הפרעה ובשקיפות מלאה. לפניכם כמה דברים שחשוב לדעת על תכנון ועיצוב משרדים לענף ההייטק.

אווירה ביתית וחמה

עובדי הייטק מבלים שעות ארוכות במשרד לכן חשוב לתכנן סביבת עבודה מודרנית המתאימה לחברה טכנולוגית מתקדמת בשילוב מושלם של אווירה ביתית וחמה. מאחר וצעירים רבים עובדים בחברות הייטק יש לתכנן ולעצב עבורם סביבת עבודה צעירה המעודדת יצירתיות ומאפשרת לעובדים לשתף רעיונות, ליזום, לנהל שיחות בחללים פתוחים ונוחים וליהנות מאווירה ייחודית המשקפת את חזון וערכי החברה.

סביבת עבודה מעוררת השראה

כדי לתכנן ולעצב משרד הייטק יש להקפיד על יצירת סביבת עבודה מעוררת השראה שתורמת לשביעות רצון העובדים ומאפשרת להם לעבוד בשקט, לשתף רעיונות, לגבש צוותי עבודה ולעבוד בסביבת עבודה יחסית משוחררת ובלתי פורמלית. עיצוב משרד הייטק מתחיל בהבנת מאפייני החברה ויעדיה השיווקיים, הבנת צרכי העובדים ואפיון צורת העבודה במשרד ויצירת חללי עבודה נוחים ומעוררים.

חדרי ישיבות לא פורמליים

בחברות הייטק רבות ניתן לראות מנהלים עובדים לצד מתכנתים ומעצבים בחלל פתוח ובלתי פורמלי. עם זאת, בכל חברות ההייטק יש לנהל פגישות עבודה רבות לכן חשוב לתכנן לחברה חדרי ישיבות מעוצבים ונוחים המאפיינים אף הם את חזון החברה ומטרותיה. ניתן לתכנן חדר ישיבות שקוף הממוקם כאי מרכזי בחלל העבודה הפתוח או לתכנן משרד עם חדרי ישיבות רב תכליתיים עם קירות שקופים וריהוט צעיר ומודרני. חללים אלה משמשים הן לפגישות עסקיות של מנהלי החברה והן לפגישות עבודה שוטפות של העובדים ולמפגשי סיעור מוחות.

שבירת שגרה

חברות הייטק מעוניינות לגייס עובדים מוכשרים ויצירתיים ועם השנים ניתן לראות כי תכנון ועיצוב משרדים רגילים אינו תואם לתפיסת העולם של חברות הזנק. חברות הייטק מעוניינות לשמר את העובדים המוכשרים לכן עיצוב משרד הייטק שונה מעיצוב של משרד רגיל בכך שיש לתכנן סביבות עבודה מודרניות וחדשניות עם עיצוב צעיר ומרהיב המאפשר לעובדים להרגיש כמו בבית וליהנות מעבודתם למרות השעות הארוכות. חללי עבודה מעוצבים, יחד עם פינות מנוחה ואזורים המיועדים לסיעור מוחות פורה, מסייעים לשבור את השגרה ומאפשרים לעובדים לבלות שעות ארוכות במשרד ולתרום להצלחת החברה. 

רוצים לעצב משרד הייטק עם אווירה ביתית וחמה? פנו אלינו ונשמח לעזור!

חדר ישיבות - משרד הייטק
חדר ישיבות - משרד הייטק
פינת המתנה - משרדי הייטק
פינת המתנה - משרדי הייטק