שלטים לעסקים- חלק בלתי נפרד מעיצוב המשרד

אם אתם מתכננים לעצב משרד מ-0 או לעצב משרד קיים מחדש, ישנם מספר דברים שחשוב לבחון לפני שמתחילים לעבוד: החל מהדברים הבסיסיים כמו צורת חלוקת חלל המשרד, דרך בחירת סגנון העיצוב שלו ועד לפרטים הקטנים כמו בחירת הצבעים והרהיטים. אז איך עושים זאת נכון ומה כדאי וחשוב לקחת בחשבון? המשיכו לקרוא.

תכנון עיצוב המשרד

בעזרתם של מעצבי פנים ואדריכלים או חברה לתכנון ועיצוב משרדים, תוכלו להתחיל בשלב תכנון עיצוב המשרד. תחילה הגדירו תקציב לעיצוב המשרד. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא עם אנשי המקצוע שידעו בדיוק מה צריך להיות התקציב וגם ידעו לשמור עליו עד סוף התהליך כך שלא תצטרכו להוציא מעבר למה שתכננתם. השלב הבא יהיה לחלק בצורה נכונה את חלל המשרד. עיצוב המשרד תורם ליצירת סביבת עבודה נעימה ופרודקטיבית ולכן חשוב לתת את הדעת בכל מה שקשור לחלוקת החלל- מיקום שולחנות העובדים, מיקום חדר הישיבה, תכנון פינות ישיבה, מזנון וכד'. לאחר תכנון החלל תצטרכו לבחור את סגנון העיצוב. אין ספק שהעיצוב צריך להיות מקורי וחדשני אך מבחינת סגנון העיצוב תוכלו לבחור בסגנון תעשייתי, מודרני, הייטקיסטי וכד'.

איך בוחרים את הריהוט והצבעים?

צבעי החדר והרהיטים צריכים להתאים לסגנון העיצוב שבחרתם וכמובן לאופי המקום. בעזרת מעצב פנים או מעצב הום סטיילינג, הבחירה שלכם תהיה הרבה יותר פשוטה.

איך ממתגים את המשרד בצורה יפה?

אנשים רבים נוטים לשכוח או לזלזל בפריט חשוב מאוד לכל משרד והוא שלט למשרד. שלטים למשרד הם חלק בלתי נפרד מעיצוב המשרד ומיתוגו. קיימים כמה סוגים של שלטים למשרד כאשר לכל שלט תפקיד אחר, לדוגמה:

  • שלט קבלה למשרד: שלט בעמדת הקבלה של המשרד הינו מרשים והוא חלק מעיצוב המשרד. ניתן למקם אותו על החלק הקדמי של שולחן הקבלה או על הקיר שמאחורי הדלפק. שלט מואר או תלת מימדי (או גם וגם) הוא עוד יותר מרשים מהרגיל ולגרום לאדם הנכנס למשרד להיות מורשם כבר בכניסה זו תמיד רעיון טוב.
  • שלטי הכוונה: שלטי הכוונה נועדו להיות פרקטיים- לכוון אנשים בתוך המשרד ואל מחוץ למשרד. בין אם מדובר בשלט שמוביל למשרד מסוים כמו חדר הישיבות או שלט שמכוון לשירותים, השלט חייב להיות במקום בולט ובכתב ברור כך שלא יהיה ספק היכן המקום. על שילוט ההכוונה מומלץ להוסיף את לוגו החברה או לצבוע את השלט בצבעי הלוגו- כך תהפכו את שלט ההכוונה לעוד כלי מיתוג בתוך המשרד.
  • שלטי שמות: ניתן לראות שלטים מסוג זה על דלפק הקבלה, על שולחנות העובדים וליד/ על דלתות משרדים. השילוט המתאים ביותר לשלטי שמות הוא השילוט המודולרי שבו ניתן להחליף את התוכן בקלות. זהו שלט שימושי מכיוון שאנשים מתחלפים או עוברים ובמקום לקנות שלט חדש, ניתן פשוט להחליף את השם בשלט הקיים.

איך בוחרים שלט למשרד?

ישנם חומרים רבים מהם ניתן להרכיב שלטים, לכל חומר יש אופי משלו ולכן הוא חייב להתאים לאופי המשרד. אז איך בוחרים שלט? נעזרים באיש מקצוע בתחום השילוט שידע לעצב לכם שלט מעוצב היטב, מתאים לצרכים שלכם ולייעוד השלט וכמובן במחיר הוגן.

אולי יעניין אתכם גם?