בחירת נכונה של ציוד למשרד

שבוחרים לשפץ או לפתוח משרד אתם תצטרכו לתת את הדגש הנכון על הציוד שצריך לרכוש. אז אם בחרתם כיסאות למשרדים, כורסאות למשרד ואולי גם ספות לחדר המתנה משרדי? אם כך,הנה הטיפים שצריך לזכור בנושא.

בכל משרד ישנו ציוד רב. אין ספק שאיכות הציוד משפיעה באופן ישיר על התפוקה, על היעילות ועל דרכי העבודה במשרד. בכל מקרה שבו אתם מעוניינים לייעל את שיטות העבודה במשרד, תמיד יהיה כדאי גם לשפר ולשדרג את הציוד במשרד, כולל מדפסות משרדיות, מחשבים, שולחנות עבודה, כלי כתיבה. אנחנו ריכזנו עבורכם כאן מספר טיפים לבחירה נכונה של ציוד למשרד.

ציוד מומלץ לרכישה לעבודה יום יומית

כסאות אורטופדיים – כל מי שעובד שעות מרובות מול מחשב מכיר את החשיבות של כיסא עבודה אורטופדי איכותי, שיהיה לא רק נעים לשבת אלא ישמור על בריאות העובדים שיכלו להתרכז בעבודה. יש הבדל משמעותי בין כסא שנעים לשבת עליו לבין כיסא שלא מעניק הרגשה נוחה.

שולחנות עבודה – כדי לשמור על סדר וארגון בעבודה, שולחן העובד צריך להיות מותאם לצרכים של העובד ולהכיל מקום לכל הציוד הנדרש, ולכן חשוב לבחור בשולחן שמותאם במיוחד לצרכי המשרד, וכמובן שיהיה עשוי מחומרים איכותיים שיהיה עמיד ויחזיק לאורך זמן.

מדפסת טיונר איכותית - חשוב לרכוש מערכות מתקדמות שמותאמות לצרכי העסק ותשרת את המשרד למשך שנים. מכיוון שיש הבדל בין רכישת מדפסת דיו ביתית לבין מדפסת משרדית תעשייתית. למשל טונר למדפסת Xerox עשוי לייעל רבות שיטות עבודה במשרד, בעוד שראשי דיו יהיו בד"כ פחות אפקטיביים. אגב, לאו דווקא טונרים למדפסות XEROX באופן ספציפי הם מה שייעלו את תהליכי העבודה שלכם. אלא סוג המדפסת שאתם בוחרים לרכוש למשרד.

מגרסה – שחושבים על כל המידע שמסתובב במשרד חשוב להבין שיש הבדל בין מגרסה ביתית למגרסה משרדית ולכן חשוב לבחור במגרסת פתיתים, שגורסת את הנייר לפתיתים קטנים וכך רמת הביטחון של המגרסה עולה. יש תקן בינלאומי הנקרא DIN כאשר המגרסות בתקן DIN 4/5/6  נחשבות למסווגות ונעשה שימוש בהם במוסדות ממשלתיים.

גיליוטינה חשמלית – הגליוטינות מחולקות בדרך כלל ע"פי סוג ומותאמות לצורך, בדרך כלל משרדים שמתעסקים בהדפסה של תמונות, עסק בתחום ההדפסה של תמונות, ציור או צילום.
חשוב לבחור בגליוטינה בטיחותית על מנת למנוע מגע בלתי רצוי עם להבי החיתוך ולהפצע.

ארונות ומגירות  – חשוב לקחת בחשבון בתכנון ועיצוב המשרד שיהיה פונקציונלי ומותאם לצרכי המשרד, ולכן צריך לחשוב גם על ההיבט של נפח אחסון שמותאם לצרכים וגם כדי לשמור על הסדר שבמשרד לדוגמא: יחידת מגירות מתכת, ארון עם דלתות משולבות, וכמובן יש אפשרות לעשות הזמנות מותאמות אישית.

לסיכום

שחושבים על לשפץ או לפתוח משרד יש מגוון רחב של היבטים שצריך לקחת בחשבון ולכן זה חשוב לעשות תכנון מקדים מראש, ולהשקיע בציוד כדי להפחית בלאי עתידי ולשפר את תפוקת העבודה.

אז לפני שמתחילים לבצע רכישות מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי שחלל העבודה ינוצל בצורה הטובה ביותר.

אולי יעניין אותך גם: