טיפים לבחירת כסא מחשב לעבודה מהבית והמשרד

איך בוחרים בכסא מחשב?

יש כמה משתנים שעשויים להשפיע על הבחירה בכסא מחשב מומלץ ומתאים לכם, החל מממוצע השעות שבהן אתם מבלים במשך היום בישיבה וכלה במבנה הגוף שלכם. כשאתם מחפשים כסא לעבודה מול מחשב, קחו בחשבון שמשתנים אלה יכולים להשפיע על ההחלטה שלכם.

אם אתם כמו רוב האנשים, כנראה שגם אתם לא שמים לב לאופן שבו אתם יושבים על הכיסא במהלך העבודה, אבל ישיבה לא נכונה יכולה לפגוע ביציבה שלכם.

בין אם אתם מחפשים כסא מחשב לפינת למידה או כסא אורתופדי לבעיות גב, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור בכסא מחשב אורתופדי המומלץ במיוחד עבורכם.

כסאות מחשב איכותיים במחיר משתלם

אם אתם מחפשים כסא מחשב במחיר משתלם, הנה שני כסאות למשרד לדוגמה, שיכולים לספק את הצרכים שלכם:

כסא עבודה אורתופדי דגם Total Comfort Mini

  • כסא משרדי אורתופדי לעבודה מהבית, במחיר משתלם ובעיצוב שתומך בעבודה ממושכת. 
  • מדובר בכיסא נוח למחשב, הכולל ידיות מתכווננות, ומושב שעשוי מטכנולוגיה חדשנית המתבטאת בספוג יצוק, עבה ורך שלא ׳צונח׳ עם השנים ולא מאבד מנפחו ומצורתו. 
  • בנוסף, אם חשוב לכם לשמור על בית נקי, ריפוד הכיסא עשוי מבד סופר איכותי, עבה ורחיץ.

כסא עבודה אורטופדי - Total Comfort - Mini

כסא מנהלים אורטופדי – White Flow

  • כיסא ארגונומי ואורתופדי 
  • כולל בין השאר, מנגנון סינכרוני המאפשר עצירת הגב בכול זווית, ותמיכה כדורית לגב התחתון, שמסייעת לפזר את הלחצים המופעלים על עמוד השדרה ומונעת כאבים.

כסא מנהלים אורטופדי - WHITE FLOW

כסא מחשב מעוצב - לשמירת הקו העיצובי במשרד 

אם אתם מחפשים כיסא מעוצב בסגנון שיוכל להשלים את סגנון העיצוב של המשרד שלכם ויציע גם תכונות ארגונומיות, הנה שני סוגים שונים של כסאות שעשויים להיות הבחירה שתענה על הצרכים שלכם.

כסא עבודה מעוצב - Picasso

  • דגם של כסא עבודה איכותי המעוצב בסגנון יוקרתי ועשוי מבד פרימיום, המשלב בד וסיבי ניילון חזקים.
  • הכיסא המיוחד הזה כולל מנגנון משוכלל לשליטה באפשרויות הכיוונון השונות
  • מגיע בצבעי טורקיז, אפור ושחור, כך שתוכלו לבחור כיסא שצבעו הולם את ערכת הצבעים המאפיינת את עיצוב סביבת העבודה שלכם.

כסא עבודה מעוצב - Picasso - טורקיז

כסא מנהלים ארגונומי דגם Total Comfort – Diamond

  • כיסא זה מעוצב בסגנון קליל ומודרני ויכול להשלים את אווירת המשרד היוקרתי שלכם. 
  • נראה שבחירה בכיסא מנהלים, מדגם Diamond, יכולה להציע לכם כסא מעוצב המותאם הן לסגנון ולאווירה של סביבת העבודה שלכם, והן לישיבה ממושכת של יותר מ-14 שעות ברציפות.
  • דגם זה של כסא מחשב מנהלים, בנוי לפי עקרונות הארגונומיה. המשמעות היא שהכיסא יכול להתאים את עצמו לגוף המשתמש ולאופן הישיבה שלו, תוך שהוא מעניק תמיכה קפיצית לגב התחתון, מאפשר החלקת המושב קדימה ואחורה לפי אורך הרגליים של המשתמשים, ידיות 3D המתכווננות ל-3 כיוונים, ומושב הבנוי מספוג יצוק ואיכותי.

כסא מנהלים ארגונומי - TOTAL COMFORT - DIAMOND

כסאות מנהלים המתאימים לאנשים גבוהים עד 180 ק"ג

לאלה מבניכם, המחפשים כסאות מחשב אורתופדיים המתאימים לאנשים גבוהים או כבדי משקל (עד 180 ק״ג), לדוגמה שני דגמים שיכולים להיות הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

כסא מנהלים אורתופדי אקסטרה פרימיום דגם  Jump Mix - Butterfly

  • מדובר באחד מאותם כסאות מנהלים איכותיים המעוצבים ללא פשרות ומאפשר לכם להתאים אותו באופן מושלם למבנה הגוף שלכם. 
  • כסא יוקרתי זה מציע גמישות ותמיכה המגנה על אזור הגב התחתון, מונעת לחצים וכאבים בעמוד השדרה, ומשאירה את הגוף יציב ונינוח גם לאחר שעות ישיבה ממושכות.
  • כסא מפנק זה כולל, בין השאר, מנגנון המאפשר לכוונן את הידיות ל-4 כיוונים שונים; רשת קוריאנית אלסטית, חזקה ועמידה לאורך שנים.
  • מושב בצורת מפל שמונע לחצים על עמוד השדרה ועשוי מספוג יצוק בטכנולוגיה מיוחדת שמבטיחה שיישאר יציב ולא יאבד מנפחו גם בטווח הארוך.

כסא עבודה אורטופדי - Jump Mix - Butterfly - שחור

כסא מנהלים אורתופדי – Center Mix - Butterfly

  • דגם מרווח מאוד של כסא מנהלים המצויד במנגנון גב המורכב משני חלקים המחוברים זה לזה בקפיצים. 
  • כסא זה הוא הבחירה האולטימטיבית של משתמשים גבוהים במיוחד או כבדי משקל (עד 180 ק״ג), הזקוקים לכיסא אורתופדי המתאים גם לישיבה ממושכת.
  • מנגנון הכיסא – שכולל, בין השאר, משענת גב המתכווננת מעלה ומטה כמקשה אחת, כרית התומכת בגב התחתון ומושב המתכוונן בהחלקה קדימה ואחורה – מציע התאמה מושלמת לגוף המשתמש כדי להפחית את השחיקה והלחץ המופעלים על עמוד השדרה בזמן הישיבה הממושכת.
  • בנוסף, הכיסא מגיע עם ידיות מתכווננות, רשת קוריאנית חזקה ועמידה עם תכונה אלסטית שלא משתנה לאורך השנים ומושב עשוי מספוג מוקצף השומר על יציבות ובנוי בצורה של ׳מפל׳, למניעת לחץ על עמוד השדרה.

כסא מנהלים אורתופדי – Center Mix - Butterfly

אולי יעניין אותך גם:

גם הכיסא הארגונומי וגם הכיסא האורתופדי נועדו להציע הגנה על בריאות הגוף שנמצא תחת לחצים כשהוא במצב של ישיבה ממושכת. ההבדל בין שני סוגים אלה נעוץ בעובדה שכסאות ארגונומיים נועדו למנוע כאבי גב; וכסאות אורתופדיים נועדו להקל על אנשים הסובלים מבעיות גב,

כיסאות ארגונומיים ואורתופדיים זוכים לפופולריות רבה ובשוק הריהוט המשרדי הם נחשבים לכסאות מחשב מומלצים במיוחד. מדובר בכיסאות המעוצבים מלכתחילה מתוך מחשבה על האפשרות שניתן יהיה להתאימם לגוף המשתמשים.

כסאות אלה כוללים מאפיינים מתכווננים שונים, כולל: כוונון המושב, הגב, משענות הידיים, משענות הראש וגובה הכיסא. המאפיינים הללו יכולים לסייע למניעת כאבים על ידי הקלת הלחץ החוזר ונשנה על עמוד השדרה, תופעה שכיחה בקרב אנשים שמבלים את יום העבודה שלהם בישיבה מול המחשב.

כסאות ארגונומיים או אורתופדיים מציעים לכם נוחות, איכות, יוקרה ותוחלת חיים ארוכה. העיצוב הנפלא והתכונות המתכווננות, יוצרים כיסא לישיבה ממושכת מול מחשב, המתחשב בגוף המשתמשים ומגיע בכול הצורות, הגדלים והחומרים (כמו עור, רשת או בד). בקיצור, כסאות ארגונומיים ואורתופדיים יכולים לתת מענה בריאותי למשתמשים המתמודדים עם ישיבה ממושכת.

סוגים שנים של כסאות מחשב

אז איך בוחרים כסא מחשב? ובכן, זה תלוי במה שאתם מחפשים. האם זה כסא מותאם במיוחד לישיבה ממושכת, כסא מותאם לעיצוב המשרד שלכם, כסא אורתופדי במחיר משתלם או כסא מותאם לאנשים גבוהים או כבדי משקל.

הסקירה שלהלן מציגה בפניכם סוגי כסאות שונים והיא נועדה לעזור לכם לבחור את הכיסא שמבטיח לכם ישיבה נכונה מול מחשב ושמירה על בריאות הגוף שלכם.

כסאות מחשב מותאמים לישיבה ממושכת