התאמת ציוד משרדי לשולחן העבודה

שולחן כתיבה הוא אחד המרכיבים המרכזיים בחלל המשרדי שלנו – אז בין אם אתם מנהלים משרד או שאתם עובדים מהבית – חשוב להשקיע זמן ומחשבה בנראות של סביבת העבודה שלכם, כי ככל שהפינה שלכם תהיה מאורגנת יותר כך תוכלו לעבוד טוב יותר, יעיל ויותר ולהפיק את המיטב. בשל כך – תצטרכו לבחור ציוד משרדי שיתאים בדיוק לשולחן. איך עושים את זה ומה אתם בדיוק צריכים?

זכרו שבסופו של דבר אתם תרצו סביבת עבודה פרקטית. לכן, הצטיידות בציוד לא שימושי, עומס בפריטים ואי סדר בפינת העבודה שלכם עלול להוריד משמעותית את התפוקה והיעילות שלכם. הנה מספר פרמטרים חשובים שיש להתחשב בהם בבחירת ציוד משרדי לשולחנכם:

מה הוא סוג העבודה שלכם?

 הדבר הראשון שיש להביא בחשבון הוא סוג העבודה שלכם וכיצד שולחן העבודה שלכם משמש אתכם ביומיום? האם אתם עובדים בעיקר על המחשב? האם אתם מתעסקים עם הרבה ניירת? או שזה שילוב של שניהם? נתונים אלו יוכלו לסייע לכם להתיישר עם דפוסי העבודה היומיומיים שלכם ולבחור את הציוד המדויק לצרכים שלכם.

ערכו רשימה

מה אתם בדיוק צריכים בשביל שפינת העבודה תהיה נוחה לכם? ערכו רשימה, גם אם היא כוללת לדעתכם פריטים שזה "ברור מאליו" שהם יהיו כמו עכבר, מקלדת, מדפסת, טונר, עטים, מחברת ועוד. חשבו מה אתם בדיוק צריכים, במה אתם עושים שימוש ביום יום. הרשימה הזו תעזור לכם להיות מפוקסים על הדברים שאתם באמת צריכים ולא להתפזר במהלך הרכישה. אתם יכולים להכניס לרשימה גם אקססוריז שיוסיף טאץ' עיצובי למשרד.

התאמה

זה סעיף מאוד שחשוב שהרבה אנשים נופלים בו. שבוחרים ציוד משרדי חשוב מאוד להתאים אותו למידות ולסגנון של המשרד שלנו. הרי אם מדובר במשרד קטן וביתי אנחנו לא נבחר במדפסת תעשייתית ומפלצתית. אם מדובר בציוד מהותי אל תתעצלו – קחו מידות, וודאו שהכול נכנס לשולחן שלכם. המטרה היא לא למלא את המשרד עד אפס מקום. דאגו שיש לכם מקומות אחסון נוחים ונגישים לפריטים שאתם רוכשים.

איכות הציוד

אנשים רבים בוחרים לקנות ציוד משרדי מכל מיני ספקים מפוקפקים שמציעים את הסחורה שלהם במחירים זולים מאוד, מהר מאוד הם מגלים שמדובר בסחורה שלא מחזיקה זמן רב, לא מתאימה ולא איכותית. זכרו – זול עולה ביוקר, עדיף להשקיע קצת יותר כסף על ציוד שיוכל לשרת אותכם עוד שנים ארוכות.

ערכו השוואת מחיר

 לפני שאתם בוחרים בספק מסוים ערכו סקר שוב על כל המחירים. שימו לב כאמור בסעיף הקודם, אל תתפתו להצעות זולות מדי אך גם שימו לב שאתם לא משלמים יותר מדי עבור הציוד. כמו כן, מומלץ לבדוק את מוניטין החברה והביקורות של לקוחות ברשתות החברתיות ובאתרים שמיועדים לכך. 

לסיכום

אחרי שבחרנו בציוד המשרדי המושלם שמתאים למשרד/פינת העבודה שלנו הגיע הרגע לסדר – כי ניקיון הוא המפתח!  תדאגו שלכל דבר וכל פריט יש מקום משלו. כמו כן, שימו לב לכמות של כלי העבודה, האביזרים וכל הגאדג'טים שמסתובבים על השולחן – כמה מהם אתם משתמשים בהם באופן יומיומי? מה שלא שכמעט לא משרתם אתכם – שימו במקום מיוחד כמו קופסאות קרטון מעוצבות או במגירות אחסון.

לסיכום, בין אתם מחפשים אביזרים לשולחן למשרד או לפינת העבודה שלכם בבית, ללא ספק חשוב לדעת לבחור נכון אביזרים למשרד – כאלה שיוכלו תמיד לשמש אתכם ולהפוך את האווירה של המשרד לפרודוקטיבית ויצירתית.

אולי תרצה לקרוא גם: