משכירים משרד? כך תהפכו אותו לבית השני שלכם

עולם העסקים הוא עולם רווי תחרות ורווי מתחים. כאשר אנחנו רוצים לנהל את העסק שלנו על מי מנוחות אנחנו חייבים שיהיה לנו משרד נוח ואיכותי לעבוד ממנו. חשוב שננסה לשכור משרד שיתאים לאופי העסק שלנו ויאפשר לנו להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו.

הצעד הראשון שעלינו לעשות בשביל להפוך את אופן העבודה שלנו ליעיל יותר הוא לחפש משרדים להשכרה שעונים על הצרכים שלנו. תהליך השכרת משרד מצריך מאתנו לקחת בחשבון הרבה מאוד גורמים שונים כמו:

  • -מיקום המשרד
  • -הנגישות של המשרד ללקוחות
  • -החניה שיש באזור המשרד
  • -אפשרויות העיצוב של המשרד

לאחר שנבחר משרד שהגישה אליו תהיה לנו וללקוחות שלנו נוחה נצטרך להתחיל לתכנן את העיצוב שלו. העיצוב של המשרד שלנו יכול להשפיע על אופי העבודה של העובדים שלנו ועל מידת האפקטיביות שלהם.

השכרת משרד










מה חשוב שיהיה בכל משרד?

כאשר אנחנו רוצים לשכור משרד אנחנו צריכים קודם כל להגדיר מה הצרכים שמשרד זה צריך למלא. עלינו להחליט האם המשרד צריך לשמש אותנו לשם קבלת קהל או רק לשם ביצוע המשימות השוטפות של העסק. בהתאם לצרכים שלנו מהמשרד נוכל להחליט מה יהיה העיצוב שלו.

בשביל שנוכל ליהנות ממשרד מעוצב ואיכותי עלינו לקבל ייעוץ ממגוון רחב של בעלי מקצוע. ניתן להיעזר במשרד תיווך שיכול לסגור את הכל במקום אחד, חברת אייכה (כותבי הפוסט הזה:) תוכל לעזור לך לעשות את זה. 

כאשר אנחנו מעוניינים לשכור משרד שימש אותנו למשך תקופה ארוכה כדאי לנו להתייעץ עם מעצב פנים בנוגע לעיצוב של המשרד – כך שהוא יהיה מותאם באופן אישי לצרכים שלנו.

כיצד מעצב פנים יכול לסייע לנו להתאים את המשרד לצרכים שלנו?

כאשר השכרת המשרדים היא בראש מעינינו, עלינו גם לתת דעת על עיצוב והתאמה שלו לצרכים של העסק שלנו. חברה מקצועית כמו חברת אייכה תדע להתאים משרדים להשכרה שיש ברשותה לצרכים של כל עסק, אך כאשר אנחנו שוכרים משרד באופן עצמאי כדאי לנו להתייעץ עם מעצב פנים בנוגע לעיצוב המשרד. מעצב הפנים ידע לקחת את החזון העסקי שלנו ולהביא אותו לידי ביטוי בעיצוב המשרד שלנו.

תהליך השכרת משרד










מהם שלבי העבודה של מעצב פנים בעיצוב מותאם אישית של משרדים?

שלבי העבודה של כל מעצב פנים הם מורכבים מאוד ומשתנים ממעצב למעצב, אולם לרוב המעצבים יש נוהל עבודה קבוע. לפי נוהל העבודה הקבוע של רוב מעצבי הפנים בשלב הראשון הם פוגשים את הלקוח ולומדים בשטח על המשרד.

לאחר הביקור הראשוני בשטח המשרד המעצב יושב ומתכנן מספר סקיצות לעיצוב שלו. סקיצות אלו כוללות אפשרויות עיצוב שונות לפי הקו המנחה שהלקוח מעוניין בו. בשביל לתכנן את הסקיצות המעצב מודד את שטח המשרד וחושב באופן יצירתי על אפשרויות עיצוב שונות. לאחר סיום התכנון הלקוח בוחר את האפשרות המועדפת עליו ואז שלב שיפוץ ושדרוג המשרד מתחיל.

למה חשוב להשקיע בבחירת המשרד ובעיצוב שלו?

חשוב מאוד שכל בעל עסק ישקיע בבחירת המשרד ובעיצוב שלו כי המשרד זה למעשה הבית של העסק שלנו. כך למשל חברת אייכה מספקת בית לעסקים ולא רק חלל עבודה שהעובדים השונים בחברה שלנו מבצעים ממנו משימות.

כאשר אנחנו בוחרים לתכנן ולעצב את המשרד שלנו בהתאמה אישית אנחנו הופכים את המשרד לחלל הרמוני שיש בו משמעות ותוכן. ככל שהעיצוב של המשרד שלנו יהיה תואם יותר לחזון העסקי שלנו כך התדמית של העסק שלנו תהיה יותר חיובית ונוכל לעשות רושם ראשוני טוב יותר על לקוחות חדשים. 

אולי יעניין אותך גם: