מעבר חלק למשרד חדש

עסקים רבים זקוקים עם הזמן לשטח פעילות רחב יותר ולכן המנהלים מקבלים החלטה לרכוש משרד גדול יותר או לחלופין לשכור משרד גדול יותר בסביבה עסקית ספציפית שהיא המתאימה ביותר לתחום הפעילות העסקי. הן אם מדובר בעסקת נדל"ן והן אם מדובר בעסקה של שכירות, יש לבצע היערכות מהותית לקראת המעבר אל משרד חדש, כדי שהמקום יוכל לשרת את הצרכים של כל העובדים. הדרך המומלצת היא להיעזר במעצב פנים אשר יציע את הנראות הכדאית ביותר, כך שהמשרד יהיה יפהפה ועם זאת פונקציונלי.

בסיעור מוחות של מעצב הפנים עם הנהלת החברה, הם מקבלים החלטות על פי הצרכים של המקום, כמו לדוגמה שלושה חדרים למנהלים ורחבה גדולה עבור open space לעשרה עובדים, ריהוט לכל העובדים הכולל שולחן גיימינג לכמה מהם, שולחנות משרדיים, כיסאות משרדיים, ציוד למטבח ועוד. לאחר קבלת המידע של הצורך מצד אחד והתוכניות של השטח מצד שני, מעצב הפנים מכין כמה סקיצות של חלוקת השטח לחדרים השונים, מטבח, מחסן ועוד. המגמה היא לנצל את מלוא השטח בדרך המיטבית ולנוחות מקסימלית של העובדים שיעברו אל משרד חדש.

עיצוב משרד חדש

כל משרד הוא חלון הראווה של העסק ולכן מעצב הפנים מציע למנהלי החברה כמה אופציות של סגנון עיצובי. הוא מסביר להם באופן מפורט את ההבדל בין הסגנונות השונים באמצעות סרטונים ותמונות כדי להקל על ההחלטה שלהם. כשהם שלמים עם עיצוב משרד חדש בסגנון קלאסי, הייטקיסטי, מודרני או אחר אפשר לתכנן באופן פרטני את הנראות של המשרד החדש.

המנהלים בוחרים מתוך הסקיצות השונות את הסקיצה שנראית להם קולעת למטרה וזו שתשרת באופן הטוב ביותר את הפעילות העסקית של המחלקות השונות. בשלב הזה אפשר לקבל החלטות גם לגבי הזמנת הריהוט המשרדי עבור החדרים השונים.

בחירה של ריהוט משרדי

קו החשיבה של רוב המנהלים הוא להזמין עבור משרד חדש ריהוט משרדי איכותי שישמש את העובדים לאורך שנים רבות. יש קשר ישיר בין עיצובו של המשרד לנראות של הריהוט, אפשר להחליט על קווים מעוצבים בגוונים כמו שחור, חום, לבן או אפור שהם הצבעים הסטנדרטיים. או לחלופין ליצור משרד ססגוני יותר ולכן להשתמש בכמה צבעים דומיננטיים שיעניקו המון שמחה בכל חדר, כמו ירקרק, תכלת אדום וכל צבע אחר.

יש חדרים שיעבוד בהם אדם אחד, חדרים שיהיו בהם שני עובדים וחדרים ענקיים לכמות גדולה של עובדים העובדים זה לצד זה.

בהתאם לכך בוחרים כמה שולחנות משרדיים בגודל זהה שהם יפהפיים ומרשימים ובעלי שידה של מגירות לעבודה נוחה ביום יום. חשוב שהשולחנות לא יתפסו שטח נרחב מדי בתוך החדר וזאת כדי שיהיה מעבר קל ונוח בתוך הרחבה. מעבר לכך קונים כיסאות משרדיים אורטופדיים בגוון שיוצר הרמוניה עיצובית. טיבו של הכיסא הוא נושא משמעותי ביותר, כיוון שהעובדים אמורים לשבת עליו שעות רבות בכל יום ולכן בעת הזמנת כיסאות בוחנים את כל האופציות הקיימות ובוחרים את הטובה ביותר.

המבואה של המשרד

כיוון שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, מעצב הפנים מתכנן את דלפק הקבלה של משרד חדש. במיקום זה מתוכננים לשבת עובד אחד או יותר מכך ועל פי קו חשיבה זה יוחלט על גודלו של הדלפק. החשיבה על כל פינה בו תיצור יעילות רבה בתפקוד של העובדים, כיוון שהכול יהיה נגיש. מעבר לכך הוא יעוצב בהתאם לקו העיצובי שנקבע עבור משרד חדש ולכן הוא יהיה מרשים ובעל נראות ייחודית.

אולי יעניין אותך גם?