איך בוחרים פרקט למשרד?

זה קרה, הצלחתם להקצות תקציב לשיפוץ המשרד שלכם, בניתם תוכנית, דיברתם עם מעצבת הפנים, הבאתם אנשי מקצוע ואפילו בחרתם ריהוט משרדי חדש, ספה לחלל ההמתנה ועציצים לעמדת הקבלה, הכל מוכן, תכף מתחילים, אבל מה נשאר? כמובן, הרצפה.

אחרי שהמנקה התלוננה שהמרצפות לא נוחות לניקוי ומישהי כמעט החליקה במשרד החלטתם שהשינוי הפעם הולך להיות קיצוני ובחרתם בריצוף פרקט, אבל יש כל כך הרבה שאלות שצצות וכל כך הרבה צבעים וסוגים... החל מעץ מלא ועד פרקט למינציה, ופה מגיעה השאלה הגדולה: איך בוחרים פרקט למשרד?

למה לבחור בפרקט?

יש יתרונות רבים בבחירת משטחי פרקט על פני ריצוף, קודם כל בעת התקנת הפרקט אין צורך להרוס את הריצוף מתחתיו ובמידת הצורך תמיד תוכלו לחזור לרצוף הקודם. מעבר לזה השימוש בפרקטים מעניק למשרד שלכם מראה נקי ואלגנטי במינימום מאמץ.

על איזה גל תרצו לשדר?

נכון, הפרקט נמצא למטה, אבל משפיע על החלל הרבה יותר ממה שאתם חושבים. פרקט בהיר יעניק אשליה שהמשרד גדול יותר, פרקט כהה יעניק אווירה יוקרתית לחלל, פרקט למינציה יכול להעניק סגנון מיוחד למשרד ופרקט מעץ מלא בגוונים עמוקים של עץ יצליחו לשנות לגמרי את האווירה במשרד.

לכן חשוב שתדעו שהבחירה שלכם משפיעה על מה שאתם משדרים לאורחים במשרד ומשפיעה על האווירה של העובדים במקום. בנוסף חשוב לבחון את התאמת גוון הפרקט לריהוט הקיים ולדאוג לכך שלא יהיה שימוש ביותר מידי גוונים שגורמים לחוסר איזון עיצובי.

 

אחרי כל ההתאמות חשוב לבדוק גם את רמת השחיקה, וזאת משום שלכל סוג פרקט יש רמת שחיקה שונה. פרקטים ברמת שחיקה גבוהה במיוחד יתאימו למשרדים בהם גוררים ריהוט או מכשירים ופחות למשרדים של רואי חשבון, יועצים פיננסים ועורכי דין.

כך תבחרו פרקט למשרד שלכם

כאמור, ישנם כמה סוגים של פרקטים - החל מפרט למינציה ועד פרקט במבוק ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות:

פרקט מעץ מלא – מדובר בפרקט האיכותי ביותר מבין סוגי הפרקטים ועם זאת הוא מצויד בפחות הגנה מפרקט למינציה וזה מתבטא בכך שבתוך מספר חודשים מרגע התקנתו אתם בהחלט עלולים למצוא עליו סימני שריטות ומשקעים עקב משקל כבד שהונח עליו. ולכן פרקט עץ מלא פחות מתאים למשרדים בהם מתבצעת תנועה ערה של עובדים ולקוחות לא מומלץ לבחור בפרקט מעץ מלא.

פרקט מבמבוק – זהו פרקט הנמצא בטווח שבין פרקט למינציה לפרקט מעץ מלא. הוא אטרקטיבי מאוד בשל צבעו הבהיר ומשרדים המבקשים להכניס אור לחלל ולעצב במוטיבים של הרחבה ורעננות – יצליחו ליהנות מהיתרונות הרבים שלו.

פרקט למינציה – פרקט למינציה הוא משטח פרקט דמוי עץ. בשוק פרקט הלמינציה מוגדר כמוצר קל להרכבה, קל לניקוי, זול ומצויד בשכבת הגנה המונעת שריטות ופגיעה במשטח הפרקט. פרקט למינציה נחשב כאידיאלי לבעל משרד המעוניין במראה מכובד למשרד במחיר נוח.

 

אחרי שקיבלתם את כל הפרטים נשאר לכם רק לבחור פרקט חדש למשרד ולהתחדש!

צרו איתנו קשר בכל שאלה בקשר לעיצוב המשרד שלכם! 

 

פרקט לחדר ישיבות
פרקט לחדר ישיבות
בחירת פרקט למשרד
בחירת פרקט למשרד
ריצוף פרקט מעוצב
ריצוף פרקט מעוצב
תכנון ועיצוב משרד
תכנון ועיצוב משרד
פרקט לחדר המתנה
פרקט לחדר המתנה